09150566946

کتاب عادت های معامله گری: ۳۹ قانون قدرتمند جهانی در بازار سهام

عادات معامله گری 39 قانون قدرتمند جهانی بازار سهام - کتاب عادت های معامله گری: ۳۹ قانون قدرتمند جهانی در بازار سهام

به گذشته که نگاه می کنم، می بینم زمانی نبود که به بازارها علاقمند نبوده باشم. در نوجوانی جداول بازده مرکب و جادوی رشد سرمایه در گذر زمان شگفت زده ام می کرد. به یاد دارم که پیش از ظهور اینترنت، در روزنامه ها به دنبال نرخ سهام میگشتم. به این ترتیب علاقه ام به تجارت و بازار افزایش یافت.
بیش از بیست سال گذشته را صرف سرمایه گذاری و معامله گری کرده ام. اشتیاقم برای تبدیل ش دن به یک معامله گر موفق باعث شد صدها کتاب معاملاتی بخوانم و آموخته هایم را به کار ببندم. از آنجا که منحنی یادگیری شیب زیادی دارد، تصمیم گرفتم راه میانبری برای معامله گران تازه کار ارائه کنم. اینها اطلاعاتی هستند که وقتی داشتم این کار را شروع می کردم آرزو داشتم یاد بگیرم. در این کتاب تمامی اصول کلیدی مورد نیاز یک معامله گر را به شکلی قابل فهم گرد هم آورده ام. هدفم این است که به سرعت به یک معامله گر موفق تبدیل شده و با ریسک بسیار کمی روبرو شوید.
امیدوارم در حین بیان چگونگی ایجاد سرمایه با کمترین استرس و ریسک و همچنین رشد آن، با من همراه باشید. احتمالا این کار یکی از مفیدترین کارهایی خواهد بود که انجام میدهید. حداقل برای من این طور بوده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *