09150566946

برای ترید کردن VPS بهتر است یا VPN ؟

vps 1024x576 - برای ترید کردن VPS بهتر است یا VPN ؟

VPS مخفف عبارت Virtual Private Server و به معنای سرور خصوصی مجازی بوده و مشابه سرور اختصاصی عمل می‌کند. درواقع به‌جای یک سرور فیزیکی واحد، چندین سرور فیزیکی به اشتراک گذاشته‌شده و از طریق فناوری مجازی به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین می‌توان VPS را مانند تلاقی بین یک سرور مشترک و یک سرور اختصاصی در نظر گرفت.

یکی از راه‌های انجام معاملات امن در صرافی‌هایی مانند بایننس برای ساکنین ایران استفاده از VPS است. شما می‌توانید با استفاده از سرور خصوصی مجازی به‌صورت مداوم و با سرعت‌بالا از طریق یک IP ثابت خارجی وارد سایت صرافی شده و به‌ راحتی معامله کنید.

 

مزایای VPS یا کامپیوتر مجازی :

  1. اگرچه در VPS یک سرور فیزیکی به اشتراک گذاشته می‌شود اما هر VPS بدون ایجاد همپوشانی، در محیط خاص خود فعالیت می‌کند.
  2. نیازی به اشتراک‌گذاری منابع نیست، هر VPS مقدار مشخصی از منابع را به دست می‌آورد؛ بنابراین با افزایش ترافیک هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد
  3. VPS بسیار مقیاس‌‌پذیر است، به این معنا که در صورت لزوم می‌توانید منابع VPS خود را ارتقا دهید.
  4. با استفاده از VPS کنترل کاملی بر سرور خودخواهید داشت، درواقع می‌توانید به‌صورت شخصی و یا با کمک ارائه‌دهنده میزبان، تنظیمات سرور خود را شخصی‌سازی کنید. معمولاً برنامه‌های میزبانی اشتراکی کنترل زیادی بر نحوه پیکر‌بندی سرور شما ندارند، اما از طرف شما همه تنظیمات را انجام می‌دهند و شما می‌توانید از طریق یک صفحه کنترل میزبانی با سرور خود ارتباط برقرار کنید.
  5. سرعت و تداوم اتصال با استفاده از VPS بسیار بالا بوده و مالکیت یک IP ثابت در خارج از کشور خواهید داشت.
  6. بدون محدودیت می‌توانید در سایت‌های تحریم کننده IP ایران، واردشده و فعالیت کنید

تفاوت VPSبا VPN

VPN مخفف عبارت Virtual Private Netwrok و به معنای شبکه خصوصی مجازی است. درواقع VPN برای اتصال کاربران به منابع امن پلی را روی اینترنت ایجاد می‌کند. از آنجایی‌ که در این سرویس برای اتصال کاربران از اینترنت استفاده می‌شود، معمولاً با استفاده از فناوری رمزگذاری، ارتباطات خصوصی و امن می‌مانند.

برای مثال هر اطلاعاتی که از یک سرویس به سرویس دیگر فرستاده می‌شود برای سایر سرویس‌ها قابل‌خواندن نبوده و این مهم‌ترین ویژگی شبکه خصوصی مجازی یا همان VPN است. درحالی‌که VPS سرویسی است که به شما امکان میزبانی وب‌سایت خود در محیط یک سرور مجازی را می‌دهد.

 

نحوه استفاده از vps

از VPS در دستگاه‌های مختلف ازجمله موبایل، تبلت و کامپیوتر می‌توان استفاده کرد. برای استفاده از VPS در کامپیوتر لازم است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا Remote Desktop Connection را در قسمت start ویندوز دسکتاپ خود جستجو کنید.
  2. سپس IP تهیه‌شده را در قسمت “Computer” یعنی کادر مشخص‌شده در تصویر پایین وارد کنید.
  3. و در آخر بر روی گزینه Connect کلیک کنید.
  4. پس‌ازآن با اضافه کردن اطلاعات مربوط به User name (نام کاربری) و رمز عبور (Password) وارد سرور شخصی خود می‌شوید.

 

سرور مجازی را از کجا خریداری بکنیم ؟

به عنوان یک تریدر به شما پیشنهاد میکنیم که از شرکت معتبر داخلی خریداری نمایید. با یک سرچ ساده خرید سرور مجازی خارج میتوانید به سایت های معتبر دسترسی داشته باشید.

ویرا سرمایه به شما شرکت ایران سرور را پیشنهاد میدهد. شرکت ایران سرور یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهند خدمات میزبانی وب بوده و فعالیت خود را از ۱۷ سال پیش کردهاست. اصلی‌ترین خدمات این شرکت شامل سرور اختصاصی، سرور مجازی (در دو گروه پرسرعت و حجم بالا) و سرور میزبانی هاستینگ می‌شود.

ورود و خرید سرور مجازی خارج

 

نکته مهم : حتما هنگام خرید سرور مجازی ، دقت بفرمایید که خارج از کشور باشد و سرور ایران نباشد

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *