09150566946

بهترین صرافی های غیر متمرکز ۲۰۲۱

dex 1024x576 - بهترین صرافی های غیر متمرکز ۲۰۲۱

صرافی غیر متمرکز چیست و چ کاربرد هایی دارد

صرافی غیر متمرکز به سیستمی گفته می شود که در آن شما می توانید مبادلات ارز خود را از طریق شبکه همتا به همتا و آنلاین انجام دهید. نکته هیجان انگیز صرافی های غیر متمرکز آن است که نیاز به سازمان یا ارگان حقوقی نیست و معاملات شما فقط توسط شخص شما انجام می شود. این تکنولوژی از نظر امنیت نیز بسیار مطمئن است و از فرایند پیچیده ای شکل گرفته است تا معاملات به بهترین شکل انجام شوند.

 

صرافی UNISWAP

در یونی سواپ مبادلات غیر متمرکز توسط توکن های متمرکز بربلاک چین اتریوم انجام می شود همانطور که می دانیم فناوری بلاک چین بسیار پیچیده و غیر قابل هک است به همین دلیل یونی سواپ از امنیت فراوانی برخوردار می باشد. اخیرا یونی سواپ با انجام ۱۰۰ میلیارد دلار معاملات غیر متمرکز رکورد بازار را شکست و تبدیل به یک پلتفرم محبوب و کاربردی شد.

 

صرافی BINANCE DEX

هسته اصلی این صرافی شناخته شده نیز بلاک چین می باشد و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می شود. پشتیبانی از حجم عظیم کوین ها یکی از دلایل محبوبیت این صرافی می باشد و این امکان برای کاربران فراهم می شود تا با هر داریی که دارند با سایر کاربران وارد معامه شوند، این سیستم نیز به دلیل استفاده از بلاک چین از امنیت بالایی برخوردار است.

 

صرافی WAVES DEX

این شبکه مبادلات غیر متمرکز در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. Waves Dex با در اختیار گذاشتن کنترل وجوه شما در بلا کچین و تسریع روند تبادل با استفاده از سرویس تطبیق متمرکز  بهترین حالت را از هر دو دنیای متمرکز و غیرمتمرکز به شما ارائه می دهد. این سیستم متمرکز بر بلاک چین Waves می باشد و برای استفاده از برخی توکن ها باید ارز رمز Waves خریداری کنید ولی نه لزوما برای همه قسمت ها.

در واقع تمام صرافی هایی که در بالا نام بردیم فرایند های مالی را به صورت آسان تر و با امنیت بیشتر برای ما انجام می دهند که نشان دهنده آن است چقدر به سیستم های غیر متمرکز در جامعه امروزی نیاز داریم.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *