09150566946

هم‌بنیان‌گذار کوین بیس: مردم نباید دوج کوین را دست‌کم بگیرند

دوج کوین

فرد ارسام (Fred Ehrsam)، در مصاحبه اخیر خود با شبکه بلومبرگ، با اشاره به این مسئله که مردم نباید دوج کوین را دست کم بگیرند، گفت که حوزه توکن‌های غیرمثلی ۹۰ درصد ارزش خود را از دست خواهد داد، اما فناوری آن می‌تواند سنگ بنای توسعه‌های بیشتر باشد.

به گزارش کریپتواسلیت، ارسام در سال ۲۰۲۱، موقعیت خود در گلدمن ساکس را ترک تا روی ایجاد یک شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال متمرکز شود. او به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای یاد می‌شود. ارسام و برایان آرمسترانگ کوین بیس را در یک آپارتمان دوخوابه در سانفرانسیسکو بنیان‌گذاری کردند.

ارسام در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

هنوز به زمانی تاریخ‌ساز نرسیده‌ایم. ارزهای دیجیتال [فعلاً] در سایه هستند و این احتمال وجود دارد که آمریکا برداشت اشتباهی از این ارزها داشته باشد.

به‌گفته ارسام، ارزهای دیجیتال یک فرصت دیگر به‌اهمیت و ابعاد اینترنت برای آمریکا هستند. او با اشاره به لزوم قانون‌گذاری و کاهش ریسک‌های موجود در این حوزه، گفت که چین ممکن است آمریکا را در این بخش شکست دهد. ارسام در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اعمال محدودیت‌ها در چین به‌عنوان فرصتی برای دیگران یاد کرد تا ارزهای دیجیتال را غیرمتمرکزتر کنند.

ارسام خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال پتانسیل‌های اقتصادی دارند و این پتانسیل می‌تواند به رفع مشکل حریم شخصی در اینترنت کمک کند.

در سال ۲۰۱۷ و همزمان با ورود اتریوم به این حوزه و امکان ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاک چین، ارسام یک حوزه جدید را کشف کرد. در آن زمان او با ترک کوین بیس و با همکاری مت هوانگ (Matt Huang)، شرکت سرمایه‌گذاری پارادایم (Paradigm) را بنیان گذاشت.

وی در ادامه افزود که پارادایم سه جنبه اصلی ارزهای دیجیتال را مد نظر دارد. او از «پول دیجیتال دیجیتال»، «یک سیستم مالی تازه» و «یک پلتفرم گسترده اپلیکیشن‌های اینترنتی» به‌عنوان این سه جنبه اصلی یاد کرد.

ارسام ضمن بیان اینکه حوزه ارزهای دیجیتال ویژگی‌های عجیب‌وغریب خودش را دارد، اعلام کرد که اپلیکیشن‌هایی که با هدف خدمت به جریان اصلی فعالیت می‌کنند و توکن‌های غیرمثلی می‌توانند پتانسیل‌های گسترده خود در پیشرفت فناوری را به نمایش بگذارند.

ارسام معتقد است که در نهایت بازار توکن‌های غیرمثلی ۹۰ درصد ارزش خود را از دست می‌دهند، اما فناوری پشت آنها ارزش بسیار بالایی دارد. ارسام می‌گوید پلتفرم‌هایی که بتوانند به بقای خود ادامه دهند، سنگ بنای توسعه بیشتر را پایه‌گذاری می‌کنند.

ارسام به شوخی در بخشی از صحبت‌هایش گفت که توکن‌های غیرمثلی به فعالان و خوره‌های حوزه ارزهای دیجیتال فهماند که دیگر آدم‌ها در دنیا بیشتر به فرهنگ، موسیقی و هنر بها می‌دهند. او می‌گوید این جنبه‌ها می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال کمک کند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *