09150566946

معرفی کارگزاری “بورسیران”

شرکت کارگزاری بورسیران 

شرکت کارگزاری بورسیران در سال ۱۳۷۳ با شماره ثبت ۱۰۴۵۷۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۴۸۴۷۰۸ با همت و تلاش جمعی از صنعتگران بخش خصوصی، به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران (سهامی عام)، وابسته به انجمن مدیران صنایع و اساتید متخصص رشته مالی و دانش آموختگان حرفه ای بازار سرمایه تاسیس گردید و آغاز به فعالیت نمود.

سرمایه شرکت در ابتدای تاسیس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بوده است که با تصمیم هیئت مدیره در تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۱۸ میزان سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

شرکت کارگزاری بورسیران با دارا بودن ۱۰ ایستگاه معاملاتی در دفاتر تهران شامل دفتر مرکزی، میرداماد، سعادت آباد و شعب قم، ارومیه، مشهد و کرج مشغول به ارائه خدمت می‌باشد.
خدمات و تسهیلات کارگزاری بورسیران شامل موارد: انجام معاملات سهام در بورس اوراق بهادار و فرابورس، انجام معاملات اینترنتی، معاملات بر خط، مشاور پذیرش شرکتها در بورس اوراق بهادار و فرابورس، ارائه اعتبار به مشتریان فعال، ارائه تخفیف در کارمزد معاملات، ارائه تحلیل و گزارش در حوزه بورس اوراق بهادار و فرابورس، صندوق سرمایه گذاری مشترک بورسیران، صندوق سرمایه گذاری مشترک دماسنج و صندوق سرمایه گذاری مشترک بانک خاورمیانه، می‌باشد.

رکن اساسی این کارگزاری، تمرکز بر بررسی دقیق سرمایه گذاریهای متنوع و ارزیابی ریسک هر یک از آنهاست. از رموز موفقیت ما در این سالها، شناخت عمیق صنایع کشور و تحلیل بنیادی کامل آنها بوده است.

مدیریت دارایی ها تحت عنوان صندوق های سرمایه گذاری مشترک از مهمترین فعالیتهای این کارگزاری طی سالهای اخیر بوده است و صندوق های تحت مدیریت کارگزاری بورسیران عملکرد بسیار مطلوبی طی سالهای اخیر داشته اند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *