09150566946

ارز دیجیتال سیس کوین (SYS)

سیس کوین Syscoin چیست ؟ دلایل سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز - ارز دیجیتال سیس کوین (SYS)

تیم توسعه دهنده سیس کوین، در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرد و این سیستم موفقیت های بی شماری در زمینه بلاکچین دارد. در واقع سیستم عامل سیس کوین یکی از بهترین سیستم عامل های بلاکچین بوده که شرایطی را فراهم کرده است که در طی آن می توان معاملات را خیلی سریع و در امنیت کامل انجام داد. در واقع پلتفرم سیس کوین ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا واسطه ها به صورت کامل حذف شده و بتوان از طریق آن تجارت خود را کاملا کنترل کرد. 

در واقع پلتفرم سیس کوین یک پل ارتباطی کاملا امن برای قراردادهای هوشمند اتریوم و زیرساخت های آن ایجاد کرده است. 

در حال حاضر نسخه ای که از سیس کوین در بازار وجود دارد، Syscoin 2.1 بوده که دارای الگوریتمی بوده که می تواند با بیت کوین ادغام شود. 

این شرکت در تلاش است تا واسطه ها را حذف کرده و مستقیما پول را به دست مصرف کنندگان برساند. از دیگر برنامه هایی که سیس کوین دارد این است که هزینه های سنگینی که توسط شرکت های بزرگ از جمله آمازون و eBay دریافت می شود را حذف نماید. 

برای راحتی معاملاتی که کارمزد نزدیک به صفر دارند، می توان از ارز رمزپایه سیس کوین استفاده کرد. یا اینکه از ارزهای رمز پایه جایگزین مانند بیت کوین و یا Zcash استفاده کرد.

Blockmarket که براساس فناوری بلاک چین، سیس کوین طراحی شده است، بسیار کاربردی است. بلاک مارکت یک پلتفرم جهانی بوده که به شما امکان خرید یا فروش هر چیزی از جمله کامپیوتر و یا مبلمان را با کمترین هزینه را می دهد. 

علاوه بر این، مشاغل می توانند کل فروشگاه مجازی را در بلاک مارکت ایجاد کرده و حتی می توانند محصولات شخص دیگری را برای دریافت کارمزد بیشتر بفروشند. 

کیف پول دسکتاپ Blockmarket در سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و در حال حاضر می توان آن را از بازار به راحتی دانلود کرد.

وب بلاک مارکت، این امکان را به فرد می دهد تا از طریق وب به یک سیستم تجارت غیر متمرکز دسترسی داشته باشد.

مشخصات اصلی سیس کوین (Syscoin)

۱٫یک بازارغیرمتمرکز با آیتم های نامحدود.

۲٫ هزینه معاملات نزدیک به صفر.

۳٫ عدم نیاز به اتصال آدرس های طولانی کیف پول

۴٫ امکان فروش مجدد محصولات دیگران در فروشگاه شخصی شما و یا اجازه فروش مجدد محصولات شما توسط دیگران با دریافت کارمزد.

۵٫ پیام رسانی رمزگذاری شده با صندوق ورودی و صندوق پستی مانند ایمیل برای برقراری ارتباط با افراد موجود در شبکه Syscoin.

۶٫ گواهینامه های دیجیتال: با سیس کوین می توان دارایی های دیجیتالی حاوی اطلاعات خصوصی مانند کدهای کارت های هدیه را صادر، مجاز و تایید اعتبار کرد.

۷٫ عدم توقف: بر خلاف بازارهایی مانند بازارهای باز که در آن کاربران برای نگه داشتن لیست ها باید رایانه های خود را روشن نگه دارند، بلاک مارکت ۱۰۰٪ زمان کار را تضمین می کند.

۸٫ تبادل یکپارچه: مبادله کاربر پسند ۳۲ ارز رمزنگاری شده با مبادلات داخلی کیف پول Changelly و Flypme.

مشخصات اصلی سیس کوین

Syscoin سرعت بیشتری را به همراه هزینه معاملات کمتری نسبت به نسخه قبلی خود، بیت کوین ارائه می دهد. این می تواند از ۷۵۰ دور در ثانیه پشتیبانی کند، و با انتشار نسخه masternode در آینده، از بیش از ۳۰۰۰۰۰ دور در دقیقه پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، سیس کوین از ارزان ترین ارزهای رمزنگاری شده در مورد هزینه های معامله (پشت رمز ارزهای معامله با هزینه صفر NEO و NANO)، حتی ارزان تر از Ripple است.سیس کوین، یک ارز رمزپایه مبتنی بر بلاکچین مجاز با مجموعه ای از قراردادهای هوشمند است که با استفاده از کد رمز اسکریپت استاندارد OP1 تا OP16 بر روی سیستم برنامه نویسی بیت کوین، راه اندازی شده است.

در واقع سیس کوین بر روی یک فورک از پروتکل بیت کوین، برمبنای روش استخراج بیت کوین ایجاد شده است.

در حال حاضر سیس کوین از امن ترین شبکه های جهان محسوب می شود. سیس کوین با انقلابی که در ارز دیجیتال ایجاد کرده، توانست امکاناتی از جمله انجام تراکنش ها با کارمزد صفر و انجام معاملات پرسرعت را ایجاد کند. 

کاربرد سیس کوین تنها برای کسب پول و تجارت نیست و می توان از طریق سیس کوین انواع مختلف کسب و کار را در زمینه بلاک چینی ایجاد کرد. 

اثبات کار SHA-256 قابل استخراج. با افزودن اثبات کار، قابلیت شبکه سیس کوین در کمتر از ۱۲ ساعت ۱۰۰ برابر شد.

پشتیبانی و استخراج سیس کوین

حداکثر میزان عرضه سیس کوین، ۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰ SYS بوده و جریان گردش آن ۵۳۱,۰۹۵,۰۲۰ SYS است. تیم پشتبانی سیس کوین پیشنهاد می کند که برای استخراج کوین، از CPU استفاده نکنید. چرا که هش آن بسیار زیاد است. 

تاریخچه معاملات SYS

سیس کوین مانند بسیاری دیگر از پروژه های اولیه بلاکچین، تا همین اواخر رشد چشمگیری نداشته است. در زمان نوشتن این مقاله، Syscoin حدود ۰٫۷۰ دلار معامله می کرد که بیش از سه برابر افزایش در سه ماه گذشته بود.

در شرایطی که کاربران محصولات سیس کوین در حال افزایش است، استفاده از SYS نیز باید افزایش یابد. که این افزایش ممکن است با افزایش قیمت همراه باشد.

البته ناگفته نماند که عواملی همچون FUD و روند کلی بازار می تواند مانع رشد این ارزها شود.

از کجا می توان سیس کوین خرید؟

Syscoin در صرافی های معروف مانند Poloniex و Bittrex در دسترس است. کاربران جدید می توانند سکه های BTC یا ETH را از Bitstamp یا Coinbase خریداری کنند و سپس آن را به کیف پول مربوط به خود در Poloniex یا Bittrex واریز کنند. پس از واریز، می توان این سکه ها را با Syscoin معامله کرد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *