09150566946

درباره ارزهایی که می خواهید در فارکس معامله کنید آموزش ببینید

 

فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + سرمایه گذاری فارکس!

برای فعالیت در بازار فارکس باید بدانید که چه چیزی را می خواهید معامله کنید.تازه کارها اغلب پس از مشاهده ی نوسانات از یک معامله به معامله دیگر می روند.

از اهرم بالایی استفاده می کنند و معاملات شانسی در هر دو روند نزولی و صعودی انجام می دهند و سرمایه ی خود را از دست می دهند.

آموختن درباره ارزهایی که می خواهید در فارکس خرید و فروش کنید نقش مهمی در موفقیت یا شکست شما بازی می کند. برای مثال رفتار یک ارز ممکن است به اینصورت باشد که همیشه بعد از یک سقوط بزرگ به سمت بالا حرکت می کند و معامله گران مبتدی را دچار سردرگمی کند. یا اینکه ممکن است آن ارز به دلیل گزارش نرخ بیکاری در سه دوره گذشته روند نزولی به خود گرفته باشد. آیا باز هم آن ارز را خواهید خرید ؟ شاید نه، و این مثال به شما می گوید که چرا باید قبل از خرید و فروش در فارکس بدانید که قرار است چه چیزی را در آن معامله کنید

خرید و فروش ارز بسیار عالی است زیرا در آن می توانید از ابزار اهرم استفاده کنید، و همچنین ارزهای زیادی هستند که می توانید آنها را معامله کنید. اما این بدین معنی نیست که باید همه آنها را خرید و فروش کنید. بهتر است که خود را محدود به چند جفت ارز کنید و برروی رفتار آنها تمرکز کنید. زیر نظر گرفتن چند ارز محدود به معامله گر این اجازه را می دهد که بتواند اخبار مربوط به آن ارزها و کشورهای مربوطه را دنبال کند و به سرعت تصمیم گیری کند.

بعد از اینکه مدتی با یک حساب کوچک معامله واقعی فارکس انجام دادید، بهتر می توانید بازار را درک کنید و حالا وقت مناسبی است که سرمایه بیشتری را وارد بازار فارکس کنید. دانستن این موضوع که دقیقا چه کاری می خواهید انجام دهید شما را از دست عادت های اشتباه هنگام معامله نجات می دهد، زیرا از قبل استراتژی خود را معین کرده اید و به همین دلیل می توانید احساسات خود را کنترل کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید می توانید یک معامله گر موفق فارکس شوید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *