09150566946

حساب دمو یا غیرواقعی در فارکس

 

Demo forex trading 750x460 1 - حساب دمو یا غیرواقعی در فارکس

حساب آزمایشی یا دمو در فارکس برای یادگیری پلتفرم ایجاد شده، و تریدرها به کمک آن می توانند توانایی معاملاتی خود را آزمایش، و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایند. در حساب دموی فارکس می توانید استراتژی های گوناگون را آزمایش کنید و برای خود یک طرح جامع معاملاتی طراحی کنید. اما تفاوت بین حساب آزمایشی و حساب واقعی فارکس چیست ؟

آیا حساب آزمایشی فارکس دقیقا به همان شکل حساب واقعی است ؟ جواب این سئوال هم بله است و هم خیر. قیمت ها در حساب آزمایشی دقیق و انعکاس دهنده قیمت های واقعی بازار هستند، البته با کمی تاخیر. عملکرد حساب دمو آسان تر و سریع تر است و اغلب معامله گران فارکس در این نوع حسابها عملکرد بهتری نسبت به حساب واقعی از خود نشان می دهند، زیرا عامل ریسک وجود ندارد و عوامل روانشاسی تاثیر زیادی بر نحوه معاملات آنها ندارد. بنابراین بسیار مهم است که تفاوت بین حساب آزمایشی و حساب واقعی فارکس را درک کنید و بدانید که چه چیزهایی در هر کدام به دست می آورید و چه چیزهایی از دست می دهید.

بروکرهای فارکس معمولا دو منبع داده متفاوت برای حساب های آزمایشی و واقعی یا زنده دارند ،که در پست های بعد در مورد آن توضیح خواهیم داد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *