09150566946

معرفی ارز دیجیتال گراف (GRT)

grt zoomarz - معرفی ارز دیجیتال گراف (GRT)

ارز دیجیتال گراف (GRT) چیست؟

 

 طی چند روز گذشته این ارز بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است که دلیل آن رشد مثبت شبکه و افزایش علاقه به ارزهای رمزپایه است. در زمان نوشتن این مقاله، این رشد تقریباً ۱۰۰٪ متوسط رشد نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد، اما در چند روز گذشته به ۱۸۵٪ رسیده است.

این موضوع باعث می شود که نمودار  (GRT) مورد توجه قرار گیرد، اما آیا باید در ارزی که اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است سرمایه گذاری کنید؟ به عنوان یک معامله گر محافظت از سرمایه گذاری های خود از طریق دستگاه های ایمنی مانند محاسبه ریسک / پاداش برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار می شود!

این امر به ویژه برای بازارهای آزاد بسیار مهم است زیرا عدم قطعیت و خطر در آن مسیر وجود دارد. با این حال، می توانید با یافتن سرمایه گذاری ها و فرصت های معاملاتی که نامتقارن تر هستند، عدم اطمینان را به نفع خود تکان دهید. 

سرمایه گذاری های نامتقارن

قبل از اینکه به مشخصات The Graph (GRT) بپردازیم، در اینجا برخی موارد ذکر شده است، که شما به عنوان یک سرمایه گذار باید با آنها آشنا شوید. انجام یک سرمایه گذاری نامتقارن به معنای اجتناب از تعادل و جستجوی فرصتی است که در مقایسه با پتانسیل به دست آوردن، اندکی احتمال ضرر دارد.

هنگام سرمایه گذاری، چیزی به عنوان قطعیت مطلق وجود ندارد. این برای هر سرمایه گذاری که انجام می دهید ثابت خواهد ماند. با این حال، سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به شما این فرصت را می دهد تا به دنبال سناریوهای قابل شناسایی باشید که در آن پاداش ذاتاً بیش از خطر نزولی باشد.

اگر اخیرا به بازار ارز دیجیتال علاقه مند شده اید، احتمالاً با اوج و فرودهایی که روزانه ظاهر می شوند آشنا هستید. صرف نظر از خطرات موجود، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پس از شکل گیری ارزش، هنوز هم می تواند یک فرصت سرمایه گذاری سودآور باشد.

ارزش رمزگذاری چیست؟

ارزش رمزنگاری، دقیقاً مانند هر ارز، ارزش خود را از طریق منافع عمومی جامعه، سود سکه و افزایش تقاضای کاربر به دست می آورد. با این حال، باید بدانید که ارز توسط شرکت های خصوصی مرتبط با بلاکچین صادر می شود.

اگر اعتبار آنها مقدم بر آنها باشد، احتمالاً خواهید دید که رمزنگاری بیشتر مورد توجه و علاقه قرار می گیرد. بنابراین، ارزش پیوست شده به آن افزایش خواهد یافت. هنگام قضاوت در مورد ارزش ارز رمزپایه، تصویر و کارایی یک شرکت بسیار مهم خواهد بود.

Cryptocurrency’s Value

ساختن ارز رمزنگاری شده به معنای دادن یک اکوسیستم بلاکچین خاص به آن است که ارز از دفتر معاملات غیرمتمرکز یعنی فناوری بلاک چین بیرون می آید. به عنوان مثال، GRT یک رمز اتریوم است. بدون استفاده از Ether، یعنی سکه ای که به معاملات درون بستر Ethereum دامن می زند، نمی توانید از سیستم عامل Ethereum استفاده کنید. ارزش Ethereum به تقاضای خدمات سیستم عامل بستگی دارد.

دقیقاً مانند بیت کوین، ارزهای رمزپایه ماهیتی محدود دارند. این یک سناریوی عالی برای تقاضا برای افزایش عرضه سکه است. این یک حس فوریت برای خرید سکه ها را ایجاد می کند، و ارزش آنها را بیشتر می کند.

سرانجام، ارزش ارز رمزنگاری شده نیز به زنده ماندن و پیشرفت توسعه پروژه بستگی دارد. اگر پروژه ها مدام محبوبیت، توسعه و دستیابی به نقاط عطف یکی پس از دیگری داشته باشند، زمینه ای جذاب و پرسود برای مشارکت هایی فراهم می کند که در نظر بازار ارزش افزوده ایجاد می کنند. این دلایل یک فضای مثبت برای رمزنگاری ایجاد می کند و ارزش آن را افزایش می دهد با امید اینکه روند صعودی حتی در آینده داشته باشد.

GRT GRAPH چیست؟

Graph GRT یک رمز Ethereum است که برای تأمین انرژی The Graph استفاده می شود، که یک پروتکل غیرمتمرکز برای نمایه سازی و سوال از زنجیره بلوک است. برای ساده سازی، The Graph به عنوان یک موتور جستجو برای انتقال بلاکچین عمل می کند، به این معنی که برای دریافت اطلاعات لازم نیست به یک وب سایت بروید تا یک صفحه کامل را بخوانید. در عوض ، می توانید داده های مورد نیاز خود را از شبکه The Graph دریافت کنید. این شبکه از کارآیی بیشتری برخوردار است و قدرت محاسباتی کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد.

در ۵-۶ هفته گذشته، The Graph توانسته است بیش از ۶۰۰ درصد از ۳٫۳۵ دلار به ارزش بازار غالب ۲٫۲ دلار برسد. این رقم از بالاترین میزان سابق در سال ۲۰۲۰ و در ۰٫۶۴ شکسته است و بسیاری از سفارشات خرید را تحریک کرده است، به این معنی که یک صعود وجود دارد و ارز را به یک مسیر صعودی می کشاند. شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه این تجمع می تواند تا ۵ دلار افزایش یابد.

THE GRAPH چگونه منحصر به فرد است؟

هدف اصلی The Graph آوردن زیرساخت های عمومی غیرمتمرکز قابل اعتماد به بازار اصلی است. و GRT امنیت اقتصادی The Graph را تضمین می کند. 

Graph از GRT به عنوان سکه نام تجاری خود برای تشویق کاربران برای افزودن رایانه های خود به شبکه شرکت استفاده می کند. طبق گفته FXStreet، این هفته تعداد نمودارهای آدرس در شبکه خود افزایش یافته است.

GRT پس از راه اندازی در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۰، در ۳ روز آینده پس از Coinbase بیش از ۴۲۵ درصد افزایش داشته است. گفته می شود که افزایش آدرس های جدید در حال پیوستن به شبکه یک سیگنال سرسخت برای توکن و ارزش پروژه است.

با این حال، همیشه مهم است که درک کنیم موفقیت دیگری نیز وجود دارد که نباید از آن غافل شوید. در حالی که یک رالی موفقیت آمیز برگزار شده است، نهنگ های GRT با سرعت بالایی در حال دفع هستند. طبق FXStreet، توزیع دارنده Satiment نشان می دهد که آدرس هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون GRT دارند از ۷۱ در ۲۸ ژانویه به ۵۸ در ۱۲ فوریه کاهش یافته است. این ممکن است افزایش پیش بینی شده به سمت ۵ دلار را که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، به خطر بیندازد.

با این حال، طبیعت ناپایدار ارز رمزپایه چیزی است که موجب صرفه جویی در رمزنگاری می شود و سرمایه گذاری آن را بسیار جذاب تر می کند. علاقه زیادی به بلاکچین وجود دارد، نه تنها از رسانه های اصلی بلکه از غول های فناوری و افراد با نفوذ هم این موضوع قابل درک است، یک توییت از Elon Musk و این می تواند ارزش را به اوج برساند. همچنین به ما کمک می کند تا به آرامی بسیاری از جنبه های زندگی خود را دیجیتالی کنیم. بنابراین، زمان ارز رمزنگاری شده با این پیشرفت تقریباً عالی است.

به طور خاص، با روشی که GRT در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به نظر می رسد، احتمال اینکه این شایعه به زودی به واقعیت تبدیل شود ، بسیار زیاد است ، سرمایه گذاری در GRT به زودی سودآورتر خواهد بود.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *