09150566946

درباره کارگزاری “نماد شاهدان”

شرکت کارگزاری نماد شاهدان

شرکت کارگزاری نماد شاهدان (سهامی خاص) در تاریخ ۲۲/۴/۱۳۸۸ تحت شماره ۳۵۱۴۴۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن در تهران واقع است.

طبق ماده ۳ اساسنامه فعالیت شرکت به شرح ذیل می باشد:

الف) خدمات کارگزاری ،کارگزار/معامله گری و بازار گردانی شامل

معامله اوراق بهادار از قبیل: سهام، اوراق مشارکت، حق تقدم خرید سهام، اختیار معامله و قراردادهای آتی برای دیگران و به حساب آنها یا به نام و حساب خود،معاملات کالاهای پذیرفته شده برای دیگران و به حساب آنها،بازار سازی و بازار گردانی اوراق بهادار و کالاهای پذیرفته شده.

ب) خدمات مالی و مشاوره ای شامل

مدیریت صندوق های سرمایه گذاری،نمایندگی ناشر برای ثبت اوراق بهادار و دریافت مجوز عرضه،بازاریابی برای فروش اوراق بهادار،سبد گردانی اوراق بهادار،مشاوره در انجام کلیه امور اجرایی برای پذیرش اوراق بهادار یا کالا در هر یک از بورس ها و بازارهای خارج از بورس به نمایندگی از ناشر یا عرضه کننده کالاها.
 
مشاوره در زمینه های زیر

 – قیمت گذاری اوراق بهادار

 – روش فروش و عرضه اوراق بهادار

 – طراحی اوراق بهادار

 – خرید، فروش یا نگهداری اوراق بهادار

 – سرمایه گذاری

 – مدیریت ریسک

 – ادغام تملک، تغییر و تجدید ساختار سازمانی و مالی شرکت‌ها

 – طراحی و تشکیل نهاد های مالی.

همچنین شرکت میتواند در راستای اجرای فعالیت های مذکور در این ماده در حدود مقررات و مفاد اساسنامه اقدام به اخذ تسهیلات مالی یا تحصیل دارایی نماید یا سرمایه گذاری کرده یا شخصیت حقوقی مستقلی تاسیس کند یا در تاسیس شخصیت های حقوقی دیگر مشارکت نماید یا اسناد اعتباری بانکی افتتاح کند و به واردات یا صادرات کالا بپردازد و امور گمرکی مربوطه را انجام دهد.

خاطر نشان میسازد کارگزاری نماد شهیدان در حال حاضر با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه های کارگزاری فلزات، سیمان و رینگ صادراتی پتروشیمی فعالیت می نماید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *