09150566946

معرفی کارگزاری “مبین سرمایه”

شرکت کارگزاری مبین سرمایه

شرکت کارگزاری مبین سرمایه (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۷/۰۹/۱۰ تحت نام شرکت کارگزاری راهبرد کالای خاورمیانه به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در تاریخ ۱۳۸۸/۰۱/۲۳ به شماره ۳۶۵۲۸ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان اصفهان با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال به ثبت رسید.

 پس از آن، این شرکت کارگزاری در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۰۶ با شماره ۱۰۷۰۵ در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج گردید.
همچنین در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۱۵ به عضویت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، پذیرفته شده و عملاً فعالیت خود را از این تاریخ آغاز نمود.

 

بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۸/۰۶/۱۱ و اعلامیه اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان اصفهان به شماره ۱۸۸۲۴ به تاریخ ۱۳۸۸/۰۷/۲۳ این کارگزاری به شرکت کارگزاری مبین سرمایه تغییر نام یافت.

 

این شرکت در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ سرمایه خود را به ۶۰ میلیارد ریال افزایش داده است و در حال حاضر سرمایه این شرکت ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

مبین سرمایه به عنوان بزرگترین تشکل تعاونی – کارگری، در بدو تاسیس،

با مجوز معاملات در بورس کالا شروع به فعالیت نمود و با بهره گیری از نیروهای مجرب و کاردان

توانسته گام های بلندی را در جهت رضایت مشتریان برداشته و خود را به عنوان

یکی از کارگزاران مطرح بورس کالای ایران معرفی نماید به طوری که پس از شروع فعالیت خود،

متناوباً رتبه نخست حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران را کسب نموده است و

در راستای اهداف بورس کالا مبنی بر آشنا نمودن فعالان اقتصادی کشور، میتوان گفت از جمله کارگزاران پیشرو در این زمینه بوده است.

با این وجود، هدف شرکت، ارائه خدمات بهینه در بالاترین سطح ممکن و در حوزه های دیگری

از بازار سرمایه مانند اوراق بهادار، فرابورس و انرژی بوده است که خوشبختانه این کارگزاری

در حال حاضر ضمن توسعه فعالیت های خود در حوزه های؛ معاملات محصولات فلزی و معدنی،

فرآورده های نفتی و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، معاملات آتی سکه بهار آزادی،

معاملات اوراق بهادار، فرابورس و معاملات بورس انرژی، توانسته است رتبه الف را در میان حدود ۷۰ کارگزاری فعال در بورس کالای ایران، کسب نماید.

این کارگزاری در بخش های دیگر نیز مانند معاملات آتی سکه طلا و معاملات اوراق بهادار

در میان ۱۰ تا ۱۵ کارگزاری برتر قرار دارد و مطابق با اهداف کوتاه مدت خود، در تلاش جهت قرار گرفتن

در میان ۵ کارگزاری برتر می باشد. همچنین در سال ۹۲، تلاش گردید تا در بیشتر رویدادهای

مرتبط با حوزه کاری کارگزاری، مشارکتی جدی داشته و ضمن کسب تجربه بیشتر، خدمات ارزنده ای را به مشتریان، مخاطبان و بازدیدکنندگان عزیز، ارائه نمائیم.

برخی از این رویدادها عبارتند از:

حضور فعال در نمایشگاه های مختلف از جمله در نمایشگاه بورس و بانک و بیمه تهران، سمپوزیوم فولاد در هرمزگان، نمایشگاه انرژی کیش، همایش صنعت برق ایران و …

در مجموع، کارگزاری مبین سرمایه در حال حاضر از جمله معدود کارگزاران خدمات دهنده در تمامی بورس های کشور می باشد که مطابق با آمارهای منتشر شده رسمی، همواره در میان ۴ کارگزاری برتر کل بورس بوده و هدف اولیه تاسیس شرکت را محقق نموده است.

این امر تنها با توکل بر خدا و تلاش و پیگیری مستمر مدیریت و کارکنان و سهامداران محترم و تعامل سازنده با مشتریان و دریافت دیدگاه های آنان در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر در صنعت کارگزاری امکان پذیر بوده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *