09150566946

فراخوان سازمان بورس برای تولید محتواهای آموزشی و فرهنگ‌سازی در بازار سرمایه

980 - فراخوان سازمان بورس برای تولید محتواهای آموزشی و فرهنگ‌سازی در بازار سرمایه
سازمان بورس و اوراق بهادار قصد دارد از خدمات نهادهای مالی ثبت‌شده نزد این سازمان، شرکت‌های تبلیغاتی و مؤسسات ثبت‌شده نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تمایل به همکاری در زمینه تولید محتواهای آموزشی و فرهنگسازی بازار سرمایه از قبیل فیلم‌ها، سریال‌ها، کلیپ‌ها، بازی‌ها، مسابقات و … را دارند، بهره‌مند شود و این موضوع را از طریقی فراخوانی به اطلاع عموم رسانده است.

سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف افزایش مشارکت نهادهای مالی، شرکت‌های تبلیغاتی و موسسات ثبت‌شده نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید محتواهای آموزشی و فرهنگ‌سازی در بازار سرمایه فراخوانی منتشر کرد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

فراخوان سازمان بورس و اوراق بهادار

با موضوع طرح‌های فرهنگسازی و آموزشی

به اطلاع می‌رساند سازمان بورس و اوراق بهادار قصد دارد از خدمات نهادهای مالی ثبت‌شده نزد این سازمان، شرکت‌های تبلیغاتی و مؤسسات ثبت‌شده نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تمایل به همکاری در زمینه تولید محتواهای آموزشی و فرهنگسازی بازار سرمایه از قبیل فیلم‌ها، سریال‌ها، کلیپ‌ها، بازی‌ها، مسابقات و … را دارند، بهره‌مند شود.

از این رو از مجموعه‌های مزبور دعوت می‌شود طرح‌های پیشنهادی خود را از طریق نشانی rfc.seo.ir حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۸/۳۰ در اختیار مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دهند.

سازمان بورس و اوراق بهادار پس از ارزیابی طرح‌ها در کمیته مربوط و اخذ موافقت‌های لازم، اقدام به حمایت مالی از این طرح‌ها خواهد کرد. در صورت وجود سؤال با شماره ۰۲۱۸۴۰۸۳۷۳۱ تماس حاصل نمایید.

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع خبر: مدیریت ارتباطات فرابورس ایران
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *