09150566946

ارزش معاملات بازار سرمایه به مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / حرکت شاخص در مدار سبز

22605 - ارزش معاملات بازار سرمایه به مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / حرکت شاخص در مدار سبز

طی روز جاری رخ داد:
ارزش معاملات بازار سرمایه به مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / حرکت شاخص در مدار سبز
تالار
روند معاملات بازارسرمایه نشان می‌دهد که طی روز جاری با افزایش قابل توجهی در ارزش معاملات بورس مواجه بودیم. به طوریکه ارزش معاملات بورس و فرابورس در مجموع به حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کارشناسان معتقدند که شکستن رکورد ارزش معاملات بورس امروز سه شنبه ۲۷ آبان، خبر خوبی برای روزهای آینده بازار است و نشان از جذاب بودن قیمت‌ها برای سرمایه‌گذاران دارد. در واقع به نظر می رسد سرمایه گذاران پس از اصلاح قیمت ها به ارزندگی آن پی برده و امروز را دست و دل بازانه خرید کرند.

شایان ذکر است، همواره در کنار شاخص بورس، ارزش معاملات از مولفه های مهم و تاثیرگذار در بازار محسوب می شود و رشد آن نشانگرِ آینده امیدبخشی در بازارسرمایه است؛ همچنین بررسی ها نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از خریدهای امروز توسط افراد حقیقی انجام شده که این موضوع نوید دهنده بازار نقدشونده در روزهای آتی است.

خاطر نشان می شود، در پایان داد و ستدهای امروز بورس اوراق بهادار تهران، معامله‌گران بورس ۱۰ میلیارد و ۲۳۸ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و ۱۶۷ هزار نوبت معامله و به ارزش حدود ۱۱۷ هزار میلیارد ریال داد و ستد کردند. در حالی که ارزش این بازار در روز گذشته حدود ۸۳ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال بود، یعنی چیزی بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بر ارزش معاملات از روز گذشته افزوده شد و همچنین ارزش معاملات در فرابورس به ۷۸ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال رسید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *