09150566946

کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران»

22632 - کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران»

تمام سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی در بازار سرمایه ایران و تمام شرکت‌هایی که قصد پذیرفته شدن در بورس و فرابورس ایران مخاطبان این کتاب هستند.

به گزارش پایگاه خبر یبازارسرمایه (سنا)، بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور نقش مهمی در جذب پس اندازها و منابع مالی کوچک مردم و تخصیص آنها در جهت تامین مالی طرح های بزرگ اقتصادی دارد. تردیدی نیست که رشد اقتصادی، توسعه رفاه و عدالت اجتماعی در گسترش سازوکارهای تامین مالی در گرو رشد بازار سرمایه به تناسب سایر اجزای سیستم اقتصادی است.

کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران» تالیف محمود نجفی نژاد و سیده محدثه موسوی در ۲۲۸ صفحه توسط انتشارات چالش منتشر شده است. در این کتاب به شرایط و فواید پذیرش شرکت ها در بازار بورس و فرابورس ایران، معرفی انواع گروه و محصولات این بازارها، معرفی نمادها و شرکت های پذیرفته شده در هر یک از گروه های صنایع و توضیح مختصر و مفید فعالیت، محصولات و خدمات این شرکت ها پرداخته شده تا سرمایه گذار و فعالان بازار سرمایه یک دید کلی درباره گروه صنایع مختلف بازار بورس و فرابورس ایران به دست آورند و منبع مفید و خلاصه ای از تمام صنایع و شرکت های این بازارها در دسترس داشته باشند.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

 باز گشت به صفحه لیست جامع از کتب مربوط به بازارهای مالی

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *