09150566946

راهنمای سرمایه گذاری در فارکس (قسمت۱)

n1 - راهنمای سرمایه گذاری در فارکس (قسمت۱)

 

سرمایه گذاری در فارکس از جمله فعالیت های آنلاین برای کسب درآمد است. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در یک بازار معتبر و پویا هستند. بازاری که بتوان در لحظه در آن خرید و فروش انجام داد و به سرعت درآمد کسب شده از سرمایه گذاری را برداشت کرد. بسیاری از سایت ها با وعده سرمایه گذاری برای درآمد بالا، سعی در فریب سرمایه گذاران خرد و کلان را دارند ولی در نهایت همگی هدفی به جز کلاهبرداری ندارند. اما سرمایه گذاری در فارکس چیزی فراتر از یک شغل است. فارکس دنیایی پرتلاطم، پر هیجان و بسیار پر سود است، البته این همه ماجرا نیست.

سرمایه گذاری در فارکس چیست ؟

مردم به دلایل مختلفی تصمیم به سرمایه گذاری در بازار فارکس می گیرند. اما شاید دلیل اصلی این باشد که ظرفیت سودآوری در بازار فارکس می تواند چندین برابر بیشتر از روش های کلاسیک و سنتی سرمایه گذاری مانند خرید ملک یا سپرده گذاری بانکی باشد.

در واقع دو نوع سرمایه گذاری در فارکس وجو دارد که بسته به میزان ریسک پذیری و مهارت شما میتوانید یکی را برای کسب درآمد از سرمایه خود استفاده کنید. روش اول این است که خودتان به تنهایی معامله انجام دهید و روش دوم مدیریت سرمایه شما توسط فردی یا تیمی دیگر است. وقتی یک سرمایه گذار به تنهایی معامله می کند، همه چیز بسیار مشخص است. او فقط در تلاش است تا نرخ های آتی را پیش بینی کند و از پیش بینی های صحیح خود سود کسب کند. وقتی به شخص دیگری اعتماد می کند، در واقع او به یک سرمایه گذار منفعل تبدیل شده است و فعالیت خاصی انجام نمیدهد.

تمام گزینه های موجود برای سرمایه گذاری در بازار فارکس را مطالعه کنید و آنها را بدرستی درک کنید. شما میتوانید از حساب های PAMM، Trust Management، کپی تریدینگ یا معاملات خودکار الگوریتمی استفاده نمایید که هر کدام مزایا و معایب بخصوص خود را دارند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را بررسی کنید که سودآورترین برنامه های سرمایه گذاری را ارائه می دهند. این بروکرها انواع مختلف حساب برای سرمایه گذاری در فارکس را ارائه میدهند. همچنین در پایین میتوانید لیست بروکرهای مورد اعتماد ما را برای سرمایه گذاری دریافت نمایید.

بروکر فارکسی را که خدمات مناسبی برای میزان سرمایه شما ارائه میدهد را انتخاب کنید. قبل از انتخاب بروکر فارکس حتما با مطالعه در مورد آن بروکر از حسن انجام فعالیت های آن اطمینان حاصل کنید. همچنین میتوانید برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

پس از انتخاب بروکر و ثبت نام در فارکس از طریق آن شرکت، در حساب خود سپرده گذاری نمایید. تا اینجا شما یکی از مهمترین مراحل سرمایه گذاری در فارکس را طی نموده اید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد این نوع سرمایه گذاری بیاموزید.

چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم ؟

برای سرمایه‌گذاری در فارکس ۳ راه اصلی و مطمئن وجود دارد: کپی کردن معاملات تریدرهای دیگر (معاملات خودکار یا کپی تریدینگ)، سرمایه‌گذاری در حساب‌های PAMM که تحت کنترل یک معامله‌گر بعنوان مدیر و راه سوم سرمایه‌گذاری مستقیم در فارکس، مانند سپرده گذاری در حساب یک شرکت بعنوان Trust Management که هر روش با دیگری متفاوت است. اما شباهت هایی نیز بین این ۳ روش وجود دارد که ابتدا به شباهت های این ۳ نوع سرمایه گذاری در فارکس میپردازیم:

  • شرط حداقل سرمایه برای ورود
  • محدویتی در انتخاب مدیر حساب یا کسی که سیگنال ارائه میدهد وجود ندارد
  • امکان انتخاب میزان ریسکی که میخواهید بپذیرید
  • درآمد غیرفعال از این نوع سرمایه گذاری

چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم ؟

 

اما مجدداً باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام این مزیت های سرمایه گذاری در فارکس تنها در صورتی کار می کند که یک بروکر با تجربه و قابل اعتماد را بدرستی انتخاب کرده باشید و نه یک شرکت یا سایت کلاهبردار که ادعای پرداخت سود کلان بابت سرمایه گذاری میکند.

ادامه مطلب را در پست بعدی ببینید.

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *