09150566946

تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی

photo 2021 08 21 16 27 56 968x1024 - تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی

• لوازم یکبار مصرف و استفاده از این ابزارآلات نه تنها در مطب ها بلکه در کلینیک ها و مراکز درمانی پزشکی و دندانپزشکی لازم و ضروری است . ابزار یکبارمصرف، همیشه نو و آماده استفاده هستند. آنها در اولین استفاده، فاقد فرسودگی، سایش یا کهنگی می باشند و این موضوع، عملکرد مناسبی را برایشان فراهم می کند. تعویض راحت و بی نیازی از استریلیزه کردن آنها، به سرعت و کیفیت درمان می افزاید و اطمینان از حداکثر قدرت و عدم انتقال آلودگی، خیال تیم درمان را راحت می کند.

شاخص های سرمایه گذاری در این کسب و کار:

ظرفیت تولید: ۲ میلیون عدد

نرخ برابری دلار: ۲۶۰۰۰ تومان

مساحت زیربنا: ۱۶۰۰ متر مربع

هزینه تجهیزات: ۳٫۶ میلیارد تومان

تعداد اشتغال: ۲۲ نفر

نرخ بازدهی داخلی: ۲۷ درصد

مدت زمان بازگشت سرمایه: ۳٫۷ سال

مزیت ها و نقاط قوت:

-ایران پنجمین بازار بزرگ تجهیزات پزشکی در منطقه به شمارمیرود

-افزایش بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور

-بازار صادراتی مناسب

موانع و مشکلات: 

-نوسانات قیمت

-تولید داخلی اندک و صرفا محدود به تولید ملزومات مصرفی اولیه بیمارستانی

-هزینه پایین سرانه تجهیزات پزشکی

-تقسیم مراقبت های بهداشتی بین چندین سازمان 

• ایران پنجمین بازار بزرگ تجهیزات پزشکی در منطقه به شمار می رود.دولت تعهد نموده است گواهینامه های بین المللی لازم مطابق با استانداردهای جهانی برای تأیید صلاحیت فعالیت ۱۷۸ سایت تولید تجهیزات پزشکی را دریافت نماید.همچنین هزینه سلامت در بلندمدت به طور سالانه و در پی تعهد دولت برای سرمایه گذاری در این بخش افزایش م ییابد.

• هزینه تجهیزات پزشکی جهانی در سال ۲۰۲۰ معادل ۴۷۳ میلیارد دلار است که با رشد ترکیبی سالانه ۴/۵ درصد بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۵ رو به رشد است. حوزه تشخیص شامل فرآورده‌های مصرفی، تجهیزات تشخیصی و نرم افزارهای مربوط به دستگاه‌ها، ۱۳ درصد از هزینه‌های مربوط به تجهیزات پزشکی را تشکیل می‌دهد. بدیهی است که بخش اعظم بازار ۶۱ میلیارد دلاری حوزه تشخیص شامل مواد و فرآورده‌های مصرفی است. پیش بینی می‌شود با رشد ترکیبی سالانه ۷/۵ درصد حوزه تشخیص، بازار مربوط به این بخش در سال ۲۰۲۴ به ۱/۷۶ میلیارد دلار برسد. حوزه تشخیص براساس زمینه‌های تشخیصی در دنیا به ۶ دسته کلی تقسیم می‌شود. با توجه به شیوع بیماری‌هایی نظیر سرطان و بیماری‌های سیستم ایمنی و عفونی، ایمنی‌شناسی سهم بیشتری از بازار حوزه تشخیص را به خود اختصاص داده است.

 


ورود به صفحه اصلی لیست راه اندازی کسب و کار

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *