09150566946

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ریپل – Xrp

shutterstock 1705593328 1024x576 - تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ریپل - Xrp

ریپل (XRP) با موفقیت به تارگت کانال موازی صعودی خود دست یافته و از خط روند بالای کانال موازی در ۱٫۱۴ دلار عبور کرد. در حال حاضر به نظر میرسد XRP مجددا فضای کمی برای صعود دارد.

اندیکاتور (MRI) دومین سیگنال متوالی خود را صادر کرده است که گویای تغییر جهت روند پیشرو قیمت XRP  است.

همچنین ، شاخص (RSI) با اشاره به اینکه ریپل ممکن است در حال حاضر در ناحیه خرید اشباع باشد ، به اعتبار سناریوی نزولی می افزاید.

در صورتی که روند صعودی ریپل اصلاح شود ، قیمت آن در سطح ۵۰٪ فیبوناچی اکستنشن در ۱٫۱۰ دلار حمایت خواهد شد و سپس با ادامه اصلاح ، قیمت به سطح ۳۸٫۲٪ فیبوناچی اکستنشن در ۰٫۹۶ دلار که با خط روند بالای کانال موازی صعودی برخورد می کند ، عقب نشینی خواهد کرد.

 

XRPUSDT 2021 08 14 17 49 04 637645313536576892 300x152 - تحلیل تکنیکال ریپل، شنبه 23 مرداد
نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز XRP/USDT

افزایش فشار فروش می تواند قیمت XRP را به سمت مرز میانی کانال مذکور برساند که با میانگین متحرک ساده ۲۰۰ دوازده ساعته (SMA) در ۰٫۸۶ دلار همسطح است.

ممکن است خریداران علی رغم وجود حجم عظیمی از فروشندگان در مرز پایین کانال موازی و سطح ۲۳٫۶ درصد فیبوناچی اکستنشن، بتوانند قیمت را به سطوح بالاتر پیش ببرند و ریپل در این سطح از حمایت قابل توجهی برخورددار شود.

البته ، کاهش قیمت به زیر این کانال موازی در شرایط فعلی پیش بینی نمی شود مگر اینکه یک رویداد ناگهانی در بازار ارز دیجیتال صورت گیرد و تمامی امید های بازیابی ریپل را از بین ببرد.

با این حال ، اگر قیمت XRP با افزایش فشار خرید روبه رو شود ، این امر سناریوی نزولی را باطل کرده و ریپل را به تارگت ۱٫۲۴ دلاری در سطح ۶۱٫۸٪ فیبوناچی اکستنشن می رساند ، فقط برای تحقق چنیین صعودی، ریپل باید در بالای سطح قیمت ۱٫۱۹ دلاری حفظ شود.

 

برای خواندن سایر مطالب مرتبط اینجا کلیک کنید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *