09150566946

تجربه در فارکس

بهترین روش یادگیری فارکس برای مبتدیان

برای انجام معاملات موفق اولین قدم یادگیری فارکس است. ابتدا باید بدانید که فارکس چیست ؟ معاملات در آن به چه صورت انجام می شود ؟ چه اطلاعاتی برای شروع کار لازم است ؟ و …

همانطور که ممکن است در طول زندگی آموخته باشید، هیچ چیزی نمی تواند تجربه را شکست دهد و اگر می خواهید که فارکس را یاد بگیرید، “تجربه” بهترین معلم فارکس شما خواهد بود. وقتیکه می خواهید معاملات فارکس را شروع کنید اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب دمو یا آزمایشی برای خود باز کنید. با این کار پایه و اساس تکنیکی بازار را یاد خواهید گرفت و از مکانیزم معاملات فارکس مطلع خواهید شد همچنین با پلتفرم معاملات نیز آشنا می شوید.

چیزی که تجربه در فارکس به شما می آموزد در هیچ کتابی پیدا نمی شود و از زبان هیچ معامله گر فارکسی شنیده نمی شود. یکی از چیزهایی که تجربه به شما می آموزد این است اگر دلایل کافی برای ورود به یک معامله ندارید هرگز وارد آن نشوید.

یکی از جملات مهم و دردناک در مورد بازار فارکس را آقای جان مینارد کینز گفته است :” بازار می تواند تا زمانی که شما را به خاک سیاه بنشاند غیر منطقی باقی بماند.” به بیان دیگر درک بازار فارکس برای افراد کم تجربه بسیار دشوار است و ممکن است که تمام سرمایه خود را به دلیل عدم درک بازار از دست بدهند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *