09150566946

معرفی کارگزاری “بهمن”

شرکت کارگزاری بهمن

شرکت کارگزاری بهمن به شماره ثبت ۲۳۰۰۴ از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بورس اوراق بهادار تهران آغاز نموده و در حال حاضر با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال با بیش از ۱۵شعبه در استان های مختلف کشور بعنوان یکی از کارگزاران پیشرو در بازار سرمایه مشغول فعالیت می باشد.انجام بزرگ ترین معامله بورس اوراق بهادار کشور به ارزش بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال یکی از دستاوردها و افتخارات این شرکت می باشد.

مجموعه کارگزاری بهمن بر آن است تا با تمسک به عنایت و الطاف الهی و با بهره گیری از توانمندی های کارآمدترین نیروهای متخصص و حرفه ای که اندیشه نیک را در تمامی عرصه ها سرلوحه کار خود قرار می دهند، بهترین مسیر را برای هدایت سرمایه های خرد و کلان مشتریان فراهم آورده و با ارایه انواع خدمات عمومی و تخصصی گامی سازنده در راستای اعتلای فرهنگ سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در کشور بردارد.

خدمات شرکت کارگزاری بهمن

 – خریدوفروش اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس و فرابورس

 – خریدو فروش انواع اوراق بهادار (سهام،حق تقدم سهام،اوراق مشارکت،گواهی سپرده،اوراق تسهیلات مسکن و..)

معاملات آنلاین

امکان دسترسی سریع،آسان و مطمئن سرمایه گذاران به سامانه معاملات بازارهای اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران در هر نقطه از جهان با استفاده از رایانه شخصی متصل به اینترنت و تلفن همراه.

معاملات اینترنتی

امکان ثبت سفارشات خرید و فروش و پی گیری سفارشات از طریق اینترنت.

معاملات قراردادهای آتی سهام

قراردادهای آتی سهام قراردادی دوطرفه است که بر اساس آن خریدار و فروشنده تعهد می کنند سهام پایه قرارداد را به قیمت مشخص و در تاریخ معینی در آینده معامله کنند. از بین کارگزاران دارای مجوز معاملات قراردادهای آتی،کارگزاری بهمن جزء فعالترین کارگزاری ها در حوزه این ابزار مالی از نظر تعداد مشتری و حجم قراردادهای معامله شده در بازار می باشد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *