09150566946

ارز دیجیتال سالت (SALT)

SALT logo - ارز دیجیتال سالت (SALT)

ارز دیجتال سالت (Salt) در واقع شبکه ای از وام های پشتیبانی شده از بلاکچین فراهم می کند. در واقع با ارز دیجیتال سالت می توانید در ازای وام نقدی، رمز نگاری خود را به عنوان یک وثیقه تنظیم نمایید. در واقع این امکان ارز دیجیتال سالت، ایده بسیار مناسبی برای دنیای ارز دیجیتال است. به عنوان مثال چنانچه شما تحت شرایطی قرار بگیرید که مجبور به پرداخت هزینه های غیرقابل پیش بینی باشید، می توانید بدون اینکه دارایی های بلاکچین خود را بفروشید، خرید خود را انجام دهید.

تعریف توکن ارز دیجیتال سالت (salt)

توکن های ارز دیجیتال سالت، همان توکن های ERC20 است که به عنوان توکن های عضویت نیز شناخته می شوند. به گونه ای که برای عضویت در سیستم عامل وام ارز دیجیتا سالت باید آن راهزینه کرد. 

همچنین از توکن های سالت می توان برای پرداخت سود وام، دریافت نرخ بهتر وام و خرید محصولات فروشگاه اینترنتی ارز دیجیتال استفاده کرد.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که هر یک از توکن هایی که باید برای خدمات بالا پرداخت کرد، ارز شهای متفاوتی بر روی شبکه دارند.

ارز دیجیتال سالت چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال سالت را با عنوان وام دهی ارز دیجیتال سالت نیز می شناسند.، چرا که این ارز دیجیتال در حوزه وام های تجاری شرکت و یا وام های بلاکچین پشتیبانی می شود. وام های بلاکچین به وام هایی گفته می شود که در آن دارایی هایی از جمله بیت کوین را به عنوان یک وثیقه در ازای ارزهای سنتی تحویل می گیرید. البته اینگونه وام ها قابلیتی دارند که شما می توانید برای هزینه های شخصی و یا شغلی خرج کنید.

برنامه ارز دیجیتال سالت در آینده چگونه است؟

تیم ارز دیجیتال سالت، یک تیم ۱۵ نفره بوده که با مدیریت شاون اوون در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸، آغاز به کار کرد. در حال حاضر برجسته ترین عضو تیم ارز دیجیتال سالت، فردی به نام Eric Voohees است.

ارز دیجیتال سالت در ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی، نقطه عطف خود را رد کرد و در حال حاضر این پلتفرم بیش از ۷۰ هزار وام دارد و بیش از ۵۰ میلیون دلار وام را حمایت کرده است. 

از جمله برنامه ارز دیجیتال سالت در سال ۲۰۱۸، ارائه یک سری خدمات از جمله کارت های اعتباری، بودجه وام و گسترش وثیقه به سایر سکه های جایگزین بود. تنها در برخی از این موارد ارز دیجیتال سالت توانست به نقطه عطف خود برسد.

در حال حاضر ارز دیجیتال سالت با افزودن وام هایی از جمله لیت کوین و داگ کوین پشتیبانی خود را افزایش داد.

چگونه ارز دیجیتال سالت (salt) را می توان خرید؟

ارز دیجیتال سالت را می توان در صرافی های معتبری همچون  Binance   و  Bittrexخرید. برای خرید ارز دیجیتال سالت، باید بیت کوین و اتریوم داشته باشید، در صورتی که هیچ کدام از این دو مورد را نداشته باشید، می توانید با ارز سنتی در بازار بورس  Gemini بخرید و بعد آن را منتقل کنید.

چگونه ارز دیجیتال سالت(salt) را ذخیره کنیم؟

برای ذخیره کردن ارز دیجیتال سالت چند راه حل وجود دارد:

  • اولین روش استفاده از روش آنلاین کیف پول اتریوم است. اما پیشنهاد وب سایت ارز دیجیتال سالت استفاده از کیف پول جک است. 
  • در حال حاضر کیف پول جک قابلیت نصب در برنامه هایی از جمله لینوکس، ویندوز، مک، آی او اس، اندروید و افزونه کروم را دارد. 
  • اما در حال حاضر امن ترین راه برای ذخیره توکن ها، کیف پول سخت افزاری مانندTrezor  یا  Ledger Nano S است. مزیت اصلی  استفاده از کیف پول های سخت افزاری، این است که از پول شما به صورت آفلاین و دور از دسترس هکرها نگهداری می کند.
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *