09150566946

فیلتر میانگین متحرک در بورس

منفی - فیلتر میانگین متحرک در بورس

کد فیلتر میانگین متحرک (Moving Average) برای بورس که سهم هایی که در بالای خط میانگین متحرک ۲۶ روزه باشد را نشان می دهد البته عدد ۲۶ به دلخواه قابل تغییر است.

میانگین متحرک یکی از شاخص‌های قیمتی دنباله رو است، چراکه متوسط قیمت سهام در گذشته را نشان می‌دهد (برای مثال ۵۰، ۱۰۰ یا ۲۰۰ روز گذشته).

هم اکنون یک فیلتر بورسی آماده کرده ایم که در سایت دیده بان بازار TSETMC قابل استفاده است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

سعی کنید در کنار اندیکاتور یا سبکی که برای تحلیل و معامله استفاده می‌کنید، میانگین متحرک را هم اضافه کنید.

 

میانگین متحرک یکی از ابزارهای پرکاربرد و کلاسیک در بازارهای مالی است که از سال ها پیش مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون استراتژی ها و روش های متنوعی بر پایه این ابزار کاربردی و کارآمد، توسعه داده شده است. بسیاری از معامله گران و تحلیل گران برای افزایش دقت خود و کاهش خطا از چند میانگین متحرک با تنظیمات مختلف برای تصمیم گیری استفاده می نمایند.

اهمیت میانگین متحرک به قدری زیاد است که منشا و پایه ایجاد و توسعه اندیکاتورهای مختلف دیگر نیز محسوب می شود. پس از بیان مفهوم میانگین متحرک، انواع آن توضیح داده شده و سپس به ویژگی ها، کاربردها و استراتژی های معاملاتی مبتنی بر میانگین متحرک پرداخته می شود. در انتها نیز اندیکاتورهای مشتق شده از میانگین متحرک شرح و بسط داده می شوند.

رقابت در کسب سود در بازارهای جذاب مالی و سرمایه گذاری نیازمند مسلح شدن به ابزارهایی برای حفاظت و رشد سرمایه فرد است. بدون استفاده از ابزارهای علمی و عملی تحلیل و بررسی در بازارهای مالی، ریسک از دست دادن سرمایه به خصوص با توجه به نوسانات بزرگ بازارها، بسیار زیاد است و ورود به این مقوله را بدون تسلط به ابزارهای مناسب تحلیلی بیشتر شبیه انجام بازی قمار می کند و در واقع سرمایه گذاری محسوب نمی شود.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *