09150566946

معرفی کارگزاری “سیماب گون”

شرکت کارگزاری سیماب گون

شرکت کارگزاری سیماب گون ( سهامی خاص ) در تاریخ ۱۵/۱۱/۱۳۷۸ تحت شماره ۱۵۹۱۹۴ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در تهران خیابان آپادانا – جنب شهرداری – پلاک ۳۵- طبقه ۴ می باشد.

مهم ترین فعالیت های شرکت مطابق اساسنامه به شرح زیر است:

الف- خدمات کارگزاری، کارگزار / معامله گری و بازارگردانی
ب- خدمات مالی و مشاوره ای در زمینه اوراق بهادار و کالا
ج- سرمایه گذاری و مدیریت ریسک

فعالیت های جاری:

– شرکت پس از انجام مراحل ثبت و تاسیس، از اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ فعالیت خرید و فروش و معاملات در بورس اوراق بهادار تهران را شروع نموده است.
– در شهریور سال ۱۳۸۲ و همزمان با تاسیس و راه اندازی بورس فلزات به عنوان عضو مؤسس بورس، مجوز معاملات را دریافت نموده و به خرید و فروش فلزات از جمله محصولات شرکتهای ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه، ملی مس ایران، آلومینیم ایران … پرداخته است. به گونه ای که در سالهای اخیر شرکت به کسب رتبه های اول تا سوم در خرید محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان نائل گردیده است.

– با تغییر سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، به موجب قانون بازار سرمایه مصوب ۱۳۸۴ و تشکیل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و انفکاک و استقلال شرکت های بورس اوراق بهادار تهران (سهامی عام) و شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام)، شرکت فعالیت های خود را در قالب تشکیلات جدید آغاز و از بهمن ماه ۱۳۸۶ با شروع معاملات محصولات پتروشیمی و پس از آن محصولات شیمیایی در بورس کالا، به انجام معاملات مربوطه روی آورده است.
– همزمان با آغاز معاملات آتی در بورس کالای ایران (ابتدای تیر ماه ۱۳۸۷)، شرکت به خرید و فروش اوراق آتی شمش یک اونسی طلا پرداخته و اخیرا به معاملات آتی سکه طلا نیز مبادرت می ورزد.
– با اخذ مجوز فعالیت در خردادماه ۱۳۶۹، شرکت در حال حاضر در بازار otc نیز فعال گردیده است.

سرمایه شرکت:

– آخرین سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت مبلغ ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال منقسم به ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰سهم بانام ۱،۰۰۰ ریالی میباشد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *