09150566946

تحقق سود ۲۵ میلیاردتومانی شرکت رایان هم افزا در بهار ۹۹

555 - تحقق سود ۲۵ میلیاردتومانی شرکت رایان هم افزا در بهار ۹۹

رافزا از فردا فرابورسی می‌شود

تحقق سود ۲۵ میلیاردتومانی شرکت رایان هم افزا در بهار ۹۹

مدیرعامل رافزا در مورد صورت سود و زیان محقق‌شده و پیش‌بینی‌شده این شرکت، اظهار کرد: در سال ۹۸ رایان هم افزا ۲۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده و پیش‌بینی سود سال ۹۹ نیز ۶۴ میلیارد تومان بوده که در سه‌ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

هفتمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال ۹۹ فردا با عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت رایان هم افزا در بازار دوم فرابورس ایران انجام می‌شود. در هشتادمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا فعالیت اصلی این شرکت را تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و ارائه خدمات ‏نرم‌افزاری عنوان کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، حمیدرضا عبدالله‌پور با اشاره به اینکه شرکت رایان هم افزا زیرساخت‌های نرم‌افزاری ۵۵ درصد از کارگزاری‌های دارای مجوز معاملات برخط در کشور را ارائه می‌کند، گفت: ۷۰ درصد شرکت‌هایی که مجوز سبدگردانی دارند و ۷۵ درصد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک نیز از سرویس‌های رایان هم‌افزا استفاده می‌کنند.

به گفته عبدالله‌پور ۵۹ درصد از درآمدهای رایان هم افزا مربوط به خدمات سامانه معاملات برخط، ۲۴ درصد از محل خدمات مدیریت کارگزاری و ۱۶ درصد مربوط به خدماتی است که به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ارائه می‌کند.

او در مورد صورت سود و زیان محقق‌شده و پیش‌بینی‌شده این شرکت، اظهار کرد: در سال ۹۸ رایان هم افزا ۲۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده و پیش‌بینی سود سال ۹۹ نیز ۶۴ میلیارد تومان بوده که در سه‌ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

عبدالله‌پور در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان اینکه حضور فناوری اطلاعات در عرصه خدمات بازار سرمایه، نقش تعیین‌کننده و راهبردی در توسعه خدمات این بازار دارد، گفت: مدیریت عملیات روزانه بدون به‌کارگیری فناوری نوین اطلاعات امکان‌پذیر نیست و در این راستا رایان هم‌افزا تلاش دارد همکاری زیادی با مشتریان در به‌کارگیری بهینه نرم‌افزارها و دستیابی به بیشترین سطح کنترل عملکرد، داشته باشد.

مدیرعامل رایان هم افزا استراتژی‌های این شرکت جهت توسعه و درآمد پایدار را توسعه زیرساخت و هسته اصلی نرم‌افزار، ارائه سرویس‌های جامع روی زیرساخت اصلی نرم‌افزار جهت تسهیل توسعه سیستم‌های بیرونی، استفاده از پتانسیل تیم‌های استارتاپ جهت توسعه منابع سازمانی و محصولات جدید و ارائه سیستم‌های جامع برای گروه‌های خدمات مالی عنوان کرد.

منبع خبر: مدیریت ارتباطات فرابورس ایران
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *