09150566946

تکذیب هرگونه تغییر دامنه نوسان در بازار سهام

تکذیب هرگونه تغییر دامنه نوسان در بازار سهام

تکذیب هرگونه تغییر دامنه نوسان در بازار سهام / بورس دو هسته ای می شود / تایم معاملات هم دو قسمتی

علی صحرایی هرگونه تغییر دامنه نوسان در بازار سهام را تکذیب کرد و گفت: برای رفع مشکلات فعلی بزودی تغییرات بنیادین انجام می دهیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی پیش خبرها حاکی از افزایش دامنه نوسان سهام داشت و امروز نیز برخی خبرها عنوان کردند که دامنع نوسان در بازار سهام دو درصد کاهش یافته است که البته خیلی زود همه این اخبار توسط علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران تکذیب شد.

 

علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران گفت:  قبلا شایعه افزایش دامنه نوسان سهام مطرح بود و حالا کاهش به ۲ درصد، این شایعات درست نیست.

 

برای رفع مشکلات در سامانه معاملات بزودی تغییراتی بنیادین انجام می دهیم. سهام حاضر در بازار بورس تهران به واسطه تراکنش های زیاد و مشکلات سامانه در کوتاه مدت و خیلی موقت در دو تایم زمانی معامله می شوند.

 

 در این تغییرات ، صنایع در دو زمان مختلف و دوره معاملاتی جداگانه سفارش گیری می شوند. بخشی از معاملات در زمان زودتر شروع می شود(صنایعی که بیشترین سهام را در دل خود جای داده اند) و چند صنعت هم در تایم دیگری که حدودا تا ساعت ۱۵ طول می کشد، معامله خواهند شد. این اتفاق صرفا برای یک دوره کوتاه مدت است.

 

در تصمیمی دیگر همان طور که در سال ۹۷ هسته معاملاتی فرابورس و بورس را جدا کردیم، برای بورس تهران هم دو سامانه معاملاتی جدا در نظر گرفته ایم و بزودی دو هسته معاملاتی برای معاملات شرکت های حاضر در بازار سهام فعال می شود.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *