09150566946

راه اندازی باشگاه بدنسازی

photo ۲۰۲۱ ۰۸ ۰۹ ۱۷ ۱۵ ۱۵ - راه اندازی باشگاه بدنسازی

📋باشگاه بدنسازی به عنوان یکی از کسب‌وکارهای نسبتا نوپا و جوان کشور چند سالی است که با تمام کاستی‌ها همچنان بر مدار موفقیت قرار گرفته و نسب موفقیت آن به شکست چندین برابر است.برای راه‌اندازی باشگاه در وهله اول نیاز به دریافت مجوز است. شرایط دریافت مجوز باشگاه بدنسازی عبارت است از: داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، موسس نباید دارای شغل دولتی باشد، تاهل یک الزام است.

شاخص های سرمایه گذاری در این کسب و کار:

عضویت باشگاه: ۱۸۰ نفر در ماه

نرخ برابری دلار: ۲۴۰۰۰ تومان

مساحت زیربنا: ۲۵۰ متر مربع

تعداد اشتغال: ۲ نفر

نرخ بازدهی داخلی: ۳۹ درصد

مدت زمان بازگشت سرمایه: ۳ سال

📍یکی از مهم‌ترین چالش‌های این کسب و کار یافتن ملک مناسب با موقعیت جغرافیایی مناسب است. اگر باشگاه در موقعیت درست راه‌اندازی نشود درآمدزایی آن بدون شک منفی است.باید بسته به میزان امکانات و تجهیزات موقعیت جغرافیایی را در نظر گرفت.

📈آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران رشته بدنسازی و رشته های مرتبط در باشگاه های بدنسازی دردست نیست که ازجمله علل آن پوشش نداشتن بیمه ورزشی برای همه ورزشکاران و نبود توجه کافی باشگاه ها به این موضوع است؛ اما تخمین زده میشود که درحدود دو میلیون و پانصد هزار نفر در کل کشور مشغول به این رشته ورزشی هستند. تعداد زیاد افراد و مبالغ ورودی و خروجی این رشته ورزشی موجب شده است که بدنسازی و پرورش اندام و باشگاهداری دراین زمینه خود به صنعتی پررونق تبدیل شود که با توجه به افزایش تعداد باشگاههای ورزشی، رقابت در عرصه جذب وحفظ مشتریان وارائه خدمات بهتر و کارآمدتر موردتوجه باشگاه ها قرار گرفته است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *