09150566946

رویکرد ساده به اختیار معاملات

og8saqbi 500x500 1 - رویکرد ساده به اختیار معاملات

کتاب رویکرد ساده به اختیار معاملات

 

  • کتاب رویکرد ساده به اختیار معاملات نوشته گای کوهن با ترجمه میثم رحیم پور, توسط انتشارات بورس به چاپ رسیده است.
  • موضوع کتاب: اقتصاد, بورس و سهام, محدود کردن ریسک

 

درباره کتاب رویکرد ساده به اختیار معاملات

در این کتاب می خوانید چرا اختیار معامله به اشتباه به عنوان منبع خطر و ریسک تصور می شود؟ چگونه می توانیم از این موقعیت بهره ببریم و به اختیار معاملات به عنوان ابزاری برای محدود کردن ریسک مان، حداکثر سازی بازده خرد و درک کاری که در حال انجام آن هستیم، بنگریم؟ این موضوع، جوهره اصلی اختیار معامله آسان و همچنین این کتاب است: چگونه چیزهای به ظاهر پیچیده را ساده کنیم؟

اختیار معاملات، به ویژه در امریکا، به طور چشمگیری رایج شده است. علیرغم اینکه این قراردادها تنها انحصار به موسسات و مدیران مالی حرفه ای دارد، اما هم اکنون ابزار اصلی معامله گران خرد در تمامی جنبه های معاملاتی به شمار می رود. با این حال، هنوز هم در بعضی از بخش ها با مفهوم اختیار معامله با بیم و ترس رفتار می شود. وقتی برای اولین بار معامله جدی را شروع کردم، دوستی به من در مورد چیزی که واردش می شدم، اخطار داد؛ علیرغم اینکه معامله می تواند به همان میزانی که خودتان می خواهید، امن باشد.

حقیقت ساده این است شما باید یک طرح معاملاتی کاربردی داشته باشید. ضرورت دارد که ریکتان را پایین و حالت بالقوه برای بارده را بالا نگه دارد. طرح شما نیازمند این است که ساختار و سادگی داشته باشد تا در هر موقعیتی بتوانید آن را دنبال کنید، طرح معاملاتی من در طی سالها به تدریج ساده تر شده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *