09150566946

جوابیه فرابورس ایران در خصوص گزارش “متهم VIP”

ImageHandler 3 - جوابیه فرابورس ایران در خصوص گزارش "متهم VIP"
مسئله مطرح شده حقوقی در گزارش روزنامه شرق با عنوان “متهم VIP” از چند سال گذشته وجود داشته و یک پرونده باز محسوب می‌شود که در حال پیگیری است. در همین زمینه فرابورس ایران نیز با دادگاه و قاضی ‏این پرونده تعامل دارد و مدارکی که ذی‌نفعان درخواست کرده‌اند را به دادگاه ارسال کرده است.

روز سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۹ روزنامه شرق اقدام به نشر گزارشی با عنوان “متهم VIP” کرد که با توجه به برخی ادعاهای خلاف مطرح ‌شده در آن، فرابورس ایران لازم می‌داند در این زمینه شفاف‌سازی کند.

با توجه به اظهارات و ادعاهای عنوان ‌شده در این گزارش در خصوص فرابورس ایران مبنی بر «عرضه شرکت جعلی در فرابورس» به آگاهی می‌رساند مسئله حقوقی مدنظر گزارش یادشده مربوط به یکی از زیرمجموعه‌های یکی از شرکت‌های زیرمجموعه موسسه مالی و اعتباری پذیرفته‌شده در فرابورس ایران ‏بوده و خود این شرکت در فرابورس ایران عرضه نشده است.

ضمن آنکه مسئله مطرح شده حقوقی از چند سال گذشته وجود داشته و یک پرونده باز محسوب می‌شود که در حال پیگیری است. در همین زمینه فرابورس ایران نیز با دادگاه و قاضی ‏این پرونده تعامل دارد و مدارکی که ذی‌نفعان درخواست کرده‌اند را به دادگاه ارسال کرده است.

لازم به تاکید است از رسانه‌های معتبر انتظار می‌رود پیش از درج این قبیل اخبار، اقدام به کسب اطلاعات دقیق و منطبق با واقعیات از منابع موثق نمایند؛ چراکه به نظر می‌رسد برخی موارد ارایه شده در این گزارش مبتنی بر کلی‌گویی و مطالب غیر فنی است که موضوع را از بعد انتقادی و اصلاحی که رسالت یک رسانه بی‌طرف به شمار می‌رود، خارج کرده است.

فرابورس ایران

منبع خبر: مدیریت ارتباطات فرابورس ایران
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *