09150566946

ارز دیجیتال استورم (STMX)

72b63b442d1c8333f507051f1efe953e - ارز دیجیتال استورم (STMX)

توکن استورم کاملا سازگار با ERC20 است که در شبکه اتریوم کار می کند. هدف از ایجاد چنینی ارز دیجیتالی، ایجاد شرایطی است که مشتریان بتوانند از آن استورم ERC-20 دریافت کنند. از دیگر مزیت های ارز دیجیتال استورم، کاهش نرخ ارز برای کاربران خود در مقابل سیستم است.

البته هدف از ایجاد ارز دیجیتال استورم، فراتر از یک ارز رمز پایه معمولی است. در اصل هدف ایجاد یک بازار غیر متمرکز برای فعالیت هایی است که به آن بازار استورم گفته می شود.

در اصل بازار استورم یک بستری را ایجاد می کند که کاربران آن می توانند به راحتی رمز ارز دریافت کنند. بنابراین کاربران می توانند به ارحتی در این نوع سیستم مقدار زیادی اتریوم، استورم و یا حتی بیت کوین کسب کنند.

مزایای استفاده از بازار ارز دیجیتال استورم

با استفاده از ارز دیجیتال می توان واسطه بین خریدار و فروشنده را حذف کرد. همچنین هزینه معاملات را در مقایسه با سایر سیستم عامل های میکرو را کاهش می دهد. 

علاوه بر این یک پلتفرم تجاری متشکل از نرم افزارهای استورم و ابزارهای اختصاصی است که تمامی مشکلات مربوط به قراردادهای هوشمند را کاهش می دهد. استورم موجب رونق بازارهای جهانی آزاد می شود بنابراین هیچ محدودیتی برای کاربرانی که در مناطق مختلف زندگی می کنند، ایجاد نمی کند.

کیف های پول سازگار با توکن های ارز دیجیتال استورم

تیم تشکیل دهنده ارز دیجیتال استورم، شرایطی را برای شبکه ایجاد کرده است که می توان با استفاده از نشانه ها، وظایف را بر رروی شبکه نوشت. توکن های ارز دیجیتال استورم، رمز نگاری رسمی شبکه استورم مارکت است. 

برای دستیابی به نشانه های ارز دیجیتال استورم، می توان با انجام کارهایی روی شبکه غیر متمرکز از جمله تماشای فیلم ها بدست بیاورند. 

توکن های ارز دیجیتال، همان ERC20  هستند که از پروتکل بانکور اجرا می شوند.

کیف پول های مناسب برای ذخیره و استفاده از این توکن ها، کیف پول سخت افزاری Trezor  یا Ledger است. علاوه بر این دارندگان توکن استورم می توانند از کیف پول هایی همچون  MyEtherWallet ، MetaMask ، Mist ، Parity و Trust Ethereum نیز استفاده کرد. 

چگونه می توان ارز دیجیتال استورم را خرید و ذخیره کرد؟

زمانی که به عنوان بازیکن استورم وارد شبکه شده و وظایف خود را بر روی سیتم عامل آن انجام می دهید، می توانید توکن هایی به نام بلات را کسب نمایید. تمام بلات ها را می توانید با توکن های استورم مبادله کنید.

علاوه بر این، استورم را در هر طرافی بزرکی از جمله Bittrex ، HitBTC یا BitSwap خریداری کرد.

CoinSwitch، بزرگترین صرافی ارز دیجیتالی است که می توان به راحتی تمام نرخ های مربوط به توکن های استورم را مشاهده کرد. بنابراین شرایط ایده آلی برای تجارت استورم ایجاد می کند. به علاوه در این صرافی، بیش از ۳۰۰ ارز رمز نگاری شده با بیش از ۴۵۰۰۰ جفت ارز را در سیستم عامل خود پشتیبانی می کند.

از آنجایی که استورم همان ERC-20 بوده که در بلاکچین اتریوم کار می کند، قابلیت ذخیره در هر کیف پول دیجیتال سازگار با اتریوم را دارد. از جمله این کیف های سازگار می توان به MyEtherWallet و Mist اشاره کرد. علاوه بر این Jaxx.io هم یکی از گزینه های محبوب در کیف پول ذخیره استورم است. کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor هم گزینه های پیشنهادی هستند که می توان در آن استورم را ذخیره کرد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *