09150566946

کتاب ۱۰۱ استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

523252726015117 1024x911 - کتاب ۱۰۱ استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

اکثر سرمایه گذاران بازار سرمایه حیران و سرگردانند و نمی دانند به چه صورت سرمایه گذاری یا معامله کنند که در آخر سال حساب آنها موفق و رو به رشد باشد، آنها با نگرانی در نوسانات خرید و فروش می کنند و با ضرر کردن روحیه خود را فرسوده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، سید سعید خلیقی پور هدف خود از نوشتن کتاب ” ۱۰۱ استراژی معامله گری در بازارهای سرمایه” را کمک به سرمایه گذاران و نشان دادن مسیرهای درست سرمایه گذاری، که حاصل سالها مطالعه و تحقیق و خرید و فروش سهام است، می داند. این کتاب در سال ۱۳۹۶ در ۲۵۲ صفحه توسط انتشارات پویش اندیشه منتشر شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌ رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال ‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی ‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از پنج هزار و ۵۱۶ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، سه هزار و ۹۷۰ عنوان کتاب فارسی، یک هزار و ۶۸۹ عنوان پایان ‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه ‌های بازار سرمایه، ۶۰ عنوان نشریه تخصصی و پنج هزار و ۱۶۳ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم ‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *