09150566946

تحلیل های شنیداری بازارهای مالی،فارکس و ارزهای دیجیتال آموزشگاه فنی حرفه ای ویراسرمایه(هر هفته یکشنبه ها)

با عرض سلام خدمت همراهان گرامی آموزشگاه ویراسرمایه

در آغاز به اطلاع میرسانیم آموزشگاه ویراسرمایه تصمیم دارد هرهفته در روز های یکشنبه

به تحلیل شنیداری بازارهای مالی(فارکس و ارزهای دیجیتال)بپردازد تا بتواند کمکی به شما همراهان گرامی در مسیر معاملات شما بنماید.

 

این هفته را با تحلیل قیمت طلای جهانی شروع میکنیم،طلای جهانی ار لحاظ تکنیکالی مقاومت سنگین ۱۸۰۰ دلار را پیش رو داشت که  با برخورد به سطح ۱۷۹۹ دلار باعث ریزش آن شد و هفته ی پیش را به صورت کاهشی سپری کرد و در حال حاضر قیمت طلا به ۱۷۶۸ دلار رسیده است.

طبق اخبار،سود اوراق قرضه ده ساله ی دولت آمریکا،اواخر هفته پیش به بالاترین رقم نسبت به دو هفته یپیش از خئد رسید که سبب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا شد و از جهتی با ارائه بسته های محرک مالی و کمک به خانواده های فقیر،رشد اقتصادی آمریکا در ۳ ماهه اول سال شتاب گرفته است.

حتی رئیس جمهور آمریکا یک بسته کمکی جدید به ارزش ۱/۸ تریلیون دلار جهت اعطای تسهیلات به خانواده ها و بخش آموزش پیشنهاد داد که تصویب شد و همین موضوع سبب افزایش قدرت دلار نسبت به طلا شده است.

از طرفی شرکت های بزرگ که بر روی طلا سرمایه گذاری کرده اند معتقدند:طلا سطح مقاومتی ۱۸۰۰ دلار را خواهد شکست و طبق تحلیل هایشان تا ۱۹۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

در هفته ی پیش رو خبرهای زیادی در آمریکا از نرخ تورم و نرخ بیکاری و اقتصلد این کشور منتشر خواهد شد که باید صبر کنیم و ببینیم این اخبار تا چه حد باعث تقویت دلار شده و یا اینکه مقاومت ۱۸۰۰ دلار شکسته و بالای آن تثبیت خواهد شد یا خیر،در هرصورت اگر طلا نتواند مقاومت ۱۸۰۰ دلاری را بشکند و ریزش قیمت ادامه یابد تحلیلگران معتقدند درصورت رسیدن قیمت طلا به پایین تر از ۱۷۳۴ دلار ریزش قیمت تا ۱۶۸۰ دلار ادامه خواهد یافت.

در تحلیل نماد یورو به دلار هفته ی قبل،پس از اخبار ضعیف آلمان و همچنین با تخمین های اشتباه در تولید ناخالصی های داخلی آلمان و از آن طرف با آمار های قوی ایالت متحده امریکا نماد EUR/USD تا ۱/۲۰۲۰ کاهش یافت.

در تحلیل تکنیکال نیز مشخص است پس از برخورد به سطح مقاومتی ۱/۲۱۳، افت قیمت تا ۱/۲۰۲ را شاهد بودیم البته ما معتقدیم چون در نمودار چهارساعته  همچنان حرکت صعودی باقی مانده و بالاتر از میانگین ۵۰قرار گرفته ،ادامه دار بودن این صعود میتواند نقطه ی امیدی قوی باشد.

مقاومت های پیش رو به شرح زیر است:

-اولین مقاومت  قله ی ۱/۲۱۳ است که فعلا شکسته نشده است

-مقاومت دوم ۱/۲۱۸

-و در نهایت مقاومت های ۱/۲۲۷ الی ۱/۲۳۲ را پیش رو داریم

و اما در صورتی که نتواند صعود خود را ادامه دهد و همچنین دلار دارای قدرت شود حمایت های ۱/۲۰۰ الی ۱/۱۹۲ را پیش رو داریم.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *