09150566946

ارز دیجیتال پاپیلوس(PPT)

populous guideee 1024x682 - ارز دیجیتال پاپیلوس(PPT)

Populous یا پاپیلوس یک پلاتفرم بلاکچین است که در تلاش است صنعت ۳ تریلیون دلاری تامین مالی صورت حساب ها یا Invoice Financing را مختل نماید. سازندگان این ارز ادعا می کنند که یک سیستم اعتبار سنجی بر پایه بلاکچین می تواند شالوده یک سیستم مالی جدید برای کسب و کارهای کوچک در گوشه و کنار دنیا باشد. معرفی پاپیلوس منجر به تغییر در نگرش ما نسبت به بازارهای مالی کنونی شده است و دیری نخواهد پایید تا پروژه های بلاکچین به تمامی جنبه های پول و بازارهای مالی وارد شوند. حوزه نرم افزارهای امور مالی و صورت حساب ها، یک صنعت چند تریلیون دلاری است که شرکت هایی مانند Oracle و Sage، عملا بدون هیچ رقابت یا تداخل خاصی بر آن غالب شده اند. پس از مدت ها انتظار برای تغییر و بروز رسانی در این بازار، پروژه ای تحت عنوان پاپیلوس با پیاده سازی فناوری بلاکچین در ذخیره، مدیریت و دسته بندی امور مالی در هر دو مقیاس متوسط و بزرگ، تغییرات گسترده ای را برای این بازار به ارمغان آورده است. از این رو پاپیلوس اولین و تنها پلاتفرم مبتنی بر اتریوم است که به طور اختصاصی برای رسیدگی به فاکتور، صورت حساب ها و امور مالی طراحی شده است.

رسالت ارز دیجیتال Populous

پاپیلوس یک پلاتفرم همتا به همتا می باشد که راهی بهینه تر و مقیاس پذیر تر برای کسب و کارهای کوچک به منظور مشارکت در بازار تامین مالی صورت حساب ها می باشد. دست یابی به یک جریان استوار و قابل اتکای نقدینگی، معضل بزرگی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای متوسط مقیاس می باشد که اغلب با بازپرداخت دیر صورت حسابها منجر به تمدید کردن بیش از حد اعتبارها شده و باعث وارد شدن ضررهای میلیاردی به کسب و کارهای کوچک شده و فرصت های زیادی را از دست آنان خارج خواهد کرد. 

کسی که صورت حسابی را خریداری می کند عملا آن را مصادره کرده و با پرداخت توسط مشتری، پول را دریافت می کند. پاپیلوس توسط استفان ویلیامز در بریتانیا ساخته شد، وی در حیطه های امور مالی و داده های بزرگ صاحب تجارب بسیاری است. او علاقه شدیدی به XBRL یا زبان گزارشگری تجارت توسعه پذیر داشت، که  به سرعت در حال تغییر شیوه ارائه گزارش های مالی سالانه توسط کسب و کارها بود. ویلیامز ابتدا کار خود را با توسعه ابزاری که لیستی از کسب و کارها با دارایی غیر مادی زیادی و نقدینگی کم شروع کرد. سپس وی با استفاده از روش قدیمی مراجعه فردی و کاملا مستقیم، این داده ها را به سازمان های مالی می فروخت. در همان زمان با رشد چشمگیر و همه گیر شدن تکنولوژی بلاکچین، ویلیامز فرصت را هدر نداده و مدل کسب و کاری خود را به این پلاتفرم نوآورانه انتقال داد. تیم توسعه پاپیلوس، مدل کسب و کاری ویلیامز را اتحاذ کرده و سپس با استفاده از مقیاس گذاری داده های XBRL و ایمن سازی آنها به وسیله قرارداده های هوشمند روی بلاکچین اتریوم، یک بازار مالی بهنگام یا real-time ایجاد کردند. 

 نقشه راه Populous

چشم اندازه شرکت توسعه دهنده پاپیلوس تبدیل شدن به یک شرکت مالی و حسابداری پیشروی جهانی بر پایه بلاکچین است. پاپیلوس ارایه پلاتفرمی برای سرمایه گذاران را ابزاری برای نیل به این هدف در نظر گرفته است، به عبارت دیگر سرمایه گذاری در فاکتور یا صورت حسابهای سرمایه گذاران از طریق ارز دیجیتال پاپیلوس ممکن شده است. این شرکت همچنین در نظر دارد که با تامین جریان نقدی ارزش افزوده ای را به مشتریان خود ارایه دهند. با استفاده از فناوری بلاکچین، پاپیلوس گزینه های تامین مالی سریع، بهینه و امنی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این جریانهای نقدی، با بهترین نرخ سود به شرکت ها ارایه می شوند، که برای محیط کسب و کارهای کوچک و نوپا بسیار حیاتی است. 

پلاتفرم پاپیلوس با یک سیستم جذب مشتری هدفمند همگام شده است که مبتنی بر جست و جوی پایگاه داده های XBRL برای مشتریان احتمالی نیازمند نقدینگی کوتاه مدت می باشد. از آنجایی که پایگاه داده های XBRL همواره با داده های مالی بهنگام، بروز رسانی می شود، پایگاه داده های پاپیلوس شامل فروشندگان احتمالی صورت حساب نیز همیشه بروز می خواهد بود. 

استخراج، معامله و سرمایه گذاری بر روی پاپیلوس

ارز دیجیتال پاپیلوس یک توکن ERC20 بوده و نمی توان آن را استخراج کرد. توکن های پاپیلوس تحت عنوان PPT را تنها می توان توسط معامله بدست آورد. در واقع ارز دیجیتال پاپیلوس دارای سه توکن poken، PPT و PXT می باشد. poken ها یک ارز داخلی پلاتفرم پاپیلوس بوده و هر Poken به صورت یک به یک مستقیما به یک ارز فیات (Fiat) گره خورده یا اصطلاحا Peg شده است. این توکن های ERC-20 برای خرید صورت حساب ها به کار می روند. این توکن ها را می توان در تمامی کیف پول هایی که قابلیت پشتیبانی از ERC-20 دارند، ذخیره کرد.

  • PPT یا توکن پلاتفرم پاپیلوس، در طول ICO یا معرفی اولیه پاپیلوس توزیع شدند. تنها ۵۳ میلیون PPT در گردش وجود خواهد داشت. 
  • PXT یا توکن XBRL پاپیلوس، توکن جدیدی بر پایه ERC20 بوده می توان برای دست یابی به داده های کسب و کار روی شبکه پاپیلوس XBRL از آن استفاده کرد.

آینده ارز دیجیتال پاپیلوس

پاپیلوس در تلاش برای رقابت در صنعت امور مالی و حسابداری است، جایی که دو عامل رشد اصلی شامل جذب هدفمند مشتری از طریق XBRL و رشد طبیعی آینده این ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهند داد. هم اکنون حدود ۳ میلیون شرکت روی پایگاه داده های XBRL پاپیلوس وجود دارند. توسعه دهندگان پاپیلوس در حال ساخت پلاتفورمی هستند که در آن شرکت ها می توانند صورت حساب های خود را در آن لیست کرده و سرمایه گذاران نیز با استفاده از توکن های خود آنها را تامین مالی نموده و همچنین سودهایی نیز روی این صورت حساب ها دریافت کنند. پس از تامین مالی توکن های PPT همراه با سود دریافت شده به سرمایه گذار برگردانده می شوند، از این رو سرمایه گذاران در پاپیلوس نه تنها شاهد افزایش ارزش ذاتی سرمایه گذاری خود همگام با افزایش بهای ارز دیجیتال پاپیلوس هستند، بلکه این سرمایه گذاری و تامین مالی صورت حساب کسب و کارها منجر به دریافت سود و افزایش میزان سرمایه آنان نیز می شود. 

مزایای پاپیلوس

پاپیلوس چندین شراکت و همکاری بزرگ داشته است که پایداری آن را برای زمان زیادی تضمین می کنند.

نبود هیچ جزو سومی در معاملات، علاوه بر افزایش سرعت انجام تراکنش، باعث کاهش هزینه آن نیز می شود. 

از آنجایی که تمامی صورت حساب ها به طور شفاف روی بلاکچین اتریوم ثبت می شوند، شانس خطا بسیار پایین بوده، و امنیت آن نیز بالا می باشد. 

معایب پاپیلوس

رئیس کل و بنیانگذار پاپیلوس ویلیامز، توسط اعضای انجمن توسعه دهندگان این ارز به فساد و کلاه برداری متهم شده است. این معضل تاکنون تاثیر زیادی روی ارز پاپیلوس داشته است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *