09150566946

کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار(چیستی، چرایی، چگونگی)

2015624 1024x560 - کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار(چیستی، چرایی، چگونگی)

کتاب «سرمایه گذاری در بوس اوراق بهادار چیستی، چرایی، چگونگی» گردآوری و تالیف وحید انصاری توسط انتشارات مشاهیر هنر در ۱۶۵ صفحه منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در بخشی از این کتاب آمده است: بهترین مسیر برای رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی، رونق تولید داخلی، عدم وابستگی به واردات، مبارزه با تحریم‌ها  سرمایه گذاری در صنایع داخلی است و بهترین منبع جهت تامین سرمایه برای رسیدن به این منظور، پس اندازهای مردم است.

هدایت صحیح و درست وجوه سرگردان به سمت سرمایه‌گذاری‌های مولد؛ افزایش تولیدات و رشد ناخالص ملی، ایجاد اشتغال برای جوانان و افزایش درآمد سرانه و در نهایت رفاه عمومی را در پی خواهد داشت. در این فرآیند بورس اوراق بهادار می تواند سهم عمده ای داشته باشد، چراکه سرمایه های مردم را به سمت تولید سوق داده و به موسسات تولیدی و بازرگانی می سپارد.

بازار سرمایه با تمام دنیایی که تا به حال تجربه کرده ایم متفاوت است و در این بازار ما باید مسئولیت تمام رفتارها و  انتخاب های خود را بپذیریم. هر کس برای انتخاب سهم و خرید و فروش و نگه داری سهام آزاد است. قیت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شوند و نظر شخصی تمام افراد در تعیین قیمت تاثیر دارد. در این بازار تمام اتفاقات در اثر تصمیم ها و انتخاب‌های شما رخ می دهد و شما می توانید سودهای بی‌نهایت و ضررهای سنگینی را تجربه کنید و همگی این موارد به مهارت های فردی و کنترل درونی بستگی دارد.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

 ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۶۲۷ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است. 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *