09150566946

فیبوناچی Extension بسط یافته

فیبوناچی اکسپنشن چیست؟

فیبوناچی اکسپنشن همانند فیبوناچی پروجکشن برای پیدا کردن نقاط  بازگشتی بیش از ۱۰۰ درصد استفاده می‌شود.از این روش برای تارگتهای انتهای روندهای اصلی بکار برده می‌شود.سطوح ۱۲۷٫۲، ۱۶۱٫۸، ۲۶۱٫۸ و به ندرت ۴۲۳٫۶ از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

فیبوناچی اکسپنشن به نوعی ترکیبی از فیبوناچی‌های اکستنشن و پروجکشن می‌باشد و و معمولابرای شناسایی هدف بعد از شکست سقف یا کف ها، کانال ها، پرچم ها، الگوی های مثلث، الگوی سر و شانه و … استفاده می‌شود.

تحلیلگران تکنیکال به کمک این روش برای شناسایی سطوح استراتژیک قیمتی برای معاملات، توقف زیان و یا قیمت هدف استفاده می‌کنند.

11 1 300x289 - فیبوناچی Extension بسط یافته

برای ترسیم پیش‌بینی‌های فیبوناچی، ما باید روند اصلی بازار را درک کنیم. ما از سه نقطه قیمت برای ترسیم پیش‌بینی‌های فیبوناچی استفاده خواهیم کرد.

ابزار فیبوناچی اکسپنشن، هم برای بدست آوردن اهداف قیمت و هم برای یافتن نقاط ورود به کار می‌رود. همچنین این ابزار برای یافتن حرکات متقارن  بسیار کاربردی است.

در نرم افزار متاتریدر از ابزار فیبوناچی ریتریسمنت برای رسم فیبوناپی Expansion استفاده می‌شود.

مراحل رسم فیبوناچی اکسپنشن :

  • یک روند را پیدا می‌کنیم.
  • نقاط حداکثر و حداقل را مشخص می‌کنیم.
  • با استفاده از ابزار فیبوناچی ریتریسمنت که در نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال وجود دارد نقاط بالا و پایین را به هم وصل می‌کنیم(در روند صعودی برای رسم فیبوناچی پروجکشن می‌بایست نقطه سقف به نقطه کف  و در روند نزولی نقطه کف به نقطه سقف وصل می‌شود).

12 1 300x129 - فیبوناچی Extension بسط یافته

13 1 300x126 - فیبوناچی Extension بسط یافته

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *