09150566946

لیست برخی از شرکت های کار آفرین-شرکت های بزرگ

گروه بهداشتی فیروز

شرکت گروه بهداشتی فیروز با حدود ۴۵ سال سابقه در حال حاضر از بزرگترین شرکتهای ایرانی میباشد که انحصارا در زمینه طراحی تولید و توزیع محصولات بهداشتی کودک فعالیت مینماید.

در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت جانسون اند جانسون آمریکا به عنوان اولین تولید کننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه آغاز به کارکرد و امروز پس از گذشت ۴۰ سال به عنوان بزرگترین تولید کننده تخصصی محصولات کودک در ۵ گروه محصولی، کالاهای متنوعی را عرضه می کند

مدیر عامل:سید محمد موسوی

شماره تلفنهای تماس:

 ۰۲۱-۴۴۲۰۵۴۲۶-۰۲۱-۴۴۲۳۶۲۵۲-۴ 

آدرس سایت:

http://www.firooz.com/

موسسه سبزاندیشان ویراسرمایه

 

۲٫گروه بین المللی سپاهان دانه

در سال ۱۳۸۵ با پشتوانه ده ساله در صنعت دام و طیور، شروع به فعالیت نمود و رسالت خود را بر خدمت صادقانه، نوآوری، علم گرایی، بهینه کردن چرخه تولید و در نهایت تولید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه و سالم در صنعت دامپروری بنا نهاده است

خدمات:

نوآوری در تولید کنسانتره، مکمل و خوراک دام و طیور بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت دستیابی به بالاترین راندمان های تولید در صنعت دامپروری کشور؛

ارائه بالاترین میزان هموژنیسیته محصولات تولیدی به واسطه بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات اتوماتیک؛

عرضه و ارسال به موقع محصولات به دست پرورش دهندگان عزیز دام و طیور، توسط کارشناسان متخصص فروش و لجستیک؛

ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره فنی قبل و پس از فروش توسط کارشناسان متخصص خدمات به پرورش دهندگان عزیز دام و طیور؛

واردات مواد اولیه با کیفیت روز دنیا از کشورهای اروپایی و انتقال تکنولوژی و دانش به داخل کشور؛

صادرات محصولات تولیدی با داشتن کلیه زیرساخت ها و استانداردهای مورد نیاز.

تهران

۳۴ الی ۶۶۵۷۲۳۳۰-۰۲۱

اصفهان

۰۳۱-۳۲۳۰۶۸۳۰/۴۰

آدرس سایت:  https://sepahandaneh.com/

 

  1. شرکت کشاورزی جلگه دز

شرکت کشاورزی جلگه دز یک شرکت خانوادگی است که در سال ۱۳۷۲ در استان خوزستان شهرستان دزفول با اقلیمی گرم و خشک تاسیس و به ثبت رسید .سهامداران شرکت مشتمل بر شش برادر هستند که تحصیلات همه آنها در رشته کشاورزی با گرایش های متفاوت از کارشناسی تا مقطع دکتری می باشد. این شرکت عضو انجمن صنفی تولید کنندگان قارچ خوراکی ایران است.

کارشناسان مجرب این شرکت در مراکز علمی خارج از کشور آموزش های لازم را در مورد مراحل مختلف کا شت ،داشت وبرداشت قارچ خوراکی ، کمپوست مورد نیاز کشت قارچ و تولید بذر قارچ دیده اند.

تلفن:

۰۶۱-۴۲۵۴۷۱۴۰-۴۳

آدرس سایت: http://www.jolgehdez.com/

 

۴٫شرکت پدیده تبار:

شـرکت پدیده تبار با هـدف ارائـه خدمات مشــاوره، آمــوزش، تحقیــق و پــژوهش به واحـــدهای تولیــدی، صنعتــی و خــدماتی کشــور تاسیس گــردید. در این راستا پس از انجام تحقیقات بازار و نیاز سنجــی آمــوزشی در راستای افــزایش اثـر بخشی کارایی و بهــره وری در صنعت آمــوزش، رویکــرد نوین سمیتئاتــر را در ســال ۹۲ ابداع نمود. این ابـداع از سال ۹۲ تا کنون با ۲۸ سابقه اجــرا در سطــوح ملــی، استانی و بومی سازی شده برای سازمان های بزرگ، امروز در قالب بسته آموزشی- ترویجی  و فـــرهنگــی سمــی‌آرت (سمیتئاتــر، سمیفیلــم، سمــی انیمیشن، سمــیمــوزیک، سمی‌مدیا، سمی‌اَپ، سمی‌اینفوگرافیک و…) بلوغ یافته، پیاده سازی و اجرا می گردد.
موفقیت های شـرکت با دانش و تجربه فنی سرمایه های انسانی شــرکت و با همکاری  اساتید و همراهان علمی، هنری بدست آمده است.

مدیرعامل:زینب حبیبی تبار

تلفن:

۰۹۱۲۸۳۹۵۷۵۱

آدرس سایت:

http://www.padidehtabar.com/

 

۵٫بنگاه امن پردازان سورنا

شرکت امن پردازان سورنا با استفاده از پشتوانه غنی و تجربیات حاصله از چندین سال فعالیت حرفه ­ای در سازمان­های دولتی  و خصوصی، در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید. در حال حاضر تیم حرفه‌ای و با تجربه سورنا از رهنمودهای مدیران با سابقه و خلاقیت و نوآوری‌های کارکنان کارآزموده خود جهت اعتلای علم و فناوری استفاده میکند.  شرکت امن پردازان سورنا  مفتخر به حضور فعال در بازار داخلی در حوزه ارائه سرویس و خدمات، مهندسی تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری  و فعال و پیشرو در بازار خارجی  و تولید و صادرات محصول و ارائه خدمات  است ، هم اکنون شرکت امن پردازان سورنا در راستای اهداف کاری و حضور در عرصه بین المللی، اقدام به راه اندازی دفاتر فعال در عمان و ترکیه به صورت مستقل نموده است.

تلفن: ۰۲۱-۴۱۵۲۳۰۰۰

آدرس سایت:

https://sorenasecurity.ir/

 

  1. صنایع غذایی بهروز

صنایع غذایی بهروزنیک در سال ۱۳۵۶ کار خود را آغاز کرد . این کارخانه در یک منطقه صنعتی  و در کیلومتر ۱۵  جاده کرج  قزوین قراردارد .  کل  مساحت  آن  حدود  ۲۰  هزار متر مربع بوده که قریب ۵ هزار متر مربع را سالن های تولید ، ساختمان  اداری ،  انبارهای مواد اولیه  ، سردخانه ها  و مرکز تحقیقات به خود اختصاص داده .  تعداد کل  کارکنان این  واحد در فصل تولید حدود ۲۵۰ نفر است که تقسیم بندی آنان بر اساس  میزان  تحصیلات شامل  کارشناس تا دکترا ۳۱ نفر فوق  دیپلم و دیپلم ۴۳ نفر و بقیه  زیر دیپلم است . تولیدات شرکت صنایع غذایی بهروز نیک در حال  حاضر رب گوجه  فرنگی، انواع  سس، کنسروجات ، انواع شور، ترشی، انواع مربا، آبلیمو و.است.

تلفن: ۹الی ۴۴۵۳۶۰۹۰ – ۰۲۱

آدرس سایت:

http://behrouznik.ir/

 

۷٫شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با سابقه ۵۰ ساله حضور در صنعت، بیش از ۳۰ سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع لرزه‌گیرهای لاستیکی، اتصالات آکاردئونی، اتصالات پارچه‌ای و شیلنگهای فلزی و غیر فلزی فعالیت می‌کند و با یک خانواده ۲۵۰ نفری که حدود ۲۰۰ نفر از آنها در بخش تولید و مابقی در دفتر مرکزی و سایر دفاتر داخل و خارج از کشور فعالیت دارند، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می ‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و با برخورداری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است دامنه گسترده‌ای از انواع اتصالات انعطاف ‌پذیر را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت طراحی، تولید و عرضه نماید.

تلفن: ۰۲۱۸۸۷۳۶۷۶۶

آدرس سایت:

http://iivco.org/fa/

 

  1. شرکت نقش تندیس آریا

شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، محصولات آموزشی و هنری می باشد. اکنون تولیدات این شرکت بیش از ۱۳۰ محصول در گروه های انواع خمیر بازی، آبرنگ، رنگ انگشتی، گواش، پاستل روغنی و مداد شمعی، ظروف غذاخوری کودک، چسب ماتیکی، خمیر شنی، مداد تحریر و رنگی، خطکش جات و انواع محصولات جانبی می باشند.

تلفن: ۳۲۲۴۴۰۳۶

آدرس سایت: http://aryacompany.ir/

۹٫شرکت فن نیرو

شرکت فن نیرو در زمینه تجهیزات تاسیسات ساختمان پیمانکار نفت و گاز و پتروشیمی تولید تجهیزات پالایشگاهی نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می کند

تلفن:

۰۲۱۸۸۷۷۱۱۴۱

آدرس سایت: http://fanniroogroup.com/

 

  1. شرکت تحقیقاتی، مهندسی توفیق دارو

توفیق دارو به عنوان شرکتی دانش بنیان و برخوردار از پیشنه ای آکنده از بدایع علمی در جامعه ایرانی، با اختصاص سرمایه قابل توجه به تحقیق و توسعه، بهره گیری از محققان جوان داخلی، استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و برقراری تعامل دوسویه و سازنده با جامعه بین المللی در راستای بهبود تمامی جنبه‌های کسب و کار، انجام تحقیقات علمی مطابق با نیازهای جامعه و تولید مواد موثره محصولات پیشرفته با هدف نیل به ارتقاء سطح کیفی سلامت جامعه و پیشرفت صنعت داروسازی کشور تلاش می‌کند

تلفن تماس:  ۴ _ ۰۲۱۴۴۹۸۸۰۲۰

آدرس سایت: http://www.todaco.com/fa/

 

  1. شرکت نوبر سبز

شرکت نوبر سبز از سال ۱۳۷۷ فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید و فرآوری انواع محصولات کشاورزی منجمد به روش انجماد سریع (IQF) در تهران در قالب شرکت سهامی خاص آغاز نموده است.

هدف از ایجاد مجتمع نوبر سبز امکان بهره‌برداری مطلوب‌تر از محصولات کشاورزی کشور و امکان ذخیره‌سازی و باز توزیع در بازار داخلی و صادرات محصولات مورد نیاز بازارهای صادراتی بوده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته قسمتی از نیازهای بازار داخلی و صادراتی را تامین نماید.محصولات فرآوری شده طیف وسیعی از سبزیجات برگی، صیفی‌جات و میوه‌جات را شامل می‌شود که بصورت بسته‌بندی فله برای کیترینگ‌ها و بسته‌بندی کوچک جهت خانوارها طراحی و عرضه می‌گردد.

تلفن: ۸۸۸۸۷۶۶۰(۰۲۱)

آدرس سایت: http://www.nobarsabz.com/

 

  1. شرکت کاردار کیش

شرکت کاردار کیش ( سهامی خاص ) با استعانت از پروردگار متعال فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز نمود . برند تجاری این شرکت در ابتدای شروع فعالیت قهوه پرنسس و در سال ۱۳۸۴ با عنوان قهوه پندار وارد عرصه فرآوری و تولید گردید . گروه تولیدی شرکت کاردار کیش همواره تمامی مساعی خود را عزم نموده تا محصولاتی خود را با بالاترین کیفیت  و مطلوب ترین طعم بر مبنای ذایقه ایرانی و استانداردهای بین المللی در بازار عرضه نمایند .

تلفن: ۸۸۷۱۰۰۴۳

آدرس سایت: https://kardarkish.com/

 

  1. شرکت داروسازی کیمیافام

شرکت داروسازی کیمیافام از جمله واحدهای فعال و پیشتاز در زمینه داروهای دامپزشکی، انواع ضدعفونی کننده ها و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ در زمینه های تولید، توزیع و انجام امور بازرگانی مربوط آغاز نموده است.

تلفن : ۲۲۸۱۵۸۱۸ – ۰۲۱

آدرس سایت: http://kimiafaam.com/

  1. شرکت پودایران

مهندس محمد رضا طاهری بناب متولد ۱۳۳۲ موسس و بنیان گذار نهاد تولیدی و صنعتی می باشند که محصولات آن امروزه با نام تجاری “پود ایران” معرف مصرف کنندگان و کارگزاران عرصه صنعت نساجی و منسوجات خانگی کشور می باشد.

تلفن: ۴۴۹۸۱۱۳۸-۳۹[۰۲۱]

آدرس سایت: https://poodiran.com/

 

  1. شرکت صنایع فناورپلاستیک سپاهان

مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان در سال ۱۳۸۴ با هدف تولید اجزا ساختمانی از جنس  PVC،   UPVCو WPC فعالیت خودرا در شهرک صنعتی نجف آباد واقع در استان اصفهان آغاز نمود و در حال حاضر در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰۰متر مربع و با بهره گیری از بزرگترین مجموعه خطوط اکستروژن به عنوان یکی از تولید کنندگان  متخصص و پیشتاز در زمینه قطعات پلیمری ساختمانی در کشور شناخته می شود.

تلفن:

۰۳۱-۳۳۳۳-۹۹۹۹

آدرس سایت: https://fanavarplastic.com/index.php/fa/

 

  1. نساجی فرخ سپهر کاشان

نساجی فرخ سپهر کاشان بزرگترین واحد تولید کننده نخ پلی استر فیلامنت در صنعت فرش ماشینی کشور است. این واحد صنعتی با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع نخ های ATY و DTY به صورت خام و رنگی نموده است.شرکت نساجی فرخ سپهر به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت نساجی کشور، با رویکردی نوین در تولید و ارائه محصولات ابریشم مصنوعی، تحول شگرفی در حوزه فرش ماشینی کشور ایجاد نموده که موجب خروج این صنعت کهن از حالت رکود گردیده است.هم اکنون این مجموعه با ظرفیت تولیدی ۱۵ تن در روز توانمندی تولید انواع نخ های ATYو DTY از نمره ۳۰۰ دنیر تا ۳۰۰۰ دنیر به صورت مات، براق، خام، رنگی، تابیده، بدون تاب، تک لا و چند لا را دارا است.

تلفن:               ۴۵ ۴۵ ۵۵۳ – ۰۳۶۱

آدرس سایت: http://www.farrokhsepehr.com/

 

  1. شرکت سامانه ساز دلفین آپادانا

شرکت سامانه‌ ساز دلفین آپادانا در سال ۱۳۸۷ با یک تیم دو نفره با ایده هوشمند و مکانمندسازی ناوگان خودرویی تشکیل شد. نتیجه ۲ سال تحقیق، توسعه و عملیات تیم تشکیل شده اولین نسخه نرم‌ افزار مدیریت ناوگان خودرویی بود که در سال ۱۳۸۹ منتشر شد. از ابتدای سال ۱۳۹۰ تیم فنی شرکت، قدم‌ های ابتدایی برای مطالعه و تحقیق پیرامون سنسور وزن خودرویی را برداشت که نتیجه رضایت بخش این تحقیق در سال ۱۳۹۱ تجاری شده و روانه بازار شد.

تلفن:

۰۳۱-۳۳۳۸۲۸۰۶-۹

آدرس سایت: https://mydolphin.ir/

 

  1. گروه صنعتی ظریف مصور

امروز بالغ بر ده ها محصول و خدمت مختلف در مجموعه کارخانجات ظریف مصور تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد که تنها بخشی از آن عبارتند از انواع موکت های خانگی نمدی و تافتینگ، موکت های صنعتی، الیاف، نخ، مستربچ و رنگدانه های صنعتی، انواع روغن های صنعتی، رزین ها و چسب های مخصوص صنعت نساجی محصولات خانواده ژئوسنتتیک مشتمل بر ژئوممبران، ژئوکامپوزیت و ژئوتکستایل، بیش از ۹۰ گرید مختلف گرانول پلی پروپیلن ، انواع متریال های عایق ساختمانی مشتمل بر دیوار و سقف عایق ساندویچ پانل ها و عرشه های فولادی ، انواع گل های رز شاخه بریده، ارکیده و آنتریوم تولید شده در بزرگترین و مجهز ترین گلخانه تمام اتوماتیک و هیدروپونیک کشور و تنوعی وسیع از کالای خواب مبتنی بر سلیقه روز بازار .

تلفن:

۰۳۸-۳۴۲۲۷۵۱۰

آدرس سایت: https://www.zarifmosavar.com/

 

۱۹٫شرکت داده پرداز پرشیا سافت

شرکت پرشیا سافت یک شرکت نرم افزاری است دارای شعبه در استان های تهران و کرمانشاه که با ارائه راهکارهای نرم افزاری در حوزه های خاص و گوناگون فعالیت می کند. این شرکت با اتکا به دانش و تجربه کارشناسان خود و فناوری روز، هدف خود را برآورده کردن نیازهای مشتریان خود با بهترین کیفیت مطلوب دانسته و با ارائه خدمات موثر و کارآمد مرتبط با پروژه های نرم افزارى و فناوری اطلاعات، توانسته است موجبات موفقیت سازمان ها و دیگر مشتریان خود را در این زمینه فراهم آورد و همین امر سبب رشد و ترقى سریع آن در همه جوانب گردیده است. از جمله اهداف شرکت، تولید و ارتقا نرم افزار در سطح ملی و بین المللی، تولید نرم افزار های جدید، استانداردسازی و بالابردن کیفی نرم افزارهای موجود در راستای تعیین استاندارد داخلی و بین المللی را می توان نام برد.

تلفن: ۳۸۳۸۵۷۰۷-۰۸۳

آدرس سایت: http://persiasoft.ir/

 

  1. گروه صنعتی بافتینه

گروه صنعتی بافتینه و بافتسان فعالیت صنعتی خود را از سال ۱۳۶۵ با تولید انواع موکت و نخ های پلی پروپیلن آغاز نمود . این گروه صنعتی به دنبال سیاست گذاری استراتژیک در سال ۱۳۸۲ با مجموع سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلار و سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریال در دو مرحله و با استفاده از مدرنترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید منسوجات نبافته در شهرستان ملایر ( استان همدان ) نموده که مجموعا برای ۴۰۰ نفر اشتغال زایی به همراه داشته است . تولیدات گروه صنعتی بافتینه و بافتسان متشکل از منسوجات نبافته چند لایه با گرماژ ۱۵۰- ۸ و حداکثر عرض ۴۲۰ سانتیمتر می باشد .

تلفن: ۰۲۱-۲۲۸۸۵۵۹۹

آدرس سایت: http://www.baftineh.com/fa/home

 

  1. شرکت آریا ایده ال

شرکت صنایع غذایی آریا ایده آل (‌ نامیکا ) با اتکا بر تجارب مدیریت و دانش فنی ارزشمند مشاوران و پرسنل خود در سال ۱۳۸۹ ( جهت تولید انواع سس های سرد و گرم ) در همدان افتتاح گردید.این شرکت در ابتدا با دو خط تولید اصلی و چهار نوع محصول ( مایونز ، کچاب ، کچاب تند و فرانسوی ) با نام تجاری نامیکا وارد بازار ایران شد و هم اکنون با یاری خداوند و تلاش کلیه همکاران توانسته ایم یکی از پیشرفته ترین کارخانه های تمام اتوماتیک تولید انواع سس ( چاشنی ) را با ۸ خط تولید اصلی و بیش از ۲۰ نوع محصول در ایران را داشته باشیم که محصولات آن در اکثر مناطق ایران عزیز و کشور های همسایه توزیع گردیده است.

تلفن: ۰۸۱-۳۴۳۸۳۸۷۸

  1. شرکت فرآورده های طب سنتی نیکا

کرم درمان زخم دیابت و زخم بستر نیکا محصول سال ها مطالعه و تحقیق در مورد تأثیر عسل در ترمیم زخم است. این کرم مدت ها به شکل سفارشی ترکیب و در اختیار بیماران قرار می گرفت. با افزایش سن سالمندی و ابتلا به بیماری دیابت در ایران، تقاضا برای درمان با این فرآورده به طور پیوسته بیشتر میشد. تا آنجا که تصمیم گرفتیم با حفظ اثر بخشی، این محصول را به طور گسترده تولید کنیم.ما برای تولید محصولات نیکا از گیاهان داروئی و عسل کاملا ارگانیک استفاده می کنیم. برای اطمینان از اثر بخشی فرآورده های نیکا، گیاهان داروئی با نظارت مستقیم کارشناسان نیکا تولید می شوند و به دلیل حساسیت زیاد، عسل و سایر فراورده های زنبور عسل که در محصولات نیکا مورد استفاده قرار می گیرند به شکل مستقیم و تحت شرایط خاص توسط گروه نیکا تولید می شوند.

تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۱۲۹۵

۰۹۱۸۸۱۱۵۹۷۹

آدرس سایت: https://nikapharma.ir/

 

  1. شرکت یابنده و جوینده راهگشا

شرکت جوینده و یابنده راهگشا افتخار دارد خدمتی نوین را در راستای مدارک گمشده و سرقتی شما عرضه نماید.شما می توانید اشیاء و مدارک گمشده و سرقتی خود را در سطح کشور نزد ما جستجو کنید. با مراجعه به دفتر شرکت , مناطق مرکزی پست در استان تهران و شهرستان ها، جستجو و اطلاع رسانی مدارک و اشیاء گمشده و سرقتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه، مدارک خودرو، کارتهای شناسایی و… خود را به ما بسپارید و از پرداخت هزینه های گزاف،مراجعات مکرر به ادارات مختلف جهت دریافت مدارک المثنی خودداری نمایید.

تلفن:۰۲۱- ۹۸ ۷۴ ۱۹ ۷۷

آدرس سایت: http://www.jooyande.ir/

 

  1. مجتمع صنایع لاستیک یزد

مجتمع صنایع لاستیک یزد در سالهاى ۱۳۶۴-۱۳۶۵ در شهر یزد عملا با مطالعات و اخذ موافقتهاى اولیه شروع به فعالیت نمود.خط تولید تایر و تیوب دوچرخه و موتور سیکلت با بهره گیری از دانش فنی شرکت آی –آر-سی ژاپن و همچنین تولید تایر  و تیوب  تایرهای بایاس سواری و وانتی به کمک تکنولوژی داخلی در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردید  پس از آن این مجتمع همواره در جهت اصلاح و بهینه سازى محصولات خود اقدامات مؤثرى برداشته است که از جمله بارزترین آن اقدام به تولید تایرهاى رادیال سیمى در سال ۱۳۸۶ با اخذ فن آورى رسمى از یکى از مراجع اروپایى بنام وردشتاین هلند است. استفاده از براند vredestine) ) در روی تایرهای رادیال علاوه بر تایید کیفیت توسط موسسه صاحب تکنولوژی موکد این نکته است که در واقع یزد تایر تولید کننده تایرهای رادیال سیمی فردشتاین هلند در ایران می باشد.

تلفن: ۸۸۵۱۶۷۸۰-۰۲۱

آدرس سایت: http://www.yric.com/

 

  1. شرکت شیشه شناور اردکان

کارخانجات شیشه فلوت اردکان با هدف ایجاد کارخانجات اکتشاف و استخراج مواد معدنی ، تولید و فرآوری مواد اولیه شیشه ، تولید انواع شیشه به روش فلوت از ضخامت ١,٨ الی ١٩ میلیمتر و ایجاد کارگاه های تولیدی صنایع جانبی شیشه در زمینی به مساحت ٧۵ هکتار در اردکان یزد تأسیس و عملیات ساختمانی اولین خط تولید این شرکت با ظرفیت ٩٠٠ تن در روز در سال ١٣٨٧ برای تولید انواع شیشه های فلوت ساده شفاف ، رنگی ، رفلکس ، آئینه ، لمینیت ، دو جداره و نشکن آغاز و طی نیمه دوم سال ١٣٩٠ تکمیل و به بهره برداری رسید.

تلفن: ۲۴۱۳ – ۰۲۱

آدرس سایت: http://ardakanglass.com/

 

  1. شرکت صنایع ممتازان

شرکت صنایع ممتازان کرمان در سال ۱۳۶۶ با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات فرآوری پسته به صورت اتوماتیک توسط آقای مهندس محمد نخعی نژاد تاسیس گردید .در سال ۱۳۸۱ موسس شرکت صنایع ممتازان کرمان با تشویق مسئولین استانی و حمایت بخش خصوصی اقدام به تاسیس سیمان ممتازان نمود.با تاسیس سیمان ممتازان، شرکت صنایع ممتازان کرمان متولی بخش بزرگی از کارهای مکانیکال پروژه گردیده و از این پس در صنایع مختلف از جمله سیمان، فولاد، نیروگاه و نفت و گاز و پتروشیمی به ایفای نقش پرداخت.

تلفن:  ۶_۳۲۷۵۲۵۰۰_۰۳۴

آدرس سایت: https://momtazan.com/

 

  1. مجتمع شیمیائی و آلیاژی رباط مولیبدن

کشور ایران بر روی کمربند مس قراردارد و با توجه به همراهی مولیبدن با مس، این ماده در کنسانتره مس تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران وجود دارد. پس از انقلاب اسلامی ایران و تلاش در جهت استقلال اقتصادی و صنعتی در سالهای ۶۵ تا ۷۰ بود که موضوع استحصال سولفور مولیبدن و تبدیل آن به مشتقات مولیبدن با ارزش افزوده بیشتر مورد توجه قرار گرفت. تولید صنعتی مشتقات مولیبدن عملاٌ در سالهای ۷۴ تا ۷۵ محقق شد که پس از تامین نیاز مملکت به خارج صادر گردید.

تلفن: ۲۲۰۱۰۵۵۶-۰۲۱

آدرس سایت: http://www.molybdenum-ngo.com/

 

  1. شرکت آرتا جوجه سبلان

آقای قدرت حاج نوری به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید استان وکشور در سال ۱۳۶۸ با ظرفیت تولید۱۵۰۰۰ قطعه مرغ گوشتی فعایت خود را آغاز نمود.در سال های بعد آقای قدرت حاج نوری پس از توسعه فعالیت هایش در زمینه های تولید جوجه یک روزه و بدنبال اجرای برنامه های تکمیل زنجیره تولید مرغ مادر و گوشتی شرکت آرتاجوجه سبلان را در سال ۱۳۸۱ تاسیس وبه گسترش فعالیتهای خود پرداخت ودر سایه الطاف الهی و تلاش شبانه روزی مدیریت وپرسنل توانمند توانست با افزایش ظرفیت تولید در زمینه مرغ مادر وگوشتی ونیز جذب وبکارگیری نیروهای متخصص و توانمند اعم از کاگر ساده ,نیمه ماهر و ماهر با دریافت گواهی نامه های معتبر بین المللی از جمله ایزو , حلال ,ستاره طلایی و… به برند مطرح در این صنعت در استان و کشور تبدیل شده و اکنون نیز با استمرا تلاش های شبانه روزی و خارج از کشور و همچنین قصد و برنامه ریزی در جهت استفاده از سایر ابزار ,وسایل و امکانات به روز شده دنیا در صنعت مرغداری و سایرصنایع مرتبط در عرصه تولید حضوری فعال و چشمگیر را دارا میباشد.

تلفن : ۰۴۵۳۳۳۵۹۰۷۲

آدرس سایت: http://www.artajoojeh.com/

 

  1. شرکت تولیدی صادراتی پوشاک مهیار

شرکت تولیدی صادراتی پوشاک مهیار در سال ۱۳۶۶ با تولید جوراب، قدم به عرصه تولید نهاد. در طی سالهای متمادی با عبور از چالشهای متعدد، روز به روز به میزان تولید خود افزود و محصولات خود را علاوه بر جوراب، به دستکش و زیرپوش نیز گسترش داد. این شرکت اولین تولید کننده جوراب آنتی باکتریال در ایران می باشد که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره اقدام به تولید جورابهایی با خاصیت ضد میکروب و ضد بو نموده است.

تلفن:

۰۲۴۳۲۲۲۳۱۶۲-۳

آدرس سایت: http://www.mahyarco.com/

 

  1. گروه نرم افزاری آداک

آداک یک تیم باتجربه، خلاق و باانگیزه است که در زمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر وب و پیاده سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می کند که حاصل آن، انجام بیش از دویست پروژه ملی و بین المللی مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد. تیم حرفه‌ای آداک آماده ارائه مشاوره‌های ویژه و تخصصی برای رونق بخشیدن به کسب و کار شما می باشد.

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۳۷۹۰۲-۰۲۴۳۳۷۴۵۶۸۶

آدرس سایت: http://support.adak-co.ir/

  1. شرکت رایان اندیش آوات

شرکت رایان اندیش آوات در سال ۱۳۸۹ با هدف فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش محصولات کامپیوتری متولد و توسط چند تن از با تجربه ترین مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آغاز به کار نمود. آوات یکی از بزرگترین توزیع کنندگان رسمی نوت بوک، تبلت و موبایل های لنوو، ایسوس و اچ پی در کشور بوده و همچنین ارائه دهنده رسمی خدمات پس از فروش این محصولات می باشد.آوات با سیاست گذاری موفق توانسته است اولین و تنها توزیع کننده بسیاری از نوت بوک ها و تبلت های پیشرفته و محصولات خلاقانه در ایران باشد. از آن جمله می توان به نوت بوک های مولتی مدیا، گیمینگ و همچنین اولین تبلت ها و نوت بوک های لمسی مبتنی بر ویندوز ۸ نام برد.

تلفن: ۰۲۱۲۴۵۶۹

آدرس سایت: https://www.aawaat.com/

  1. شرکت کارخانجات مهر اصل

شرکت تولیدی مهراصل در سال ۱۳۶۹ با اتکا به تجربه چندین ده ساله مدیران شرکت با هدف ارائه محصولات جدید با تکنولوژی روز در زمینه‌های تهویه مطبوع و تبرید صنعتی ثبت و افتتاح گردید و در حال حاضر (سال ۱۳۸۹) شرکت تولیدی مهراصل از نظر ظرفیت، وسعت کارخانجات، تنوع و پیشرفتگی ماشین‌آلات و در اختیار داشتن نیروی متخصص، بزرگترین شرکت فعال در زمینه تهویه و تبرید در ایران می باشد.

تلفن:

۰۰۹۸-۴۱۳۴۳۲۸۹۴۱

آدرس سایت:    https://mehrasl.ir/

  1. شرکت شکوه بناب

شرکت شکوه بناب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ در شهرستان بناب با شعارکیفیت برتر و جهانی شدن و افزایش صادرات غیرنفتی کشور در زمینه تولید و صادرات خشکبار بالاخص انواع کشمش آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت نزدیک به بیست سال فعالیت مستمر، یکی از شرکتهای معتبر و موفق صادرات خشکبار ایران می باشد، محصولات اینشرکت با نام تجاری SUN AHMAD به بیش از   ۵۰ کشور جهان صادر می گردد.

تلفن : ۰۴۱۳۷۷۸۱۱۳۰

آدرس سایت: http://fa.shokooh-bonab.com/

  1. شرکت کوهساران

شرکت شیر پاستوریزه آذرنوش شرق با هدف تولید و تامین لبنیات مورد نیاز استان  آذربایجان شرقی در اواخر سال ۱۳۸۵ با مساحت کل ۱۵۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع و با اشتغال زایی برای ۳۰ نفر افتتاح و راه اندازی شد . شرکت آذرنوش شرق با نام های تجاری کوهساران، اکوساران، رامونی و EIGHT  فعالیت کرده و  با عقد قرارداد با شرکت های مشاور تمامی اصول GHP و GMP  را رعایت کرده است. دارای مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت – معاونت غذا و دارو – و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی می باشد.

تلفن: ۳۴۳۲۸۷۴۲-۹ – ۰۴۱

آدرس سایت: http://www.koohsaran.co/

 

۳۵: شرکت پژوهشگران فن گستر

شرکت پژوهشگران فن گستر (سهامی خاص) با زمینه مهندسی مشاور و خدمات فنی و مهندسی با هدف ارائه خدمات مرتبط با مشاوره سرمایه‌گذاری و مدیریت طرح‌های مختلف تولیدی و خدماتی مورد نیاز صنایع کشور، توسط گروهی از کارشناسان متخصص و مجرب رشته‌های مختلف مهندسی، مدیریت و اقتصاد ، از سال ۷۹ شروع به فعالیت نموده و طی این مدت همگام با دانش فنی روز و با بهره گیری از تکنیکها و استانداردهای معتبر جهانی همواره در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خود گام برداشته است. همچنین شرکت موفق به اخذ رتبه الف ۲ در رسته امکان سنجی و نظارت بانکی از سیستم ارزیابی و رتبه بندی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی و تاییدیه کارشناسی برای بیش از ۶۲۰ طرح سرمایه گذاری با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از سیستم بانکی کشور در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، فولاد، شیمیایی وسلولزی، غذایی و دارویی، نساجی و سایر مصنوعات صنعتی گردیده است.

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۱۸۴۸

آدرس سایت: http://www.pfg-co.com/

۳۶: زر ماکارون

کشور پهناور ایران می‌‏تواند در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان غذا در جهان قرار گیرد، زیرا از مزیت‌‏های بی‏نظیری برخوردار است که کمتر کشوری تمامی آن‌ها را یکجا دارد. این سرزمین کشتزارهای مستعد با آب و هوای مساعد برای تولید انواع محصولات کشاورزی دارد، در عرصه تجارت بین‏ المللی و منطقه‏‌ای از موقعیت استراتژیک برخوردار بوده که زیرساخت‏‌های حمل و نقل ریلی سراسری همراه با دسترسی مناسب به آب‏‌های بین‏‌المللی، می‏‌تواند آن را در شرایط بسیار موثرتری نیز قرار دهد. از سویی دیگر، برخورداری از دانش و فن‏اوری روز دنیا و نیروهای انسانی متخصص و با انگیزه رسیدن به این جایگاه را آسان‌ و در دسترس‌تر می‌سازد. مدیریتی برگرفته از خرد جمعی، کار تیمی، پای‏بندی به مسئولیت‏‌های اجتماعی و اعتماد به جوانان دانش‏ محور نیز به تحقق این امر می‌کند.

تلفن: ۸۷۷۰۰۴۰۰-۰۲۱

آدرس سایت: http://www.zarmacaron.com/

 

  1. شرکت ایران فولاد(ایرفو)

ایرفو، نام شناخته شده و پرآوازه ای در صنایع ریخته گری و حرارتی است . این شرکت با بیش از نیم قرن سابقه و تجربه ارزنده و بهره گیری از آخرین فن آوری های علمی جهان، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‎های طراح و سازنده قطعات ریخته گری، محصولات حرارتی، و نیز ماشین آلات صنعتی در کشور و منطقه شناخته می شود. ایرفو، که نامی برگرفته از ”ایران” و ”فولاد” است، با ساخت نخستین رادیاتور چدنی و سپس دیگ چدنی شوفاژ سانترال، در سال ۱۳۴۳ و توسعه روزافزون توانمندی فنی و تولیدات صنعتی، این صنعت مادر را در کشور پایه گذاری کرد. پایه گذاران این صنعت عظیم که متشکل از ۵۲۰ نفر سهامدار بودند با اهدافی خیر خواهانه در جهت بومی کردن تکنولوژی، تربیت متخصصان داخلی و تقویت صنعت و اقتصاد کشور گام های بلندی برداشتند.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۱۲۱۴۱

آدرس سایت: http://irfu.ir/

 

۳۸: شرکت صنایع تولیدی کیافرین

شرکت صنایع تولیدی کیافرین در سال ۱۳۵۳ در شهرستان بابل به ثبت رسید. این مجموعه شامل واحدهای طراحی مهندسی و کارگاه های مجهز ماشین سازی، مدرن ترین خطوط برای ساخت قوطی سطل و سایر ظروف فلزی و چاپ روی فلزات است . همچنین خط آماده سازی سطوح فلزی شامل فرآیند پیوسته چربیگیری و فسفاتاسیون، خطوط رنگ الکتروفورز و نیز خط پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک را داراست.کیافرین اولین محصول تولیدی خود را که ضدیخ ( موتور خنک ساز ) بود در پائیز سال ۱۳۵۵ ، در بسته بندی بشکه جهت مصارف وزارت دفاع عرضه نمود.درسال ۱۳۵۶ همین محصول را با نام فریزول برای فروش از طریق عوامل توزیع، به بازار عرضه نمود که پس از پیروزی انقلاب ، نام این محصول به فیروزگام تغییر یافت . با توجه به وسعت ۱۳ هکتاری مجتمع، در سال ۱۳۶۱ واحد قطعه و ماشین سازی و درسال ۱۳۶۲ واحد تولید قوطی های فلزی مجموعه، تحت نام کیاجام ایجاد و راه اندازی گردید.

تلفن: ۰۱۱۱۳۲۴۰۸۹۱

۰۲۱۶۶۴۶۹۷۱۸

آدرس سایت: http://www.foodkeys.com/

 

  1. شرکت تولیدی مازرون فوم

گروه صنعتی مازرون از سال ۱۳۸۳ در زمینه تولید و عرضه انواع ظروف فومی و فوم پلی اتیلن و فوم پلی استایرن آغاز به کار نمود.ایـن مجتمع عظیم صنعتی با هدف عرضه محصولات نوین و مقرون به صرفه در زمینه صنعت ساختمان، بسته بندی، ایزولاسیون و ظروف فومی، با سه کارخانه تولیدی مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مدرن در استان مازندران فعالیت دارد.

تلفن:

۰۱۱-۴۲۴۳۳۷۲۰

آدرس سایت: http://www.mazeroonfoam.com/

 

  1. شرکت ایرانیان هیبرید

شرکت ایرانیان هیبرید یکی از شرکت‌های برتر و نوآور در حوزه‌ی ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و سامانه‌های کنترل کیفیت و اتوماسیون می‌باشد. این شرکت به شماره ثبت ۲۰۶۲ در سال ۱۳۸۹ تحت حمایت مرکز رشد دانشگاه نوشیروانی بابل شروع به فعالیت نموده و با ۸ سال تلاش، بستر مناسبی جهت ایجاد یک شرکت صنعتی در زمینه ساخت و طراحی قطعات الکتریکی فراهم نموده است.      در حال حاضر، فعالیت اصلی این شرکت متمرکز بر طراحی و ساخت سامانه‌های بازرسی غیر مخرب جریان گردابی برای کاربردهای صنعتی و دانشگاهی است. با بومی سازی دانش فنی این محصولات، گام بلندی در راستای بهینه سازی و کنترل کیفیت قطعات فلزی صنعتی به ویژه قطعات خودرو برداشته ایم.  از جمله محصولات و دستاوردهای فناور این شرکت عبارتند از: طراحی، ساخت و بومی سازی دانش فنی سیستم تست غیر مخرب جریان گردابی طراحی و پیاده سازی سیستم نوین کنترل…

تلفن: ۰۱۱۳۵۳۳۸۲۷۹

آدرس سایت: http://www.iranianhybrid.ir/

 

  1. شرکت فراوردههای لبنی دوشه

شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل با معرفی برند هایی همچون هراز، سبو، تی سا، دوشه و … واقع در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل از مرداد ماه سال ۱۳۸۶ آغاز به کار نموده و به لطف خداوند متعال و با تکیه بر مدیران و کارکنان دانش مدار و نیز بکارگیری فن آوری های نوین صنعت لبنیات ، در مدت زمان کوتاه توانست سهم قابل توجهی از بازار لبنیات کشور را به خود اختصاص دهد و همچنین اقدام به صادرات محصولات با کیفیت محصولات خود به سایر کشورها مانند عراق، قطر، بحرین، ترکمنستان و کانادا نماید . فعالیت این شرکت با بکارگیری حدود ۳۰ نفر آغاز شده و با افزایش سریع حجم تولید و تقاضای بازار به محصولات نوآورانه این شرکت که با توسعه کارخانه های تولیدی به ۷ واحد همراه بوده ، ظرف کمتر از ۱۰ سال ، نیروی انسانی مستقیم مشغول به کار به بیش از ۱۷۸۰ نفر افزایش یافته است که به این ترتیب توانست بخشی از رسالت اجتماعی خود را در زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم محقق سازد .

تلفن: ۰۱۱۴۴۲۰۳۶۹۰

آدرس سایت: http://doosheh.com/

 

  1. شرکت نرم افزاری جادوی فکر

شـرکـت دانش بنیان نـرم افـزاری جادوی فکر در سال ۱۳۸۱، با هدف تولید نرم افزار تاسیس شد. این شرکت با بکارگیری آگاهانه از تکنولوژی های نوین در صنعت نرم افزار و خدمات متعهدانه در برابر مشتریان، توانسته است در زمره شرکت های برتر کشور قرار گیرد.ایجاد و راه اندازی خط تولید نرم افزارها بر بستر ویندوز، وب و موبایل و ترکیب تکنولوژی ها، راه حل جامعی برای مشتریانی است که همواره مدیریت کسب و کارهای خود را با تغییرات تکنولوژی همراستا می نمایند.باور به اهمیت نیاز های مشتری و پاسخگویی مسئولانه در برابر تعهدات مشتری از ارکان اصلی و حیات کسب و کار ماست.

نام تجاری کارما

تلفن: ۰۱۱۳۳۲۵۹۶۵۹

آدرس سایت: https://jco.ir/

 

  1. موسسه شرکت فناپ

مأموریت اولیه فناپ در ابتدا، طراحی و تهیه راهکار بانکی بومی ایرانی با توجه به تخصص و دانش روز جوانان ایرانی بود که با عنایت خداوند محقق گردید. پس از این موفقیت، فناپ فعالیت‌های خود را در صنعت فناوری اطلاعات با ارائه راهکارهای جامع مالی، راهکارهای جامع بیمه‌گری، بورس و مدیریت و پردازش تراکنش‌های مالی گسترش داد که هم‌اکنون بخشی از بزرگ‌ترین بانک‌های خصوصی و دولتی کشور، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه و کارگزاران بورس، در حال استفاده و بهره‌برداری از آن‌ها هستند.

تلفن: ۰۲۱-۸۹۵۱۰۰۰۰

آدرس سایت: https://fanap.ir/

 

  1. شرکت فولاد اکسین

شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور در سال ۱۳۸۴ به ثبت رسید.شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۳۸۸ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولید انبوه خود را آغاز کرده است و امروزه با تولید محصولات خاص در زمینه ابعاد (ورق عریض) و خواص مورد نظر مشتریان، در مسیر رشد و تعالی قدم بر می دارد.

تلفن: ۹-۳۲۹۰۹۰۰۰ ۰۶۱

آدرس سایت: https://oxinsteel.ir/

 

  1. زال پارس

شرکت زال پارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد یک بنگاه اقتصادی فعال و کار آفرین در زمینه انواع خدمات نفتی ار قبیل خدمات تجاری ذخیره سازی توزیع ترانزیت و ترانس شیپ و تولید انواع فراورده های نفتی اغاز نموده است .در سال ۱۳۸۵ پیرو اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و برای نخستین بار در کشور احداث و بهره برداری از بزرگترین انبار نفت خصوصی کشور توسط شرکت زال پارس در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار با امکان ذخیره سازی ۱۲۰ هزار تن انواع فراورده نفتی آغاز گردید.

تلفن: ۰۵۱-۳۲۲۲۳۰۵۸

آدرس سایت: http://www.zalpars-oil.com/

 

  1. شرکت کشت و صنعت جوین

این شرکت در بهمن ماه سال ۱۳۵۴ (۱۹۷۶میلادی) تحت شماره ۲۴۱۲۰ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران تحت عنوان شرکت تولیدی قند جوین به ثبت رسید سپس در دیماه ۱۳۵۵ (۱۹۷۷ میلادی ) به شرکت کشت و صنعت جوین تغییر نام یافته است ، و مجددا” در سال ۱۳۸۰ (۲۰۰۱) به نام شرکت سهامی عام کشت و صنعت جوین تبدیل و در حال حاضر با سرمایه ۱۲۶۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰ریال (یکهزار و دویست و شصت و سه میلیارد و ششصد میلیون ریال)  منقسم به ۱۲۶۳۶۰۰۰۰۰سهم به فعالیت خود ادامه می دهد. تاسیس کارخانه قند و بهره برداری از آن به منظور تولید شکر و محصولات جانبی و خرید مواد اولیه و فروش تولیدات کارخانه و انجام کلیه امور بازرگانی و صنعتی مرتبط با آن، همچنین فعالیت در امور کشاورزی و دامپروری ، باغات و… مرتبط با موضوعات فعالیت فوق می باشد.

تلفن: ۷-۴۵۲۹۳۲۰۲-۰۵۱

آدرس سایت: http://www.jovainco.ir/

 

  1. شرکت گرین وب سامانه نوین

شرکت گرین وب با توجه به سابقه درخشان خود در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، تا به امروز توانسته است خدمات رسانی به صدها مشتری را داشته باشد و در این زمینه رضایت آنها را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

ما معتقدیم که دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست. ما در مسیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم و در این حوزه قدم های بلندی برداریم.

احترام به مشتری جزء اهداف جدا نشدنی مجموعه گرین وب می باشد و بر این باور هستیم که ارائه خدمت، پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان.

در زیر بخشی از افتخارات شرکت گرین وب لیست شده است.

تلفن: ۰۵۱- ۳۷۶۳۸۱۰۰

آدرس سایت: www.greenweb.ir

 

۴۸: موسسه داراییهای فکری و فناوری پلکان

در سال ۱۳۸۸ ، موسسین و کارشناسان دفتر ثبت اختراعات با حمایت مسئولین پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان را به عنوان اولین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات تخصصی در حوزه مالکیت فکری و مدیریت و انتقال فناوری در شمال شرق کشور با هدف حمایت از مخترعین ، نخبگان ، فناوران و کارآفرینان تاسیس نمودند تا پلکان بتواند با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در حوزه مالکیت فکری و فناوری ، راه را برای جامعه هدف خود هموار نموده و باعث رشد و شکوفائی مخاطبان خود گردد. در حال حاضر پلکان به عنوان یکی از پیشروان عرصه مالکیت فکری و فناوری در کشور ، توانسته خدمات خود را در زمینه های مختلف و مورد نیاز مخاطبانش توسعه داده و امروزه با در اختیار داشتن مجرب ترین متخصصان و وکلا در منطقه ، به یکی از مراکز تخصصی مشاوره و خدمات در حوزه مالکیت فکری و فناوری تبدیل گردد.

تلفن: ۳۷۶۷۹۷۹۷ (۰۵۱)

آدرس سایت: http://www.pellekan.ir/

 

۴۹: شرکت پاک اندیشان

ماشین سازی پاک اندیشان در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات پخت نان و شیرینی آغاز نمود، سپس در سال ۱۳۸۹ به کارخانه جدید خود واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه نقل مکان کرد.این شرکت مقوله تحقیق و توسعه را در کنار فعالیت های جاری خود دنبال نموده و به کمک نظرات و پیشنهادات مشتریان عزیز خود، برای تولید محصولات با کیفیت و کمیت بیشتر به ساخت کارخانه ای جدید با فضایی وسیع تر اقدام نمود.

تلفن: ۳۳۷۴۶۰۹۸-۰۴۴

ادرس سایت: https://pakandishan.com/

 

۵۰: شرکت  اروم تریلر(اروم صنعت سامان)

مجتمع تولیدی اروم صنعت سامان با نام تجاری (برند) اروم تریلر در سال ۱۳۷۸ طی پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در استان آذربایجانغربی شهرستان ارومیه تاسیس گردید و فعالیت خود را با استفاده از تجربیات متخصصین این صنعت و با حضور ۳۰ نفر پرسنل فنی و اداری آغاز و اقدام به تولید انواع تریلر طبق استانداردهای اروپا نمود.این شرکت در حال حاضر با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و ساخت انواع تریلر استاندارد اعم از کانتینر چادری , کفی , کانتینر بر, انواع تریلر رول بر و جمبو , کمپرسی , تانکر , کفی بغلدار , تانکر حمل گاز مایع و آمونیاک, مخازن کرایژونیک و انواع اتاق بار مطابق با تکنولوژی روز اروپا توانایی خود را در معرض دید همگان قرار داده است.

تلفن:

۰۴۴-۳۳۳۸۱۵۵۱

۰۴۴-۳۳۳۸۱۲۵۷

آدرس سایت: http://www.orumtrailer.com/

 

۵۱٫شرکت نوآوری زیستی گویا

شرکت نوآوری زیستی گویا یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۱۳۸۶ به منظور تأمین انواع محیط های کشت سلولی جانوری و همچنین سایر فرآورده های این حوزه از علم بیتکنولوژی در مقیاس صنعتی و با نام تجاری INOCLON در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز تأسیس شد. این شرکت افتخار دارد که تخستین، پیشرفته ترین و بزرگترین شرکت تولیدی در زمینه ساخت محیط های کشت سلولی در مقیاس صنعتی در خاورمیانه بوده و تأمین کننده نیاز های صنعت داروهای نوترکیب علاوه بر نیاز های تحقیقاتی در کشور می باشد.

تلفن: ۲۶-۹۱۰۰۵۰۷۴ ۹۸+

آدرس سایت: http://inoclon.com/

 

۵۲٫شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)

شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) که یکی از زیرمجموعه‌های اصلی گروه مپنا است در تابستان سال ۱۳۷۸ تاسیس و تولید توربین‌های بزرگ گازی در کارخانجات خود واقع در فردیس کرج (سی کیلومتری تهران) را از اواخر سال ۱۳۸۰ آغاز نمود. از آن زمان تاکنون و به منظور پوشش نیاز رو به رشد داخلی و خارجی به این محصولات، تأسیسات و ظرفیت کارخانه مرتباً افزایش یافته و به قریب ۴۰ واحد در سال رسیده است.در حال حاضر شرکت توگا با ثبت تولید و تحویل بیش از ۳۰۰ واحد توربین‌های گاز و بخار نیروگاهی به بازار ایران و منطقه خاورمیانه در کارنامه خود، یک بازیگر بین‌المللی در صنعت توربین محسوب می‌گردد.

تلفن: ۳-۲۲۹۰۸۵۸۱ (٠٢١)

آدرس سایت: http://www.mapnaturbine.com/

 

  1. شرکت سبززیور

شرکت سبززیور در سال ۱۹۹۳ با ماموریت سازمانی ارتقا سطح سلامت شهروندی تاسیس شد.بنیان گذاران این مجموعه با چشم انداز دستیابی به حداکثر سهم بازارهای داخلی وحصول استانداردهای جهانی برای رقابت در صنعت خدمات شهری ، بازیافت و تبدیل مواد زائد پا در این عرصه گذاشتند .تکیه بر توانمندیهای نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و ایجاد تیم های خلاق سازمانی و استفاده حداکثری از فن آوری های نوین در صنعت موجب شده تا شرکت سبزیور ظرف ۲۶ سال از یک مجموعه کوچک کار آفرین تبدیل به سازمان خلاق و یادگیرنده امروز شود .مجموعه ای بالغ بر ۴۰۰۰ نفر نیروی انسانی آموزش دیده بعنوان رکن اساسی و صدها دستگاه ماشین آلات تخصصی خدمات شهری که امروز در ۱۰ شهر و کلانشهر خدمات ارائه می دهند.

تلفن:

۰۲۶-۳۳۵۵۲۲۹۱

آدرس سایت: http://www.sabzzivar.com/

 

۵۴:شرکت دنا صنعت

دنا صنعت با بهره‌گیری از کارشناسان توانمند داخلی، مشاوران دانشگاهی و بهره جستن از دانش متخصصین خارج از کشور افتخار دارد نیازمندی‌های صنعت داخلی را در زمینه سیستم‌های حفاظتی و ایمنی تامین نماید.این شرکت در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید

تلفن:

۰۲۱-۸۸۷۵۸۰۶۴-۶

آدرس سایت: http://denasanat.com/

۵۵٫شرکت تولیدی شیمیایی کلران

گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۶۲ تاسیس و درمساحتی بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری و با اجرای طرح های توسعه ای خود، در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

تلفن:

۰۲۳-۳۳۶۵۲۲۰۳-۴

آدرس سایت: http://www.ccpc.ir/

 

۵۶٫شرکت توربوژنراتورشاهرود

اولین گام های احداث کارخانه  از سال ۱۳۶۹ توسط زنده یاد مهندس مهدی عامریان آغاز شد و پس از آمیختن علم و تجربه، مهارت، جسارت و با همت و همدلی و بکارگیری کادری متخصص و کار آزموده و نیز در اختیار داشتن تجهیزات فنی مناسب رشد نموده و امروز توانسته است بستری برای اشتغال ۳۰۰ نفر از متخصصین در شهرهای شاهرود، تهران، کرج و اهواز ایجاد نموده و عنوان کارآفرین نمونه سال ۸۶ را به خود اختصاص دهد.

تلفن:

۰۲۳-۳۲۵۱۱۲۳۷-۹

آدرس سایت: http://turbogen.co.ir/

 

  1. گروه تولیدی صنعتی سازان

گروه تولیدی صنعتی سازان در سال ۱۳۶۹ با هدف شناخت دانش فنی و داخلی کردن فن آوری و تولید و ایجاد اشتغال در شهرک صنعتی سمنان با نام سابق شرکت تولیدی صنعتی مهره سازان تاسیس گردید.این واحد صنعتی طی مدت فعالیت خود تاکنون توانسته است با بهره گیری از دانش روز و تلاش متخصصین و همت و پشتکار همکاران خود بیش از هفتاد قطعه و مجموعه انواع خودروهای سواری کامیونت و قطعات صنعتی را تولید نماید.

تلفن:

۰۲۳-۳۳۶۵۲۴۲۶-۷

آدرس سایت: http://www.sazangroup.com/

 

  1. شرکت تولیدی دماوند دارو

شرکت تولیدی دماوند دارو در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردیده است و در زمینه تولید کلیه مواد اولیه ،مواد موثره، مواد حد واسط و محصولات نهایی دارویی و شیمیایی و سنتز ترکیبات فوق فعالیت می نماید.دانش بنیان تولیدی نوع ۲(صنعتی) در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان (سنتتیک ،گیاهی-طبیعی سلولی و مهندسی بافت و بیوتکنولوژی) از ۱۳۹۷/۶/۲۴

تلفن:

۰۲۱-۸۸۵۲۷۷۹۴-۷

آدرس سایت: https://damavanddarou.com/

 

  1. شرکت عقیق سنگ آبیدر

شرکت  بازرگانی – تولیدی عقیق سنگ آبیدر در سال  ۱۳۸۸ با وارد نمودن تکنولوژی تولید سنگ های مصنوعی از شرکت سیستروم روسیه وتحت لیسانس این شرکت قدم در راه تولید این نوع سنگها نمود. با طراحی وساخت ماشین آلات جدید و تمام اتوماتیک ضمن افزایش ظرفیت تولید روزانه خود به بیش از ۱۵۰۰ مترمربع  به بزرگترین کارخانه ی تولید سنگ مصنوعی در ایران تبدیل گردید.تولیدات این شرکت که با نام تجاری کرداستون وارد بازارمیگردد شامل انواع سنگ های نمای داخلی، خارجی؛ دکوراتیو، جدول های ترافیکی، سنگفرش های خیابانی، موزاییک معابر شهری و المان های شهری می باشد که از ترکیب مجدد سنگدانه های طبیعی باکاتالیزور مخصوصی که شامل ترکیبات استحکام دهنده، شفافیت دهنده و مقاوم کننده در برابر تغییرات دمایی است، تولید میگردد.

تلفن: ۰۹۱۸۹۷۱۱۸۷۵

آدرس سایت: http://www.aghighsang.com/

 

  1. سقزسازی کردستان (ون)

شرکت تولیدی سقزسازی کردستان (ون) در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت ۱۲۵۰۰۰ متر مربع و در زیربنایی بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع تاسیس گردید. پس از چهار سال تلاش مستمر و پیگیر، شرکت ون، محصول آدامس طبیعی ون را با فرمولاسیون ابداعی خود و با استفاده از صمغ درخت بنه، برای اولین بار در جهان معرفی و روانه بازار نمود. این شرکت در سالهای گذشته، همواره از صادرکنندگان نمونه و خوشنام کشور بوده و بارها از طرف نهادهای ذی‌ربط، مورد تایید و به عنوان نمونه انتخاب شده است.

تلفن: ۰۸۷۳۳۴۵۳۶۰۰

آدرس سایت: http://van.ir/

 

۶۱٫شرکت مهندسی سبک لوله نوین

شرکت سبک لوله نوین به عنوان یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلی اتیلن با هدف ایجاد بستر های لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا پا به عرصه بازار گذاشته و در طی سالیان گذشته به یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید لوله پلی اتیلن بدل شده است. شرکت سبک لوله نوین همواره معتقد به اصل بهره گیری و استفاده از تکنولوژی های نوین و به روز دنیا می باشد.

تلفن:

۰۸۷-۳۳۶۱۳۷۰۰-۴

آدرس سایت: http://www.saboklouleh.com/

 

۶۲٫شرکت دانش بنیان اهورا

از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در حوزه ICT و سلامت دیجیتال آغاز نمودیم و در حال حاضر محصولات ما در مراکز و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان در زمینه طراحی، تولید، فروش، پشتیبانی و آموزش نرم افزار و نیز خدمات سخت افزاری، ارائه تجهیزات و مکانیزاسیون، شبکه داده ها، توسعه وب و موبایل، مشاوره و نظارت بر اجرای طرحهای انفورماتیک و غیره فعالیت می نماید.

تلفن: ۳۳۷۳۰۵۱۷-۰۸۷

آدرس سایت: https://ahoora.pro/

 

  1. گروه طراحان سرگرمی ژوری مانگ

ژوری مانگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین استودیو انیمیشن و بازی سازی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، استفاده از تکنولوژی روز، سرعت در تولید و توسعه بین الملل، موفق شده تا همگام با تکنولوژی روز، به موفق ترین استودیو غرب کشور تبدیل شود. به محض ارائه ایده به ژوری مانگ، تیم تحلیل و توسعه وارد کار شده و پروپوزال ویژه ای برای طرح شما آماده میکند تا انچه به ذهن شما خطور کرده است را رسم  و پیاده کند.ژوری مانگ مثل یک همیار آشنا شما را به وجد میاورد تا رویاهای شما را به واقعیت برساند. مناسب ترین توصیف ژوری مانگ، علاءالدین و غول چراغ جادو، است؛ چرا که ایده موجود در ذهن شما را در کمترین زمان ممکن مهیا میکند.

تلفن: ۳۳۲۴۹۵۱۷-۰۸۷

آدرس سایت: http://zhoorimaang.com/

 

  1. صنایع ماشین سازی امیدی

صنایع ماشین سازی امیدی(شرکت دانش بنیان) در سال ۱۳۶۷ به مدیریت فرهاد جمال امیدی با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و خطوط اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در زمینه های ذیل می باشد: -۱خط کامل انواع کلوچه و بیسکویتهای مغزدار -۲خط کامل انواع کاپ کیک و پای کیک -۳خط کامل انواع کیک لایه دار و سوسیس رول -۴خط کامل شکوپای -۵خط کامل شکلات و نات بار -۶خط کامل نان و نان مغزدار -۷طراحی و ساخت انواع اسپیرالهای خنک کن -۸طراح و سازنده انواع فرهای تونلی -۹طراح و سازنده انواع میکسر، توربو میکسر، پریمیکسر و ورتیکال میکسر -۱۰سازنده اتوماسیون خطوط تولید

تلفن:۰۹۱۱۱۴۳۸۷۷۹

۰۱۳-۴۲۴۲۰۰۸۰-۵

آدرس سایت: http://omidifzco.com/

 

  1. شرکت خدمات فنی و مهندسی پویندگان بهبود کیفیت

شرکت خدمات فنی و مهندسی پویندگان بهبود کیفیت پیرو تجربیات مدیران خود در واحدهای صنعتی، در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید و در این مدت همواره کوشیده است؛ تا همگام با توسعه سازمان ها و واحد های صنعتی پاسخگوی نیازمندی های آنان در زمینه خدمات فنی و مهندسی باشد. شرکت خدمات فنی و مهندسی پویندگان بهبود کیفیت خدمات زیر را به سازمان و واحدهای صنعتی ارائه می نماید:

  1. آموزش، مشاوره و استقرار سیستم های مدیریت و تکنیک های صنعتی
  2. مشاوره طراحی، امکانسنجی و راه اندازی کارخانجات
  3. بازرسی کیفیت کالا و نمونه برداری اقلام
  4. تدوین استانداردهای ملی ایران
  5. آزمایشگاه مرجع کالیبراسیون مورد تائید سازمان ملی استاندارد ایران

تلفن:

۰۱۳-۳۳۲۶۱۷۲۸-۹

آدرس سایت: http://iranqc.com/

 

  1. شرکت مهر آوران شمال

شرکت مهر آوران شمال با فعالیت در عرصه خدمات، پشتیبانی ،فنی و مهندسی

دارای سوابق کار موثر از جمله:

احداث بناهای ساختمانی ،تاسیسات صنعتی و شهری ، خدمات ، پشتیبانی و فنی ،ارایه خدمات حمل و نقل، رستوران ، خدمات اداری و طرف قرار داد با استانداری گیلان ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ،اداره کل تبلیغات اسلامی ،دانشگاه بین الملل انزلی ، دانشگاه گیلان و دانشکده دندانپزشکی و … است.

تلفن: ۰۱۳۳۳۳۵۵۲۶۴

آدرس سایت: http://mehravaranco.ir/

 

۶۷٫شرکت داروسازی اکسیر

کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۶۰هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است. این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص ، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

تلفن:

۰۶۶-۴۴۹۸۳۳۹۵

آدرس سایت: https://exir.co.ir/

 

  1. کارخانجات دارویی بایر افلاک

گروه کارخانجات دارویی بایر افلاک، بزرگترین داروسازی خاورمیانه، در استان لرستان ، شهرستان ازنا واقع گردیده و در جهت محرومیت زدایی این منطقه و افتخار آفرینی در عرصه علم و صنعت دارویی، پزشکی و دامپزشکی میهن سبز اسلامیمان عزمی جزم و دیرینه و با دانش روز پیوندی ناگسستنی دارد.

این مجموعه شامل ۷ کارخانه عظیم تولیدی به شرح ذیل می باشد:

۱-داروسازی دامی ۲- داروسازی انسانی۳- مواد اولیه دارویی ۴- واکسن   ۵- سرم ۶- سموم دفع آفات کشاورزی، حیوانی، خانگی ۷- مواد آرایشی، بهداشتی

تلفن:

۰۲۱-۴۴۸۴۶۳۳۶

آدرس سایت: http://www.bayeraflak.ir/

 

  1. شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا

شرکت کشت و صنعت لرستان در سال ۱۳۵۴ با مصوبه کمیسیون پارلمانی مجلس توسط وزارت کشاورزی وقت با نام مجتمع گوشت و با هدف خرید و پرواربندی دام های مازاد عشایر تاسیس و تامین بخشی از پروتئین کشور راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۳ به بخش خصوصی واگذار شده و فعالیت جدی خود را در بخش های مختلف کشاورزی ، دامپروری و گردشگری شروع نموده و انشاالله در یک دوره ۵ تا ۷ ساله طی سه فاز مختلف تکمیل و تجهیز خواهد شد.

تلفن:

۰۶۶-۳۱۴۰

۰۲۱-۲۲۶۹۵۰۳۵-۳۹

آدرس سایت: http://atsafa.ir/

 

  1. شرکت سوپرپایپ اینترنشنال

سال ۱۳۷۶ مهم‌ترین واقعه‌ در صنعت لوله‌سازی کشور اتفاق افتاد، و برای اولین بار تولید لوله‌های پنج لایه در کارخانه‌ی سوپرپایپ آغاز شد. سوپرپایپ با محصولی متفاوت، قدم به عرصه‌ی تولید در صنعت تأسیسات کشور گذاشت. ‌افتخار سوپرپایپ است که با این اقدام موجب ورود دانش، تکنولوژی، و تجارب شرکت آلمانی یوپونور به کشورمان و صرفه‌جویی ارزی در این بخش از صنعت شد.

تلفن: ۸۸۷۵۶۱۶۹ -۰۲۱

آدرس سایت: http://superpipe.ir/

 

  1. شرکت آذین فورج

شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی در استان خراسان شمالی، شهرستان اسفراین است که ظرفیت تولید سالیانه ۳۰،۰۰۰ تن انواع قطعات صنعتی را داراست.این شرکت با اشتغال زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر و غیر مستقیم برای ۱۰۰۰ نفر در صنایع بالا دستی و پایین دستی، در سال های ۱۳۸۶، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۵ به عنوان کارآفرین برتر خراسان شمالی انتخاب گردیده است. شرکت آذین فورج با بهره گیری از امکانات کارگاهی، قالب سازی مجهز و پانزده خط تولید فورج، به کمک آخرین نرم افزارهای فنی و مهندسی، تجربه مفید کادر مجرب و متخصص خود و نیز استفاده از امکانات سخت افزاری متنوع، توانایی تولید هر نوع قطعه ای با اشکال استاندارد و پیچیده را داراست.

تلفن: ۳۷۲۱۷۷۴۱-۰۵۸

آدرس سایت: www.azin-forge.ir

 

  1. کارخانجات کاشی وسرامیک فرزاد

صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با عنایت حضرت حق وهمت مسئولان و مدیریت این صنایع در سال۱۳۸۸ افتتاح و فعالیت خودرا در زمینه تولید کاشی و سرامیک و صادرات آن بامدیریت متخصص و باتجربه و همکاری مشاورین و مهندسین مجرب و با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و ماشین آلات مدرن شرکت ساکمی ایتالیا در صنعت کاشی و سرامیک و راه اندازی سیستم های پیشرفته تهیه بدنه و بالمیل-های کانتینیوس و سیستمهای تمام اتومات شروع بکار نموده وهرساله هم با طرح توسعه و اجرای یک فاز جدید ، تولید و سطح کیفیت خود را افزایش و با بکارگیری ۱۰۰۰ نفر نیروی متخصص و مجرب و در حال آموزش در سیستم های مدیریتی و کارگری مشغول به فعالیت می باشد.

تلفن:

۰۵۶-۳۲۲۵۵۳۴۱-۵

آدرس سایت: https://farzadtile.com/

 

  1. شرکت مهراس کویر

شرکت مهراس کویردر سال ۱۳۸۶گردید.این شرکت  تولید کننده لوله و اتصالات upvc (فاضلابی-برقی نسوز) می باشد. کاربرد اصلی این لوله ها در ساختمان های اداری ، تجاری ، مسکونی ، ورزشی و غیره می باشد که از جنس پلاستیک سخت ساخته شده اند و قابلیت انعطاف نیز دارند.

تلفن:

۰۵۶-۳۲۲۵۵۶۳۴-۶

آدرس سایت: http://mehraskavir.com/

 

۷۴٫شرکت سنگ جهان نمای پارت

شرکت سنگ جهان نمای پارت تولید کننده ی سنگهای گرانیتی مصنوعی می باشد. -این خط با بکارگیری بیش از ۸۰ نفر نیروی کار در طرح اولیه و در دو شیفت کاری وهمچنین بیش از ۱۲۰ نفر در توسعه طرح گامی موثر در جهت اشتغال زائی , کار آفرینی و همچین ایجاد فرصت های مناسب برای بروز و کشف استعدادهای خلاقانه و پر وارزش جوانان ایرانی برداشته است.

-از آنجایی که مواد اولیه و پایه محصولات این شرکت,ضایعات معادن سنگهای طبیعی و همچنین معادنی که امکان استخراج قله سنگ در آنها وجود ندارد می باشد در جریان استفاده و بازیافت ضایعات این معادن گام بزرگ وموثری در جهت حفظ منابع طبیعی و سلامت محیط زیست برداشته است.

تلفن: ۰۹۱۲۷۵۲۱۵۲۱

۰۹۱۹۶۶۴۹۲۰۲

آدرس سایت: http://partstone.mihanblog.com/

 

  1. شرکت ترشکامان

شرکت ترشکامان خراسان شمالی به شماره ثبت ۱۱۰۷ در سال ۱۳۸۷ توسط برادران صفاری تاسیس گردید،که با ثبت اختراع فرآیند تولید قره قروت جامد از آب پنیر و حق انحصاری تولید در کشور با شماره ثبت ۷۱۲۵۸ به عنوان اولین تولید کننده قره قروت با برند طاب طاب محسوب میگردد. این اختراع برگزیده جشنواره اختراعات و نوآوری بنیاد نخبگان گردیده و همچنین به عنوان واحد فناور برتر استان نیز مفتخر به دریافت لوح تندیس از پارک علم و فن آوری گردیده است.

تلفن:

۰۹۱۵۱۸۶۹۹۶۹ – ۰۹۳۵۷۴۲۳۲۹۹ – ۰۹۱۵۳۸۶۱۷۶۱

آدرس سایت: https://torshkaman.ir/

 

  1. مجتمع کارخانجات ساینا

بیوگرافی مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان در سال ۲۰۱۰ میلادی تاسیس شد. این مجتمع با عنایت به بهره مندی از متخصصین خبره، مدیریت شایسته و تکنولوژی مدرن، خود را بعنوان پیشرو در تولید الیاف کاتن تایپ با استحکام بالا، الیاف هالو کانجوگیت و ساده و الیاف سالید در دنیر و رنگهای مختلف و تیشو الیاف شیشه در ایران معرفی کرده است. شرکت الیاف ساینا دلیجان، از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، یکی از بزرگترین تولید کننده های الیاف پلی استر با مواد اولیه چیپس پتروشیمی و پرک بطری های پلی اتیلن ترفتالات با تولید روزانه ۲۰۰ تن در ایران می باشد. عمده مصرف محصولات تولیدی این شرکت در صنایع ریسندگی- بافندگی تاری- پودی و کشباف، بافندگی حلقوی، صنایع بی بافت، صنایع خواب، تزئینات خانگی، فرش و موکت، ایزوگام و لایی و… می باشد.

تلفن:

۴۴۴۳۳۶۵۸-۳۲(۰۸۶)

۴۴۴۳۳۶۵۸-۵۹(۰۸۶)

آدرس سایت: http://synacomplex.com/

 

  1. شرکت پارس گالوانیزه امین

این شرکت در سال ۱۳۸۰ با همت جمعی از صنعتگران مجرب و مهندسین کارآزموده با هدف ساخت گالوانیزه گرم برجهای انتقال نیرو و مخابراتی، پایه های روشنایی، گاردریل و علائم ترافیکی راهها تأسیس گردید.

این شرکت نظر به نیاز بازار کشورهای همجوار عراق و افغانستان در سال ۲۰۰۶ اقدام به تأسیس کارگاه ساخت پایه های انتقال نیرو ۱۱ کیلو ولت مدور و مشبک نمود.

تاکنون انواع محصولات این شرکت شامل پایه های انتقال نیرو ، پایه های روشنایی، پایه پرچم، گاردریل و متعلقات و انواع محصولات دیگر این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، ارمنستان و …با موفقیت و کیفیت عالی صادر گردیده است.

تلفن:۰۸۶۳۳۵۵۳۳۲۵

آدرس سایت: http://parsgalvanize.ir/

 

  1. مجتمع کشت و صنعت کوثرساوه

مجتمع کشت و صنعت کوثر ساوه یکی از واحدهای بنیاد تعاون زندانیان کشور می باشد که در کیلومتر ۳۰ جاده ساوه – همدان واقع گردیده است و دارای ۳۳۰ هکتار اراضی کشاورزی که ۲۴۰ هکتار آن باغات پسته که شامل ارقام اکبری- فندقی- احمد آقایی کله قوچی می باشد وحدود ۲۰ هکتار به کشت محصولات زراعی از قبیل گندم ، جو ، کلزا ، ذرت و نهال پسته اختصتص دارد.

تلفن:

۰۸۶-۴۲۳۰۴۳۴۷

۰۸۶-۴۲۳۰۴۳۴۵

آدرس سایت: http://kosar.bonyad-taavon.com/

 

  1. شرکت نوآوران سویاب صنعت

شرکت نوآوران سویاب صنعت از سال ۱۳۷۵ در زمینه طراحی و تولید انواع موتورهای AC و DC و تجهیزات کنترل و ابزار دقیق فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر یکی از تامین کنندگان اصلی موتورهای الکتریکی مورد نیاز در صنعت خودرو و تجهیزات الکترومکانیک و ابزار دقیق در صنایع دیگر می باشد. شرکت مهندسی نوآوران سویاب صنعت در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 وISO/TS از موسسه توف نورد شده است.

تلفن:

۸-۴۴۰۰۰۹۶۷-۰۲۱

آدرس سایت: http://www.sooyabsanat.co/

 

  1. شرکت فرآیند شیمی حکیم

شرکت فرآیند شیمی حکیم (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت مواد اولیه دارویی کشور همواره در تلاش است تا با بهره گیری از فناوری های نوین و بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه و سهولت در ساخت داروهای ضروری فعالیت نماید. لذا شرکت فرآیند شیمی حکیم در زمینه ساخت مواد اولیه داروهای قلبی و عروقی، ضد آلرژی، ضد چربی خون و افسردگی و …. در حال حاضر ۵ قلم دارو را به سبد مواد اولیه دارویی کشور عرضه نموده است و ۴ محصول دیگر نیز در مرحله پایلوت می باشد.

تلفن:

۵۴ ۶۵ ۴۳ ۶۶(۰۲۱)

۶۴ ۲۹ ۹۲ ۶۶(۰۲۱)

آدرس سایت: http://hfcapi.com/

 

  1. شرکت تولیدی ایران چسب و الغری

شرکت تولیدی ایران چسب (سهامی خاص) در سال ۱۳۴۹ تاسیس و در فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰متر مربع با بنایی با۱۶۳۰۰متر مربع همراه ۱۷ پرسنل و ۷ دستگاه برش در تولید انواع نوارچسب بسته بندی  رسما آغاز به کار نمود. هم اکنون گروه تولیدی ایران چسب والغری با افتخار اعلام میدارد این گروه تولیدی  باحدود ۸۰۰ پرسنل در تولید انواع نوارچسب بسته بندی و محصولات پلی اتیلن جایگاه ویژه ای را درتهیه و تامین نیاز مشتری با کیفیتی برتر کسب نموده است و باعث جلب رضایت مشتریان ومصرف کنندگان قرارگرفته است.

تلفن:

۳۳۸۵۰-۰۲۸

آدرس سایت: http://www.iranchasb.co/

 

  1. شرکت شکوفا الکتریک سرویس

شرکت شکوفا الکتریک سرویس فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم شخصی تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای دنیا آغاز کرد و پس از مدتی به دلیل کسب توفیقات فراوان در این زمینه، ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کوچک و لوازم صوتی و تصویری را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه نمود. توجه به رضایت مشتری و پایه ریزی اولیه شرکت براساس اصول مشتری مداری باعث گردید تا شکوفا الکتریک سرویس از همان ابتدا تنها به خدمات پس از فروش اکتفا نکرده و با برداشتن گامی بلندتر، توجه خود را به مراقبت پس از خدمات نیز معطوف نماید.فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم شخصی تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای دنیا آغاز کرد و پس از مدتی به دلیل کسب توفیقات فراوان در این زمینه، ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کوچک و لوازم صوتی و تصویری را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه نمود. توجه به رضایت مشتری و پایه ریزی اولیه شرکت براساس اصول مشتری مداری باعث گردید تا شکوفا الکتریک سرویس از همان ابتدا تنها به خدمات پس از فروش اکتفا نکرده و با برداشتن گامی بلندتر، توجه خود را به مراقبت پس از خدمات نیز معطوف نماید.

تلفن: ۰۲۱-۲۲۲۷۱۵۹۳

آدرس سایت: http://www.shekofa.ir/

 

۸۳٫گروه صنعتی مهبانگ

گروه صنعتی مهبانگ از بزرگترین کسب‌وکارهای فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی در ایران است.مهبانگ از به هم پیوستن دو شرکت موفق “داتیس آسانسور” و “زیما” به وجود آمده است تا به پشتوانه توان طراحی متخصصان خود پا در عرصه بازارهای جهانی بگذارد. امروز گروه صنعتی مهبانگ بالغ بر ۲۰۰ نفر عضو حرفه ای دارد که در بخش‌های مختلف مانند دپارتمان تحقیق و توسعه و دپارتمان تولید کارخانه در حال ارزش‌آفرینی و اعتباربخشی به محصول ایرانی هستند.

تلفن:

۰۲۱-۸۸۳۳۷۵۷۱

آدرس سایت: http://mehbang.group/

 

  1. گروه خدمات بازار سرمایه کیان

شرکت «گروه خدمات بازار سرمایه کیان» گروهی از شرکت‌های مالی ارائه دهنده خدمات تأمین مالی، مدیریت دارایی و معاملات اوراق بهادار می‌باشد که با استفاده از روش‌های نوین جهانی و همراهی متخصصان ایرانی، نهایت تلاش خود را برای فراهم آوردن کارآمدترین نتایج و ارزش آفرینی برای مشتریان خود به کار می‌گیرد.این شرکت از کسانی که بدنبال کسب موفقیت برای مشتریان خود هستند، استقبال می‌کند، به آن‌ها آموزش می‌دهد و آن‌ها را قدرتمند می‌سازد.

تلفن: (۰۲۱)۴۷۱۸۰۴۰۰

آدرس سایت: http://kian.capital/fa/

 

  1. شرکت رایانمهر

شرکت رایانمهر، که بعدتر با عنوان هلدینگ دانش‌بنیان رایانمهر تغییر ماهیت یافت، در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسیده و شروع به کار کرده است. در طی این دو دهه، شرکت رایانمهر دو مسیر متفاوت –و در عین حال مکمل- را در کسب‌و‌کار پوییده است: نخست، فعالیت در قالب کسب‌و‌کاری پروژه‌ای، در پاسخ به سفارش‌های نرم‌افزاری بین سال‌های ۷۸ تا ۸۶، و پس از آن، با گسترش اینترنت در کشور و تمایل جامعه به استفاده از خدمات اینترنتی، در فرم یک شرکت استارت‌آپی با رشد و توسعه شتابان، فعال در شاخه‌های گوناگون -به‌طور عمده- مرتبط با تجارت و خدمات الکترونیک.

تلفن:

۰۲۱-۸۹۷۱۷۰۰۰

آدرس سایت: https://www.rayanmehr.co.ir/

 

۸۶٫شرکت مبنا

شرکت مبنا در سال ۱۳۷۶ توسط گروهی سه نفره و با سرمایه‌ای اندک به منظور سرمایه‌گذاری شخصی در بازار بورس اوراق بهادار تهران تاسیس شد. نیاز اعضای شرکت به تجزیه و تحلیل اطلاعات شرکت‌ها جهت خرید و فروش سهام و عدم وجود سیستم‌های اطلاعاتی در آن زمان شرکت را به سمت نوشتن نرم‌افزارهای لازم جهت ثبت اطلاعات و تهیه گزارشات هدایت کرد.حاصل این امر تولید و عرضه نرم‌افزار ره‌آورد تحت سیستم عامل داس بود که بعدها نسخه‌های جدیدتر آن برای سیستم عامل ویندوز با نام ره‌آورد نوین نیز عرضه شد.

تلفن: ۰۲۱ ۸۸۷۴۹۸۲۴

آدرس سایت: https://mabnadp.com/

 

۸۷٫شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر آفرینش

شرکت ایده پردازان نوین تحت برند تجاری سرمایه گذاری خطر پذیر آفرینشAfarinesh VC))از سال ۹۶ با هدف سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی طرح‌های نوآورانه و حمایت از کسب و کارهای نوپا شکل گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از کاراترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر فعال اکوسیستم کارآفرینی تبدیل شده است. حضور فعال در زمینه توسعه کسب و کارهای نوپا و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و استارت آپ‌های مستعد و گروه‌های دانش بنیان و ایفای نقش حمایتی در تجاری سازی ایده های حوزه فناوری مالی (Fintech)  و زنجیره بلوکی (Blockchain)  و خدمات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوکی Cryptocurrency)) ، تعامل با بنیادهای علمی، مراکز آموزشی و پژوهشی و سایر اجزاء زیست بوم کارآفرینی از جمله خدمات این مجموعه می‌باشد.

تلفن:

۰۲۱-۲۶۸۵۳۰۴۱

آدرس سایت: https://afarinesh.vc/

 

  1. شرکت داده پردازی رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید.

تلفن: ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۰

آدرس سایت: https://www.respina.net/

 

  1. شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)

شرکت تراکنش همراه ایمن، به صورت تخصصی به عنوان اپراتور صندوق فروشگاهی هوشمند و کارتخوان‌های مدرن همراه، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. این شرکت با اتکا به دانش فنی متخصصین خود و هوشمندسازی کسب‌و‌کار‌ها اقدام به طراحی نرم‌افزار‌هایی در حوزه پرداخت و تجارت الکترونیک کرده است.شاپ راهکاری یکپارچه برای هوشمندسازی فروش کسب‌وکارهای خرد است. تکامل صنعت پرداخت بعد از پول نقد با ظهور کارت‌های بانکی ادامه یافت و در ادامه در بستر تجارت الکترونیک شکل جدیدی به خود گرفت.

تلفن:

۰۲۱-۵۴۷۰۵۰۰۰

آدرس سایت: http://shopp.ir/

 

۹۰٫شرکت وانا دارو گستر

این شرکت در سال ۱۳۸۴ با نام “پلاسما دارو” ثبت و در سال ۱۳۹۱ فعالیت رسمی خود را با مدیریت جدید و نام “وانا دارو گستر” آغاز نمود. این شرکت در زمینه های مختلفی در بازار دارویی کشور فعالیت دارد که از آن دست می توان به مواردی همچون تولید محصولات و مکمل های دارویی، واردات ماده موثره و محصولات ساخته شده دارویی، تولید تحت لیسانس مکمل ها و همچنین انتقال فرآیند تکنولوژی اشاره نمود.

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۷۶۵۸۳

۰۲۱۸۸۸۷۱۵۲۱

آدرس سایت: http://vanadarou.com/

 

۹۱٫شرکت کیمیاداران کویر

تیم پویای کیمیاداران با هم‌آفرینیِ یک مجموعه‌ اقتصادی پویا در زمینه‌های گوناگون تولید‌کننده برق از انرژی‌های بازیافتی ، تولید کود گرانول شده سوپر فسفات تریپل (GTSP) و استفاده از خاک داخل کشور برای تولید اسید فسفریک مشغول به فعالیت هستیم.

تلفن: ۷۱۱۹۳-۰۲۱

آدرس سایت: http://kimiadaran.ir/

 

۹۲٫شرکت آذین استیل مهرسا

“آذین استیل مهرسا” به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو،در زمینه واردات و فروش محصولات استنلس استیل،با افتخار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز نموده است.این شرکت با آگاهی از اهمیت استیل با کیفیت در زمینه صنعتی و دکوراتیو،اقدام به وارد کردن استیل مرغوب از کارخانه های معتبر از سراسر دنیا نموده است. از جمله این کارخانجات در قسمت صنعتی میتوان به شرکت بین المللی “ویراژ” فعال درتولید میلگرد و نبشی از کشور هندوستان و شرکت فرانسوی “اپرام” در تولید ورق اشاره کرد.

تلفن: ۶۶۳۹۲۰۶۰

۶۶۳۹۰۰۶۷-۷۱

آدرس سایت: http://www.azinsteelmehrsa.com/

 

۹۳٫شرکت لبنیات کاله

برند کاله باهدف بهبود و ارتقای سطح سبد غذایی مردم ایران در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده در این مجموعه طی سال‌های گذشته که همگی در راستای ارتقای سبد غذایی هم‌وطنان و سرافرازی ایران اسلامی است، این برند را در جایگاه ۴۸ام صنایع غذایی در جهان (به گزارش یورو مانیتور)، برند محبوب و برتر و ۷ سال تنها صادرکننده نمونه در فرآورده‌های لبنی در ایران قرار داده است.

تلفن: ۰۲۱-۶۶۴۵۴۵۱۱

آدرس سایت: https://kalleh.com/

 

  1. شرکت احسان پخش کیمیا سپاهان

شرکت احسان پخش کیمیا سپاهان در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های پخش مواد غذایی در استان اصفهان است. این شرکت در بازار روغن خوراکی ایران به توزیع روغن خوراکی با نام تجاری نازگل مشغول است در سال های گذشته شرکت احسان پخش کیمیا  سپاهان به عنوان یک سازمان با ساختار قوی خود را در بازار فرآورده های روغنی مطرح ساخته است . شرکت احسان پخش کیمیا سپاهان تلاش مستمر خود را در جهت افزایش نفوذ سبد محصولات با کیفیت بالا همچنان ادامه می دهد.

تلفن :۳-۳۵۵۸۴۰۷۰

آدرس سایت: https://www.oilnazgol.com/site/

 

۹۵٫

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *