09150566946

معرفی کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه (کامل ترین و جامع ترین مرجع آموزشی در حوزه بورس سهام

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه (کامل ترین و جامع ترین مرجع آموزشی در حوزه بورس سهام

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه: کامل‌ترین و جامع‌ترین مرجع آموزشی در حوزه بورس سهام نوشته علی علی قنبری، به موضوع بازار سرمایه و بورس در ایران می‌پردازد.

این کتاب مجموعه‌ای کامل از نظریه‌های اساتید و نظریه‌پردازان بورس است که توسط علی علی قنبری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌اند. این اثر به گونه‌ای تحریر شده است که ضمن ارائه تحلیل‌ها و استدلال‌های تازه قابل استفاده برای عموم باشد.

در این کتاب به تفصیل درباره بازارهای مالی و پولی، لغات و اصطلاحات بورس، مراحل خرید و فروش اوراق بهادار، شناسایی شاخص‌ها و نحوه محاسبه آن‌ها و در نهایت انواع تحلیل‌ها، مطالب متنوع و با قلم شیوا و رسا ارائه شده است.

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه، می‌تواند با ارائه راهکارهای مناسب و به روز باعث افزایش آگاهی دانشجویان و سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به دریافت تحلیل‌های درست از بازار سرمایه هستند بسیار مفید واقع شود و چه بسا کسانی که بری اولین بار قصد پا گذاشتن در عرصه پرتلاطم بازار سرمایه کشور را دارند با مطالعه این کتاب به درک دقیق‌تری از قوانین حاکم بر بازارهای بورس دست یابند.

این کتاب شامل هشت فصل است که به ترتیب از مفاهیم اولیه، ساختار و واژه‌های کلیدی، مجامع، شرکت‌ها و تأثیر‌گذاری آن‌ها در بازار سرمایه شروع می‌شود و با ارائه مباحث بنیادی و تکنیکی به اتمام می‌رسد.

 

 باز گشت به صفحه لیست جامع از کتب مربوط به بازارهای مالی

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *