09150566946

تاثیر مستقیم گشایش‌های اقتصادی بر رونق بورس

16315 - تاثیر مستقیم گشایش‌های اقتصادی بر رونق بورس

شمس عنوان کرد؛

تاثیر مستقیم گشایش‌های اقتصادی بر رونق بورس

مدیرعامل سبدگردان پاداش سرمایه معتقد است: تغییرات رویکردهای سیاسی تاثیر مثبتی در تعاملات بین‌المللی اقتصادی دارد که تاثیر مستقیمی بر رونق بازارسرمایه خواهد داشت.

کوروش شمس در گفتگو با  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با توجه به موقعیت مناسب سرمایه‌گذاری در بورس بیان کرد: با توجه به میانگین P/E بازار و حجم نقدینگی کلی، باید گفت در بازارهای موازی با بازار سرمایه قابلیت سرمایه‌گذاری مطلوب تقریبا اصلا وجود ندارد، اما در بازار سهام با توجه به پایین بودن P/E  و نزدیک شدن به فصل مجامع، بورس قابلیت سرمایه‌گذاری مطلوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با نگاهی به سهم های EPS محور، بررسی قیمت های جهانی که پیش بینی می‌شود بعد از مهار کرونا با ۶ درصد صعود همراه شود، نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها مبنی بر عدم رشد نرخ بهره و… به این نتیجه می‌رسیم که بورس در انتظار صعود مجدد است.

مدیر عامل سبدگردان پاداش سرمایه اظهار کرد: پارامترهای مختلف در اقتصاد همچنین رویکردهای سیاسی نشان‌دهنده ارزندگی بورس برای سرمایه‌گذاری و کسب بازدهی مناسب از این بازار است در صورتی که هیچ تضمینی برای دیگر بازارها وجود ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از عملکرد سهامداران نوپا خاطرنشان کرد: افرادی که در این روزها با چنین نرخ های کم سهام خود را در صف فروش قرار می‌دهند، قطعا زیان بزرگی را خواهند کرد، بهتر است با کمی صبوری رفتار معقول بازار سهام را ببینند و ناامید نشوند.

منبع:پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *