09150566946

معرفی بیسیک اتنشن توکن (BAT)

بیسیک اتنشن توکن (Basic attention token)

Introduction of Basic attention token BAT 300x200 - معرفی بیسیک اتنشن توکن (BAT)

بیسیک اتنشن توکن (Basic attention token) و اطلاعات مربوط به آینده ارز دیجیتال بت (BAT) از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به طور اجمالی به بررسی آن بپردازیم. دنیای ارزهای دیجیتال یک سیستم اقتصادی پویا است که سالانه طیف گسترده‌ای از افراد نسبت به سرمایه گذاری و حضور در این بازار اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

این سیستم اقتصادی هیچگونه وابستگی به سیستم دولتی خاص و ندارد و تنها عاملی که باعث رشد یک رمز ارز و یا یک مشخصه در آن می‌شود، صرفا بحث برتری اجرایی و موفقیت‌های ساختاری آن سیستم نسبت به رقبای خود است.

همین عامل باعث می‌شود تا با سیستم ارزی بسیار مناسب اما به صورت غیرمتمرکز روبرو شویم. عاملی که همچنان برای طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران قدیمی جای بحث و شک دارد.

اگر علاقه مند به رشد و موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید، شناخت سیستم و رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری از مشخصه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کنید. برای این منظور می توانید مطلب ” بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟ ” را در سایت اسکناس مطالعه کنید.

زمان مناسب برای سرمایه گذاری و ورود به این بازار از دیگر مشخصه‌هایی است که برای موفقیت باید حتما به آن توجه داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات کلی درباره Basic attention token را در اختیار شما قرار دهیم. دانستن اطلاعات درباره این توکن به شما کمک می‌کند که با دید بازتری در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت کنید. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی درباره بیسیک اتنشن توکن

بیسیک اتنشن توکن نوعی سیستم ارزی برای سرمایه گذاری است که می‌تواند به میزان بسیار زیادی در آینده به واسطه ویژگی‌های ساختاری خود به شما کمک کند. Basic attention token در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد و هدف اصلی آن ایجاد یک فضای تعاملی بسیار مناسب بین تبلیغ دهندگان و مخاطبین تبلیغات است.

این سیستم با موفقیت و رشد بسیار زیادی همراه بود. به طوری که این توکن توانست تا رتبه ۳۲مین رمز ارز برتر در دنیای ارزهای دیجیتال به بازار و سرمایه گذاران معرفی شود. این توکن را می‌توان نقطه عطفی در سیستم و صنعت برندینگ دانست.

خلاقیت و سیستم کلی که این رمز ارز دارد باعث می‌شود تا به میزان بسیار زیادی در آینده نه چندان دور شاهد افزایش قیمت و ارزش این رمز ارز در بازار شد.

سرعت انجام فعالیت و امنیت بالا در Basic Attention Token

توکن این رمز ارز بر روی بستر اتریوم طراحی شد. این عامل نشان دهنده سرعت انجام فعالیت و همچنین میزان امنیت بسیار بالای آن است. عملکرد Basic attention token در همان روزهای اول نیز بسیار بالا بود. به طوری که در اولین عرضه خود در بازار کریپتوکارنسی، پس از ۱ دقیقه از حضور خود در بازار بیش از ۳۵ میلیون دلار از این توکن به فروش رسید.

در سال ۲۰۱۸ میلادی این رمز ارز تا قیمت ۱ دلار نیز رشد کرد اما در اصلاحاتی که در قیمت این رمز ارز به وجود آمد، قیمت ۱ دلاری کاهش پیدا کرد. این موضوع را نباید فراموش کرد Basic attention token دارای حمایت‌های مختلفی از سیستم‌های بزرگ بین المللی است. بهترین مثالی که می‌توان در این زمینه زد، پشتیبانی یوتیوب از این توکن است. همچنین مرورگر بریو نیز پشتیبانی خود از این رمز ارز نشان داده است.

خلاقیت توکن بیسیک اتنشن توکن همانطور که از نام آن نیز پیدا است، مثال زدنی است. تکنولوژی توکن این رمز ارز بر اساس توجه کاربران فعالیت می‌کند. اگر شما تبلیغاتی که در زمینه این توکن وجود دارد را بیشتر نگاه کنید، بیشتر از این قبیل تبلیغات به سراغ شما می‌آید. بهترین مثالی که در این زمینه می‌توان زد، بحث سیستم جست و جو در پلتفرمی مانند اینستاگرام است.

معرفی ارز دیجیتال بت (BAT)

بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token) یا همان توکن بت (BAT)، به‌منظور اصلاح وضعیت نامطلوب تبلیغات آنلاین به وجود آمده است. تیم توسعه‌دهنده توکن بت قصد دارد برای رفع چالش‌هایی که گروه‌های مختلف را در حوزه تبلیغات دیجیتال درگیر خودکرده، راه‌حل‌هایی را ارائه دهد. ارز دیجیتال بت مبتنی بر بلاک چین اتریوم بوده و با استفاده از پلتفرم مخصوص خود می‌تواند واسطه‌ها را در تبلیغات آنلاین حذف کند. پلتفرم بت تقریباً اولین پروژه ارزهای دیجیتال است که روی تبلیغات آنلاین تمرکز می‌کند. تیم توسعه‌دهنده این توکن برای پشتیبانی از آن یک مرورگر به اسم Brave ساخته که بر پایه سرعت، حفظ حریم شخصی و مدیریت تبلیغات عمل می‌کند.

مأموریت تیم بت، رفع وضعیت نابه‌سامان فضای تبلیغات آنلاین است که در آن ناشران محتوا در کسب درآمد مشکل‌دارند، فعالیت کاربران بدون اطلاع آن‌ها ردیابی می‌شود و تبلیغ‌کنندگان قربانی کلاه‌برداری‌ها می‌شوند. مرورگر Brave که توسط تیم بت طراحی‌شده، به‌صورت متن‌باز است. این مرورگر با توجه به رعایت سرعت و حریم خصوصی، ترکرهای (trackers) سرزده و تبلیغات آنلاین را مسدود (بلاک) می‌کند. در مرورگرهای قدیمی مسدودکننده‌های تبلیغاتی پیشرو اجازه می‌دهند که تبلیغات و ترکرها شما را نظارت کنند، اما مرورگر Brave آن‌ها را مسدود می‌کند. این مرورگر همچنین می‌تواند امنیت سایت‌هایی را که از پروتکل HTTPS بهره می‌برند را با افزایش یک لایه امنیتی، بیشتر کند.

ویژگی­ های ارز دیجیتال بت (BAT)

عملکرد توکن بت بر اساس میزان توجه (Attention) کاربران است. به‌عبارت‌دیگر برنامه‌ریزی این توکن به‌گونه‌ای است که از آلودگی الکترونیکی در صفحات وب جلوگیری کرده و توجه کاربران در آن ارزشمند خواهد بود. همچنین این توکن از پلتفرم و واحد مبادله جدیدی برای افزایش کارایی تبلیغات آنلاین استفاده می‌کند. توسعه‌دهندگان پلتفرم بت، با تمرکز بر روی مسدود کردن تبلیغات آزاردهنده، حریم خصوصی ردیاب‌ها، مرورگر Brave را طراحی کرده‌اند.

این مرورگر باعث می‌شود تا کاربران تجربه جدیدی از وب گردی را داشته باشند. توکن بت بر اساس استاندارد ERC20 طراحی‌شده و یک توکن کاربردپذیر محسوب می‌شود. بر اساس آنچه که در وب‌سایت این توکن آمده، توکن بت یک اوراق بهادار، ارز دیجیتال یا یک کالا نیست، بلکه ابزاری به‌منظور مبادله دارایی بین سه گروه از افراد محسوب می‌شود.

در این پلتفرم تبلیغ دهندگان پرداخت‌های خود را با توکن BAT انجام می‌دهند و برای این کار از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کنند. تیم توسعه‌دهنده بت، توکن‌ها را در شبکه قفل می‌کنند تا کاربران بتوانند پس از مشاهده تبلیغات، بخشی از این توکن‌ها را پاداش بگیرند.

از طرف دیگر مرورگر Brave نیز سهمی از این توکن‌ها را به‌عنوان کارمزد می‌گیرد و ناشر تبلیغات، توکن‌های باقی‌مانده را دریافت می‌کند. توکن های بت قابلیت استخراج ندارند و کاربران با استفاده از مرورگر Brave که برای مشاهده تبلیغات و گشت‌وگذار در اینترنت طراحی‌شده، به‌نوعی عمل استخراج انجام می‌دهند.

قیمت، ارزش و آینده ارز دیجیتال بت (BAT)

در حال حاضر توکن بت حدود ۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰ عدد سکه در گردش دارد. از سوی دیگر تیم توسعه‌دهنده بت برای جذب بیشتر کاربران به‌سوی مرورگر  Brave، حدود ۳۰۰ میلیون توکن به استخر رشد کاربر  (UGP) اختصاص داده‌اند. درحالی‌که اکثر ارزهای دیجیتال از الگوریتم‌های اثبات کار یا اثبات سهام برای تولید سکه‌های جدیدی و اضافه کردن آن‌ها به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی پلتفرم بت به گونه ای است که با خالی شدن استخر رشد، توکن جدیدی وارد گردش نمی‌شود.

ارز دیجیتال Basic attention token را می‌توان نوعی ارز دیجیتال یا دارایی دیجیتال دانست که تا به اینجای کار رتبه ۶۷ در بازار ارزهای دیجیتال دارد. این رمز ارز در حال حاضر قیمت ۰٫۲۷۹۴۶۲ دلار دارد و حدود ۴۱۵ میلیون دلار کل میزان ارزش این رمز ارز در بازار است.

به طور کل اگر علاقه مند به سرمایه گذاری بر روی یک رمز ارز با پتانسیل بسیار بالا هستید، ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن یک گزینه بسیار خود به حساب می‌آید. این ارز دیجیتال در روز حدود ۲۵۰ میلیون دلار مورد مبادله قرار می‌گیرد که این عامل نشان دهنده پویایی و فعالیت سرمایه گذاران بر روی این رمز ارز است. این مشخصه را می‌توان در بلند مدت دید که افزایش قیمت BAT نیز به همراه آن خواهد بود.

بر اساس تحلیل و پیش بینی‌هایی که نسبت به ارزش و قیمت ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن وجود دارد، می‌توان این انتظار را داشت که قیمت این رمز ارز تا بیش از ۱ دلار نیز افزایش پیدا کند. پیش بینی که به هیچ وجه در بلند مدت دور از ذهن نیست. به همین دلیل اگر علاقه مند به سرمایه گذاری بلند مدت بر روی یک رمز ارز هستید، بیسیک اتنشن توکن یک انتخاب بسیار مناسب در این زمینه است.

نتیجه ­گیری

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز به آن اشاره کردیم، توکن بت از نوع استاندارد ERC20 اتریوم است. بر همین اساس می‌توان این توکن را در تمامی کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می‌کنند، نگهداری کرد. بت یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که درزمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند و باوجود رقبای سرسختی که دارد، توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *