09150566946

تولید کولر گازی

photo ۲۰۲۱ ۰۸ ۱۱ ۰۸ ۵۳ ۲۱ 2 - تولید کولر گازی

📋انواع اصلی کولرهای گازی اتاقی شامل پنجره ای (یک واحدی ) دیواری (دو تکه ) و قابل حمل است. نوع دیواری دو واحد درونی و بیرونی دارد که به ترتیب در داخل و خارج اتاق قرار می گیرند. مزیت اصلی کولرهای قابل حمل این است که می توان آن ها را به راحتی در اتاق های مختلف استفاده کرد.

شاخص های سرمایه گذاری در این کسب و کار:

ظرفیت تولید: ۱۰۰۰۰ دستگاه در سال

نرخ برابری دلار: ۲۴۰۰۰ تومان

مساحت زیربنا: ۱۹۰۰ متر مربع

هزینه تجهیزات: ۳٫۴ میلیارد تومان

تعداد اشتغال: ۳۱ نفر

نرخ بازدهی داخلی: ۳۸ درصد

مدت زمان بازگشت سرمایه: ۴٫۲ سال

مزیت ها و نقاط قوت:

-ممنوعیت واردات

-بازار صادراتی نسبتا مناسب در منطقه

موانع و مشکلات:

-واردات قاچاق

-وارداتی بودن قطعات

-تکنولوژی ضعیف نسبت به کالاهای مشابه خارجی

📍در بازار داخلی و با انجام بررسیهای مقدماتی بازار ، مدل های اسپیلت کولر گازی با مارک ال جی، در حال حاضر جز ء پرفروش ترین کولرهای گازی هستند.همچنین گران ترین کولرهای گازی موجود در بازار، محصولات شرکت اُجِنرال ژاپن هستند .از میان مارک های ایرانی نیز بوتان و آمیکو، از فروش نسبتا خوبی برخوردارند. قیمت کولرهای گازی ایرانی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد و گاه ۴۰ درصد، از کولرهای گازی خارجی کمتر است.به طور کلی ارزان تر بودن کولرهای گازی ایرانی نسبت به تولیدات خارجی، موجب شده است که بسیاری از خریداران کولرگازی که جز ء قشر متوسط جامعه هستند، تولیدات داخلی را به محصولات خارجی ترجیح دهند و در مقابل افرادی که توان مالی بالاتری دارند، استفاده از کولرهای خارجی را به تولیدات داخلی ترجیح می دهند.

📈بیشترین صادرات ایران اغلب به کشورهای عراق و افغانستان و بیشترین واردات قطعات مورد نیاز تولید کولر گازی از کشورهای جمهوری کره و چین بوده است . کشور عراق چشم انداز روشنی در توسعه بازار صادرات پیش رو می گذارد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *