09150566946

بررسی بروکر الپاری

تاریخچه آلپاری

آلپاری در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در موریس است. بروکر آلپاری تاسیس شده تا بهترین و بزرگترین بروکر سرتاسر جهان شود! این اعتماد و اطمینان در نتیجه دو دهه تلاش بی‌وقفه در کنار مشتری‌مداری است. آلپری نام شناخته شده ای در کنار بروکر آمارکتس AMarkets و کارگزاری Fibo است.

الپاری بیش از ۲ میلیون مشتری اختصاصی، ۲۰ سال تجربه در زمینه فارکس، ۸ دفتر فعال در سه قاره و بیش از ۲۵۰ ابزار تجارت و معامله‌گری دارند. در متن پیش رو، ما در مورد امکانات، شرایط و مواردی که باید قبل از ثبت نام در نظر بگیرید، بحث و بررسی خواهیم کرد. اگرچه آلپاری به عنوان یک شرکت کوچک، کارش را آغاز کرد، اما امروزه تبدیل به یکی از جهانی‌ترین و فراگیرترین کارگزاری در زمینه فارکس تبدیل شده است .

این کارگزاری هر روزه برای تأمین نیازهای مشتریان خود به توسعه‌ی امکانات و خدماتش ادامه میدهد برای اینکه بهترین تجربه تجارت ممکن را برای شما عزیزان رقم بزند. پس همراه ما باشید تا با جدیدترین و به روز ترین اطلاعات را در خصوص این بروکر از ما دریافت کنید.

انواع حساب در آلپاری کدام است؟

چه تازه در زمینه ترید تازه وارد باشید و چه خود را یک سرمایه‌گذار بسیار باتجربه بدانید، آلپاری سطح حساب مناسب شما را دارد. حساب‌های اصلی آنها به دو بخش تقسیم شده که بسته به انتخاب شما متفاوت خواهد بود. این دو دسته، تجارت و سرمایه گذاری میباشند.

انواع حساب در بروکر آلپاری

امکانات موجود برابر شما فوق‌العاده است! شما مشتریان آلپاری امکان انتخاب از بین حساب های مختلف نانو، استاندارد، ای سی ان و پرو ای سی ان با بالاترین سرعت سرور و کمترین اسپرد (صفر) در دو پلتفرم متا تریدر ۴ و ۵ و امکان حذف سواپ (بهره شبانه)  و نیز معاملات اختیارات دوتایی (باینری آپشن) را دارند.

 

حساب دمو بروکر آلپاری

توصیه میکنیم در ابتدا برای یادگیری کامل و شرایط معامله‌گری در صورتی که نمی‌خواهید در ابتدا سرمایه خود را در یک حساب کاربری واقعی وارد کنید و ریسک کنید، می‌توانید از نسخه دمو Demo و رایگان پیشنهاد شده در آلپاری را انتخاب کنید. ​

این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا بدون استفاده از منابع مالی خود، امکانات و شرایط این کارگزاری را به شیوه‌ای آسان و بدون خطر امتحان کنید. نه تنها می‌توانید کاملا با پلتفرم آشنا شوید، بلکه به شما این فرصت را می‌دهد که درک بهتری از این مسئله پیدا کنید که آیا این بروکر برای شما خوب است و به درد شما می‌خورد یا خیر! ​

Alpari نسخه آزمایشی را در هر یک از حساب های خود که برای حساب‌های Nano قابل قبول است، ارائه کرده است. این حساب‌های دمو را می توان برای مدت‌زمان نامحدود استفاده کرد و زمانی که بودجه دمو کاهش یافت، به شما اجازه داده می‌شود که دوباره آن را شارژ کنید. ​

توجه کنید که اگر حساب‌های دمو، بیش از ۱۰ روز فعالیتی نداشته‌ باشند، بسته می‌شوند!

​​​​​​​​تنها کاری که برای دسترسی به حساب آزمایشی باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل و اطلاعات کاربری خود را ارسال کنید. بروکر آلپاری جزئیات ورود به سیستم دمو را به ایمیل شما می‌فرستد و از طریق لینک و نام کاربری و رمز عبور ارسال شده می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید!

افتتاح حساب ترید و معامله در بروکر آلپاری

اگر دسته معاملات را انتخاب کنید، شش نوع حساب مختلف برای انتخاب خواهید داشت. ما در زیر آنها را مرور خواهیم کرد.

همانطور که مشاهده میکنید سطح حساب های معامله‌گری در هر پله با افزایش حداقل سپرده بالاتر می‌رود؛ در نتیجه هرچه سطح حساب بالاتری را انتخاب کنید، مزایای بیشتری به همراه آن دریافت خواهید کرد. بدیهی است، که اگر تازه می‌خواهید شروع به تجارت کنید، پایین‌ترین سطح را با حداقل سپرده مورد نیاز انتخاب کنید.

کارگزاری آلپاری به طور قطع انواع نیازهای شما معامله‌گران را برآورده می‌کند و تنوع را برای تجارت مستقل شما به حداکثر می‌رساند.

حساب PAMM یا سرمایه‌گذاری در بروکر آلپاری

در دسته ی دوم بعد از بخش ترید فارکس، فلزات و CFDT، به بخش جذاب سرمایه گذاری یا همان حساب پم، آلپاری پنج نوع حساب مختلف در زمینه ارائه میکند:

امکانات فوق‌العاده تجاری شما در آلپاری

از آنجا که آلپاری به طور عمده بر روی فارکس تمرکز دارد، لیست بزرگی از جفت ارزها برای ارائه به همه حساب‌ها دارد. تعداد جفت‌ها بسته به حساب محدود هستند، اما بهترین گزینه‌ها هنوز وجود دارند. همچنین با آلپاری میتوانید فلزات و CFDها را معامله کنید.
اگرچه انواع کلی ابزار مالی خیلی زیاد نیستند، به خاطر داشته باشید که برنامه اصلی آنها در حوزه فارکس است. اگر شما یک معامله گر فارکس هستید، این بهترین و عالی‌ترین پلت فرم ممکن برای شماست، در صورتی که گزینه‌های دیگر شما کاملا محدود است.

مقررات و مجوزهای بروکر آلپاری برای اطمینان خاطر شما

آلپاری توسط کمیسیون خدمات مالی یا  FCS در موریس کنترل می‌شود. شماره مجوز آنها c113012295 است. شما میتوانید گواهی عضویت و اسکن مجوز آنها را در وب سایت آلپاری مشاهده کنید. FCS یک موسسه نظارتی-مالی معتبر جهانی است، از این رو کاربران با خیال راحت، میتوانند از تجارت خود اطمینان کامل حاصل کنند.
مطابق مقررات، سرورهای دارای اطلاعات شما مشتریان به صورت جداگانه نگه داشته می‌شوند. تمام اطلاعات خصوصی و مالی شما در سرورهای سرد ذخیره میشود.

 به طور کلی، بروکر آلپاری نشان داده است که یک کارگزاری قابل اعتماد است که به ایمنی مشتریان خود اهمیت میدهد.

گزینه های پرداخت و پاداش در آلپاری

حساب PAMM یا سرمایه‌گذاری در بروکر آلپاری

شما برای شروع به فعالیت در کارگزاری آلپاری و واریز اولیه، گزینه‌های زیادی برای پرداخت در اختیار دارید. چهار دسته برای انتقال وجوه شما وجود دارد که عبارتند از:

  1. سیستم‌های بانکی
  2. کارتهای اعتباری
  3. W-wallets
  4. نقل و انتقالات با ارزهای دیجیتال

برای شما مشتری عزیز که از ایران سرمایه‌گذاری می‌کنید بهترین گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال است اما در صورتی که حساب‌های بانکی خارج از ایران داشته باشید، آلپاری تقریباً همه کارت‌های اصلی و کیف پول‌های الکترونیکی را قبول میکند.

واریزها به سرعت و بدون زحمت انجام می‌شود. زمان برداشت از حساب هم، بسته به نوع انتقال متفاوت است اما معمولاً طی ۲ تا ۵ روز انجام می‌شود.

یکی از بزرگترین جنبه‌های آلپاری، ترفیع‌ها و پاداش آن‌ است. آلپاری به عنوان راهی برای پاداش دادن به تاجران وفادار خود، چهار نوع برنامه مختلف پاداش ارائه می‌کند.

  1. امتیازات بازپرداخت، که بسته به فعالیت معاملاتی داده میشود.
  2. وضعیت مشتری برتر، منافع متفاوتی که در هنگام دریافت به مشتریان برتر داده می‌شود مانند بازگشت ۱۰۰٪ کمیسیون های پرداخت شده.
  3. مسابقات بازرگانی، جوایز مختلفی که برای انواع مختلف مسابقات داده می‌شود.
  4. پیشنهادات ویژه، پیشنهادهای جدید و جوایز معرفی شده در زمان های مختلف

جای تعجب ندارد که آلپاری موفق شد تا سقف دو میلیون کاربر و مشتری وفادار جمع‌ کند. آنها یک بستر مستحکم با مزایا و جوایز عالی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، هرچه به سیستم عامل وفادارتر باشید، مزایای بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

آموزش با آلپاری

شما این فرصت را دارید که در دوره های آموزشی آنها شرکت کنید، جایی که این امکان هست که تجارت فارکس را اصولی و حرفه‌ای بیاموزید. از آنجا که آلپاری عمدتا در تجارت فارکس تمرکز دارد، آنها آموزش معاملات جفت‌ارزها را ارائه داده‌اند. این دوره ها عمدتا برای مبتدیان است و ۱۰۱ نوع تجارت فارکس را آموزش می‌دهند، بنابراین چیز زیادی عاید حرفه ای‌ها نمی‌شود‌.

اطلاعات بیشتر در مورد آلپاری

به طور قابل توجهی، کار کردن با وب‌سایت آلپاری بسیار آسان و پر از اطلاعات است. آلپاری همچنین این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا در مورد جزئیات مربوط به شرکت خود یعنی گزینه‌های معاملاتی، سیاست های حقوقی و موارد دیگر اطلاعاتی کسب کنند. این وب‌سایت به زبان‌های مختلفی از جمله عربی، انگلیسی، فارسی، هندی، چینی، ویتنامی، پرتغالی، روسی، اندونزیایی باهاسا و مالزی باهاسا در دسترس است. صد البته این امکانات از یک شرکت جهانی مانند این، مورد انتظار است.

اطلاعات بیشتر در مورد آلپاری

پشتیبانی فنی و حرفه‌ای از مشتریان به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته انجام ‌می‌شود. در بخش پشتیبانی سایت میتوانید از طریق ایمیل، چت زنده، تلفن، اسکایپ و همچنین وایبر با تیم پشتیبانی مشتری آلپاری تماس بگیرید. شما همچنین میتوانید با ربات تلگرام‌شان چت کنید. هرچند برای پشتیبانی تلفنی‌شان، ساعات تماس محدودی دارند و در ساعات کاری دوشنبه تا جمعه کار میکنند.

علاوه بر این، cfds ابزار پیچیده ای است. به دلیل اهرم، خطر بالایی برای از دست دادن پول دارند. در هنگام تجارت های CFD، بین ۷۴ تا ۸۹% از حساب های سرمایه گذاران خرده فروش، با ضرر مواجه می‌شود.
همانطور که قبلاً گفته شد، آلپاری اینترنشنال برنامه تلفن همراه و همچنین برنامه تحت وب ارائه میدهد. علاوه بر این، آنها متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ را برای دسکتاپ ارائه و پشتیبانی می‌کنند.

بررسی اجمالی بروکر موفق و مطمئن آلپاری

به طور کلی، ما کاملاً از آنچه آلپاری ارائه می دهد راضی هستیم. آنها همچنین دارای انواع عالی حساب، سرورهای امن و جدا شده، مقررات قوی، پاداش ها و ترفیعات شگفت انگیز، گزینه های گسترده پرداخت و موارد دیگر هستند.
آلپاری خدمات گسترده ای را ارائه میدهد که هم برای بازرگانان مبتدی و هم برای بازرگانان پیشرفته مناسب است. مخلوطی از حساب های مبتنی بر کارمزد و بدون کارمزد با دسترسی متفاوت و گسترش به میزان مختلف اهرم. بنابراین، پیشنهادات آلپاری اینترنشنال منحصر به فرد میباشند.
مبتدیان برای شروع به شناخته شده ترین سکوهای معاملات در جهان( mt4 و m5)، و همچنین حساب هایی با حداقل سپرده کم دسترسی دارند. در همین حال، معامله گران پیشرفته میتوانند از حساب ها، برای ارائه اسپردهای دسته ی نهادی از طریق ecn forex استفاده کنند. آنها دامنه بازار گسترده تری برای تجارت دارند.
حساب نانو، حداقل شرط سپرده گذاری ندارد. علاوه بر این، برای افتتاح حساب های دیگر، باید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار پرداخت کنید. در انواع مختلف حساب، روش اجرا ممکن است متفاوت باشد. بستگی به حساب باز شده دارد.
علاوه بر این ، آلپاری قیمت های مبتنی بر کارمزد را در حساب pro ecn metatrader 4 خود ارائه میدهد.
از جمله سه CFD کالایی و ۱۰ سهام شاخص CFD. این نوع حساب ها نیز طیف بسیار عالی تری از ابزارهای قابل معامله را ارائه میدهند. از نظر هزینه کل کمیسیون ها و هزینه های اسپرد برای تجارت، حساب ecn metatrader 5 رقابتی ترین پیشنهادات حساب آلپاری است.
طی سه ماه، ۱۲۹ تست تلفنی خدمات مشتری برای بررسی فارکس ۲۰۱۸ ما انجام شد. امتیاز آلپاری ۶٫۵ امتیاز از ۱۰ بود. این یک شاخص بد نیست و همچنین خوب هم نیست. با این حال، بهتر از متوسط ​​است.

اگر در فارکس معامله می‌کنید، آلپاری عالی‌ترین گزینه برای شماست!

در کل، شما میتوانید شانس خود را با کارگزار امتحان کنید. مهم نیست که شما تجربه دارید یا نه. کارگزار برای هر دو موقعیت مناسب است.
مطمئناً حدس زده اید که این کارگزار کامل نیست، اما در واقع این مشکل بزرگی نیست. زیرا در عوض کاملاً قابل اعتماد هستند.
جای تأسف است که بسیاری از کشورها با وجود اینکه ادعا می کنند یک کارگزار جهانی هستند، با آلپاری کار نمیکنند. آنها (آلپاری) همچنین به بازرگانان یا سرمایه گذاران فارکس خدمات بسیار خوبی ارائه میدهند و به تجربه طولانی تجارت خود در این زمینه افتخار میکنند. بدیهی است که در ۲۰ سال از وجود آلپاری، آنها یاد گرفته اند که چگونه رضایت مشتریان خود را جلب کنند. بنابراین ، توانست بیش از دو میلیون تاجر وفادار را جمع کند.
با وجود این که گزینه های آنها هنوز محدود است، به هیچ وجه نباید مسئله ای در تجارت با آلپاری باشد. کاملاً برعکس، به نظر میرسد برای معامله گران فارکس یک تجربه عالی است. ما از شما میخواهیم خدمات آنها را امتحان کنید و نظرات خود را در نظرات و امتیازات زیر به ما اطلاع دهید.
در صورت ثبت نام، برای شما آرزوی موفقیت زیادی داریم!

خلاصه:

شرکت خدمات مالی آلپاری یا همان بروکر آلپاری یکی از شرکت های کارگزاری مستقل و پیشرو در بازار فارکس می باشد که خدمات معامله آنلاین را بر روی ارزهای بین المللی و برخی از کالاها و همچنین قراردادهای آتی (Futures) ارائه می نماید. این کارگزار زیر مجموعه خانواده آلپاری می باشد که در سطح بین المللی به دلیل سابقه راه حل های تکنولوژیک و نوآورانه شناخته شده می باشد. خانواده بروکر آلپاری توانسته اعتماد بیش از یک میلیون نفر را در ۱۵۰ کشور جهان و با حجم معامله ماهانه ۸۰۰ میلیارد دلار( آمار مربوط به ماه ژانویه ۲۰۱۸ ) جلب نماید.

جدیدترین عضو خانواده آلپاری، به نام بروکر آلپاری در سال ۲۰۱۰ در یکی از مهمترین مراکز فارکس دنیا، لیماسول قبرس، به ثبت رسید. این بروکر دارای مدرک تنظیم مقررات (رگولاسیون یا Regulation) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس ( CySEC ) می باشد. مطابق با قانون قبرس، بروکر آلپری یکی از اعضای صندوق جبران خسارت سرمایه گذار (ICF) برای مشتریان شرکت های سرمایه گذاری قبرسی (CIFs) می باشد.

بروکر آلپاری به مشتریان خود این امکان را می دهد تا به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشند و بتوانند ابزارهای مالی مختلف از جمله فارکس، فلزات گرانبها، سهام و بازارهای آتی را معامله کنند. آنها بهترین پلتفرم های معاملاتی، کامل ترین ابزارهای معاملاتی و همچنین سریعترین دسترسی مستقیم به نقدینگی بانکی را فراهم می کنند که شبیه به هیچ بروکر فارکس دیگری نیست.

بروکر آلپاری دارای متنوع ترین انواع حساب های معاملاتی

انواع حساب های معاملاتی بروکر آلپاری برای استفاده معامله گران آماده شده است. آلپاری ۵ نوع حساب دارد که حساب نانو (سنت) بدون حداقل مقدار شارژ حساب موجود است. ولی برای حساب های استاندارد محدودیت حداقلی ۱۰۰ دلاری و یا ۱۰۰ یورویی وجود دارد. حساب (ECN) نیز دارای حداقل مقدار شارژ ۳۰۰ دلار یا یورویی می باشد. حساب منحصر به فرد ( Pro ECN ) نیز که دارای شرایط فوق العاده برای معامله می باشد و به نوعی با حساب ( ECN ) بروکر لایت فارکس برابری می کند دارای حداقل مقدار شارژ ۵۰۰ دلاری یا یورویی است.

اسپردهای بروکر آلپاری در بین رقابتی ترین اسپردهای موجود در این صنعت قرار دارد در شرایط معمول بازار زیر ۱ پیپ می باشد. این بروکر را به راحتی می توان با بهترین بروکرهای فارکس از لحاظ قابلیت های تجاری و فنی و تنوع آپشن ها برای مطابقت با نیازهای مختلف مشتریان مورد مقایسه قرار داد. اما شاید برجسته ترین ویژگی بروکر آلپاری تاکید زیاد بر خدمات آموزشی و دراختیار قراردادن اطلاعات آموزشی باشد. ارائه محتوای آموزشی مطابق با بازار فارکس می باشد که درآن ماهرترین و با تجربه ترین تریدرها به تقسیم اطلاعات با تازه کاران می پردازند. روش آموزشی بسیار انعطاف پذیر است و محتوا غنی، با درک آسان و ارائه شده با شیوه ای دوستانه و دلگرم کننده می باشد. به تمام اینها داده های واخبار فاندامنتالی بسیار قوی برای راحت کردن ترید برروی اخبار را نیز اضافه کنید.

و در آخر حساب مدیریتی پم (PAMM) نیز قرارداده شده است تا تریدر های موفق بتوانند به جذب سرمایه بپردازند و با استراتژی معاملاتی سودآور خود درآمد بیشتری کسب کنند و همچنین افرادی که هنوز به موفقیت در بازار نرسیده اند پول خود را در اختیار چنین افرادی قراردهند تا از این شغل پرسود بی نصیب نمانند.

پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری

انواع پلتفرم معاملاتی در بروکر آلپاری قابل دسترس می باشد. متاتریدر۴ برای حساب های نانو و استاندارد، و متاتریدر ۵ برای حساب های ECN و Pro Ecn  می باشد. هم چنین برای آیفون و سیستم عامل اندروید نیز پلتفرم های معاملاتی مخصوص موبایل طراحی و ساخته شده است تا مشتریان بتوانند در هر مکان قابل تصور که به اینترنت دسترسی دارند، در فارکس معامله کنند.

پلتفرم های معاملاتی کارگزاری alpari

متاتریدرهای بروکر آلپری از لحاظ سرعت از بروکرهای دیگر کم و کسری ندارند و به خوبی می توانند دستورات معاملاتی تریدرها را با نهایت دقت انجام دهند. اما در صورتی که تعداد زیادی چارت زوج ارزهای مختلف را باز کرده باشید، شاید سرعت خود متاتریدر اندکی افت داشته باشد اما بازهم در این شرایط دستورات خرید و فروش به موقع ارسال خواهند شد.

​MT4

این پلتفرم معروف‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفرم Metatrader است. این سیستم برای معامله اهرمی یا لوریج فارکس توسعه داده شد و مملو از ابزارها و کارکردهایی است که تاجران حرفه‌ای دوست دارند. ​ به عنوان مثال، ترسیم پیشرفته با ابزارهای طراحی متعدد در اختیار شما قرار دارد. همچنین تعداد زیادی از ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ​برای تقویت این ابزارهای تجزیه و تحلیل، پلت فرم MT۴ دارای طیف وسیعی از سفارش‌های مختلف است که شما می‌توانید از آن‌ها به صورت استراتژیک برای ورود / خروج استفاده کنید. همچنین پلاگین های شخص ثالث دیگری وجود دارند که آلپاری آن‌ها را در پلت فرم MT4 قرار داده‌است .​

MT5

متاتریدر ۵ نسل بعدی، پلتفرم معاملاتی توسط Metatrader است. این به شما این امکان را می‌دهد که تعدادی از ابزارهای مختلف CFD را بر روی دارایی‌های سنتی فارکس که می‌توانید با MT4 معامله کنید، استفاده کنید. ​صفحه‌های این پلتفرم نیز به طور کامل نوسازی شده‌است. به عنوان مثال، در مورد رسم نمودار شما گزینه‌های قالب زمانی اضافی دارید. در حالی که MT4، تنها ۹ قالب زمانی دارد و MT5 بیشتر از ۲۱ قالب زمانی دارد. ​

همچنین Metatrader5 شامل نمودار عمق بازار و تقویم اقتصادی روی پلتفرم است. اولی برای تعیین جریان سفارش مفید است در حالی که دومی به شما کمک خواهد کرد تا معاملات خود را حول اعلان‌های مهم تنظیم کنید. ​همچنین زمانی که می‌خواهید سفارشات را در MT5 قرار دهید، اختیارات بیشتری خواهید داشت. در پلتفرم جدید شما امکان بیش از ۶  سفارش معلق دارید در صورتیکه در MT4، امکان تنها ۴ سفارش معلق فراهم است. ​مانند MT4 شما می‌توانید با MT5 بر روی تعدادی از سیستم‌عامل و دستگاه‌های مختلف معامله کنید.

بروکر آلپاری با آسان ترین روش های واریز و برداشت

شرکت آلپاری از ۱۲ روش مختلف برای واریز و برداشت پشتیبانی می کند. هزینه انتقال پول به روش انتخاب شده باز می گردد. برداشت های معمول حداکثر ۲۴ ساعت زمان میبرند اگرچه گاهی ممکن است با توجه به روش انتخاب شده مقداری تاخیر بوجود آید. به دلیل مطابقت با قوانین جهانی در رابطه با مبارزه با پولشویی و فعالیت های مجرمانه ی مرتبط، همه ی برداشت ها باید به حساب هایی که مشتری در پروفایل خود مشخص کرده انجام بگیرند. از بین روش های واریز و برداشت بروکر آلپاری، استفاده از وبمانی بهترین روش برای جا به جایی و انتقال پول برای ایرانیان است.

پشتیبانی و خدمات مشتریان بروکر آلپاری

شرکت بروکر آلپاری با حمایت گسترده خود از طریق ایمیل، تلفن، چت آنلاین در سایت، پشتیبانی عالی برای مشتریان خود می باشد که در هر وقت از شبانه روز برای خدمت رسانی و رفع مشکلات احتمالی آن ها آماده پاسخگویی می باشد. یک مورد جذاب در بخش پشتیبانی و خدمات مشتریان آلپاری، استفاده از نیروی انسانی فارسی زبان است. همانطور که همه می دانیم متاسفانه اکثر ایرانیان به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند بنابراین وجود یک پشتبان فارسی زبان در این بروکر می تواند به رفع و رجوع مشکلات تریدرها در سریعترین زمان ممکن کمک کند.

نتیجه گیری در مورد افتتاح حساب در کارگزاری آلپاری

آلپاری یکی از جذاب ترین پکیج ها را برای تازه کاران در بازارهای مالی فراهم کرده است. وبسایت و پلتفرم معاملاتی به طوری طراحی شده اند که حتی بی تجربه ترین افراد نیز مشکلی در درک چگونگی استفاده از آنها نداشته باشند. محتوا و اطلاعاتی که برروی وبسایت قرارداده می شود بدون اغراق جزو بهترین مطالب ارائه شده از بروکرها می باشد که همین موضوع شما را مجاب می کند تا به طور منظم به وبسایت این کارگزار سر بزنید.

البته این تمام ماجرا نیست و کارگزاری آلپاری اتفاقا برای معامله گران حرفه ای با سرمایه های سنگین نیز شرایط بسیار مناسبی تدارک دیده شده و این را می توان از حجم سرمایه در گردش ماهانه بسیار بالای این بروکر در ماه متوجه شد

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *