09150566946

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

photo 2021 08 25 09 52 27 952x1024 - تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

• همانطور که می دانید تمایل به اسایش و رفاه در انسان رو به سمت پیشرفته شدن سوق می دهد.هدف اصلی از هر اختراعی رسیدن به رفاه بیشتر می باشد. تولید ظروف یکبار مصرف نیز همین هدف را دنبال می نماید و پیروآن تمرکز بر بهداشتی بودن آن یکی از اهداف مهم افراد در استفاده از این ظروف می باشد. استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و جایگزین آن با ظروف پلاستیکی اگر رفاهی را برای مصرف کننده ایجاد کرده است .آمارها حاکی از این است که تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ بیش از ۱۰۰% افزایش یافته است

شاخص های سرمایه گذاری در این کسب و کار:

ظرفیت تولید: ۲۰۰ تن در سال

نرخ برابری دلار: ۲۶۰۰۰ تومان

مساحت زیربنا: ۱۱۰۰ متر مربع

هزینه تجهیزات: ۱٫۱ میلیارد تومان

تعداد اشتغال: ۱۸ نفر

نرخ بازدهی داخلی: ۳۱ درصد

مدت زمان بازگشت سرمایه: ۳٫۵ سال

مزیت ها و نقاط قوت:

-مواد اولیه داخلی و دردسترس

-امکان تولید با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازار جهانی

-کیفیت بالا آلومینیوم های تولیدی در کشور

-تکنولوژی دردسترس

موانع و مشکلات:

-نوسانات قیمت آلومینیوم

-هزینه تمام شده نسبتا بالا محصول

• دلار عامل تعیین کننده بعدی در نوسانات قیمت فویل آلومینیوم به شمار می‌رود؛به موجب همین فعالیت در بازار آلومینیوم در یک سال گذشته خیلی سخت شده است.قیمت‌گذاری‌های که در این حوزه وجود دارد با قیمت‌‌های محصولات چینی‌ برابری می‌کند البته باید در نظر داشت که کیفیت آلومینیوم ما بهتر از چینی‌ها است، برای مثال در زمینه ظروف کششی، آلومینیوم با خلوص بهتری را در اختیار داریم و در خصوص ظروف آلومینیوم آلیاژی، مواد اولیه ما به استاندارد نزدیک‌تر است و درصد سرب و آهنی که در ظروف آلیاژی وجود دارد، کمتر از سایر کشورها است.

• ایران یکی از ۱۰ کشور اول دنیا در استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی به شمار می‌رود که خطرات فراوانی برای سلامت جامعه و همچنین محیط‌زیست به دنبال دارد. در این شرایط بهترین گزینه، جایگزینی ظروف یک‌بار مصرف «آلومینیومی» به جای ظروف فومی پلی‌ استایرن است.

 

 


ورود به صفحه اصلی لیست راه اندازی کسب و کار

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *