09150566946

تولید منسوج نبافته

photo 2021 09 11 20 44 00 863x1024 - تولید منسوج نبافته

• منسوجات بی بافت پارچه‌هایی با طراحی منحصر به فرد است که راه حل‌های اثربخشی برای کاربردهای بسیار متنوع فزاینده زندگی امروز ارائه می‌دهند دارای کیفیت‌های مختلفی هستند. محصولاتی که هر روز می‌بینیم و اغلب از وجود آنها بی خبریم، محصولاتی که عملکردهای برجسته آنها اغلب از دید پنهان می‌ماند، منسوجات بی بافت محصول عصر حاضر است و با صنعت مدرن و نوآور امروزی تولید می‌شود.

شاخص های سرمایه گذاری در این کسب و کار:

ظرفیت تولید: ۵۰۰ تن در سال

نرخ برابری دلار: ۲۶۰۰۰ تومان

مساحت زیربنا: ۱۸۰۰ متر مربع

هزینه تجهیزات: ۳٫۵ میلیارد تومان

تعداد اشتغال: ۲۲ نفر

نرخ بازدهی داخلی: ۳۹ درصد

مدت زمان بازگشت سرمایه:  ۳ سال

• در بخش پارچه‌های یکبار مصرف انتظار می‌رود شاهد رشد قابل توجهی در بازار اسپان باند باشیم. محصولات یکبار مصرف در حجم وسیعی در بخش پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شوند. بنابراین بی بافت‌های اسپان باند در بخش محصولات یکبارمصرف بزرگ‌ترین سهم بازار را خواهد داشت. اسپان باند و منسوجات بی بافت انتظار می‌رود که آسیا و. اقیانوسیه سریعترین رشد را در بازار اسپان باند به دلیل دسترسی مناسب به مواد اولیه خام و نیروی کار ارزان داشته باشند. ظهور کشورهایی نظیر چین، ژاپن و هند در حال جذب سرمایه گذاران به این صنعت بوده و انتظار می‌رود نفرات اول این صنعت را در سالهای آتی تشکیل دهند.

• به دلیل این که پارچه های اسپاند باند کاربرد گسترده ای دارند حجم فروش آن ها نیز بسیار بالاست، برای مثال طبق گزارش سایت اسپان باند میزان فروش این پارچه ها در سال ۲۰۱۶، ۱۰٫۱ میلیون دلار بوده است و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۳ میزان فروش اسپان باند به ۱۸٫۷ میلیارد دلار برسد.این حجم افزایش فروش اسپان باند به دلیل این است که انتظار می رود تا چند سال آینده میزان شناخت مردم از اسپان باند و مزایای آن در صنایع مختلفی همچون خودرو، کشاورزی، پزشکی و بسته بندی افزایش یابد و به همین دلیل میزان فروش این پارچه نیز تا چند سال اینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.اما به دلیل دسترسی به مواد اولیه ی خام و نیروی کار ارزانی که در آسیا و اقیانوسیه وجود دارد پیش بینی می شود بازار اسپان باند در این قاره ها رشد بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 


ورود به صفحه اصلی لیست راه اندازی کسب و کار

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *