09150566946

آزمون گواهینامه مهارت استاندارد شایستگی آزمونگری

مدیران کل محترم آموزشگاههای فنی حرفه ای استان خراسان رضوی

300x115 - آزمون گواهینامه مهارت استاندارد شایستگی آزمونگری

با سلام و احترام

در راستای ارتقای کیفیت سنجش مهارت و تخصصی نمودن آزمونگری استانداردهای آموزشی،کلیه علاقه مندان و متقاضیان از جمله کارشناسان و مربیان سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور و آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای،اساتید دانشگاهها و مراکز علمی،آموزشی و پژوهشی، استادکاران مهارتی،خبرگان و متخصصین صنایع و صنوف،اتحادیه ها و تعانوی ها و … می توانند در دوره آموزش الکترونیکی و آزمون گواهینامه مهارت استاندارد شایستگی آزمونگری شرکت نمایند .

گفتنی است دارا بودن گواهی نامه مهارتی مذکور شرط اصلی برای تعیین صلاحیت حرفه ای متقاضبان فعالیت و صدور کارت آزمون گر می باشد .

جهت ثبت نام می توانید از طریق سامانه آزمون ادواری فنی حرفه ای به آدرس  آزمون ادواری اقدام نمایید .

پس از ثبت نام و گرفتن کارت اعتبار:

۱٫ در فرایند ثبت نام در صورتی که ثبت نام شما ناقص ماند ، می توانید با همان شماره پرونده و شناسه پرداخت از آخرین مرحله ای که اطلاعات خود را ذخیره کرده اید وارد فرایند ثبت نام شده و ثبت نام خود را کامل کنید .
۲. در صورتی که با کارت اعتباری خود وارد فرایند ثبت نام شدید و به هر دلیلی از ثبت نام خود منصرف شدید در صورتیکه هنوز به مرحله آزمون نرسیده و حرفه ای انتخاب نکرده اید می توانید از این کارت برای ثبت نام در سایر مراحل آزمونی استفاده کنید در صورتی این کار امکان پذیر هست که کارت خود را از لینک برگشت دادن کارت اعتباری در منوی ثبت نام برگشت دهید و در صورت انتخاب حرفه تنها زمانی می توانید از این کارت برای سایر مراحل آزمونی استفاده کنید که در طول بازه ثبت نام کارت خود را برگشت دهید . تذکر مهم : با برگشت دادن کارت اعتباری اطلاعات ثبت نامی فعلی شما از بین خواهد رفت و شما دیگر قادر به شرکت در این مرحله آزمونی نخواهید بود و کارت شما برای ثبت نام در سایر مراحل آزمونی معتبر خواهد شد.

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *