09150566946

ارز دیجیتال رد کوین

Reddcoin Review 1024x576 1 - ارز دیجیتال رد کوین

رد کوین یک ارز رمزنگاری شده است که اکوسیستم Redd، پلت فرم اجتماعی و یک سازمان داوطلبانه آن را پشتیبانی می کند. ردکوین، تحت هرشرایطی اهداف مختلفی را در سراسر جهان پشتیبانی می کند. در اصل رد کوین یکی از قدیمی ترین پروژه ها در فضای ارزهای رمزپایه است که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده است. سال ۲۰۱۴ سال اوج نوآوری در پلتفرم بلاکچین، محسوب می شود.

 ارز رمزنگاری شده ردکوین، با روش پرداخت آسان طراحی شده است که قابلیت انتقال با کمترین هزینه را دارد. 

همچنین ردکوین می تواند به عنوان وسیله پرداخت در اکثر سیستم عامل های شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.  به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان و همراهان خود معامله کنند. روش ردکوین دقیقاً همانند روشی است که اسنپ کش برای کاربران اسنپ چت انجام می دهد و فیس بوک کش برای کاربران فیس بوک.

البته ناگفته نماند که ردکوین برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی که نیاز به پلتفرم خاص برای پرداخت پول دارند، می تواند در همان شبکه اجتماعی شرایط پرداخت را فراهم کند.

بنیان گذار رد کوین (Reddcoin) چه کسانی هستند؟

رد کوین در واقع توسط فردی به نام Jonathan Patenaude، در سال ۲۰۱۵ ساخته شد. وی در سال ۲۰۱۵ با ایجاد اولین شخصیت حقوقی پیرامون بستر Reddcoin به لری رن پیوست. 

لری رن یک شرکت مستقر در انگلیس است که در حال حاضر به عنوان Reddcoin Ltd. شناخته می شود. Patenaude و Ren هر دو از پست های خود در Reddcoin در سال ۲۰۱۵ استعفا دادند و اعضای تیم باقیمانده اقدام به ادامه توسعه پروژه کردند.

از نوامبر ۲۰۲۰، اعضای اصلی پروژه Reddcoin، جی لورنس، جان نش، دیوید فاوست و تیم موسیک هستند. جی لورنس، به عنوان رهبر پروژه ذکر شده است، در حالی که جان “CryptoGnasher” نش ، مدیر پروژه با تجربه و متخصص فناوری اطلاعات است.  در همین حال، تیموتی موسیک، دیوید فاوست و تیموتی موزیک به ترتیب در رده عملیات و توسعه تجارت این سیستم فعالیت می کنند.

فراتر از همه این موارد، تیم عمدتا از داوطلبان تشکیل شده که این افراد از توسعه دهندگان گرفته تا طراحان، ترفندهای شبکه های اجتماعی و موارد دیگرهستند. شرکت Reddcoin در حال حاضر ۱۱ کارمند خود را در LinkedIn لیست کرده است، اما در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد از این افراد در لیست حقوق و کار داوطلبانه هستند.

چه چیزی ردکوین را منحصر به فرد می کند؟

Reddcoin در درجه اول برای به اشتراک گذاری و اهدا به دیگران در سراسر جهان طراحی شد. برای راحتی انجام چنین کاری، چندین مانع عمده که مانع از فعالیت دیگر ارزهای رمزپایه شده اند، از جمله معاملات کند و هزینه های بالای معامله  را برطرف کرده است.

با استفاده از ردکوین، معاملات در عرض چند ثانیه انجام می شود. البته از آنجایی ردکوین، فورک لایت کوین است از بلوک های کوتاه مدت استفاده می کند. بنابراین در هر دقیقه یک بلوک جدید ایجاد می شود. به همین علت است که انجام معاملات بیش از یک دقیقه طول نمی کشد. 

علاوه بر این، معاملات در ردکوین رایگان هستند. این بدان معناست که وقتی بار شبکه افزایش می یابد، هزینه معامله افزایش نمی یابد و این باعث می شود که ردکوین  Reddcoin برای پرداخت های خرد و کمک های مالی ایده آل باشد.

از نظر یک مشتری، ردکوین یک فرصتی ایده آل برای کسب درآمد راحت و اهداف خیرخواهانه رسانه های اجتماعی است. ردکوین به عنوان یک ارز مورد حمایت یک هدف اجتماعی، فعالان محتوا را در اختیار شما قرار می دهد که می توان از ردکوین برای دفاع از کمپین های اجتماعی استفاده کنند.

چند سکه Reddcoin (RDD) در گردش وجود دارد؟

از دسامبر ۲۰۲۰ ، کمی بیش از ۲۸٫۸ میلیارد RDD در گردش است که ۱۰۰٪ از کل عرضه آن زمان را نشان می دهد. به صورت میانگین کل عرضه ردکوین، سالانه در حدود ۵ درصد افزایش می یابد. 

این پلتفرم در اکتبر ۲۰۱۹، نسخه به روز شده از الگوریتم POSV خود را به عنوان بخشی از بروزرسانی پلتفرم اصلی را ارائه داد. 

امنیت شبکه ردکوین (Reddcoin) چگونه است؟

همانند اکثر ارزهای رمزپایه اصلی، Reddcoin در یک شبکه غیرمتمرکز ساخته شده و اطلاعات در شبکه (P2P) ذخیره می شود. در نتیجه، هیچ واسطه ای برای مدیریت داده های کاربر وجود ندارد و همین مورد باعث می شود که ردکوین به عنوان یک جایگزین برای فیات باشد. 

شبکه ردکوین در بالای الگوریتم اجماع، جدید شناخته شده است که به عنوان یک نسخه اصلاح شده از اثبات سهام است. شبکه ردکوین در تلاش است که با معرفی جوایز اضافی، برای کاربرانی که سکه های خود را به صورت سهام معرفی می کنند و به صورت منظم با دارایی های خود در تعامل هستند، موجب افزایش فعالیت شبکه شوند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *