09150566946

کتاب معامله گری با ضمیر ناخودآگاه

22016 - کتاب معامله گری با ضمیر ناخودآگاه

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «معامله‌گری با ضمیر ناخودآگاه» تالیف مارک داگلاس و ترجمه حسن رضایی در ۲۳۲ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب به چاپ دوم رسیده است. در بخشی از این کتاب آمده است: چرا بیشتر کسانی که در سایر مشاغل بسیار موفق هستند، در سمت معامله‌گری به طرز مصیبت‌باری شکست می‌خورند؟ آیا معامله‌گران موفق، موفق زاده شده اند و این مهارت را از بازار کسب نکرده اند؟

به عقیده مارک داگلاس نویسنده این کتاب، چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد. او می گوید که شخص باید ذهنیت یک معامله گر را پیدا کند. این امر آسان به نظر می رسد، اما در واقع، این ذهنیت در مقایسه با شیوه ای که تجربه زندگی به ما آموخته تا آنگونه در مورد جهان فکر کنیم بسیار غریب است.

معامله گری با ضمیر ناخودآکاه نگاهی عمیق به چالش هایی دارد که هنگام دست و پنجه نرم کردن با معامله گری با آنها مواجه می شویم. مبتدی‌ها تنها چالش معامله‌گری را آموختن راه هایی برای کسب درآمد می دانند.

هنگامی که معامله‌گر مبتدی می آموزد که نکات، مشاوره های کارگزاران و راه های دیگر تحلیل برای خرید و فروش همواره کارآمد نیستند، در می یابد که باید یا خودش یک استراتژی قابل اعتماد برای معامله بسازد یا این استراتژی را از دیگران بخرد. به احتمال زیاد پس از آن معامله‌گر آسان می شود. باید از قوانین پیروی کنید تا پول به جیب هایتان سرازیر شود. معامله‌گر مبتدی، اگر در مراحل قبل متوجه نشده باشد، رد این مرحله در می یابد که معامله می‌تواند ناامید کننده ترین تجربه ای باشد که تا به حال با آن مواجه شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۶۲۷ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *