09150566946

سرمایه گذاری در حساب PAMM فارکس

 

n2 - سرمایه گذاری در حساب PAMM فارکس

 

سرمایه گذاری در فارکس با استفاده از حساب PAMM یکی از محبوب ترین گزینه ها برای افرادی است که تنها قصد سرمایه گذاری برای درآمد غیرفعال دارند و نمیخواهد بصورت مستقیم در بازار فارکس معامله انجام دهند.

PAMM در واقع مخفف عبارت انگلیسی Percent Allocation Management Module یا ماژول مدیریت تخصیص درصد است. همانطور که ممکن است از نام این حساب متوجه شده باشید، شما بابت سودهای خود در صدی را به فردی که حساب شما را مدیریت میکند پرداخت میکنید. پس در این نوع حساب سرمایه گذاری از شماست و فردی دیگر با سابقه ای مشخص حساب شما را مدیریت میکند و بروکر فارکس نیز بعنوان ناظر به این فعالیت رسیدگی میکند.

نکات سرمایه گذاری در حساب PAMM

  1. حساب PAMM ترکیبی از حساب چند سرمایه‌گذار و یک معامله‌گر بعنوان مدیر است. یعنی در واقع شما یک مدیر برای حساب خود انتخاب می کنید که او با استفاده از سرمایه خود و سرمایه دیگر مشتریانش در بازار FOREX معامله کند.
  2. گاهی سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در یک حساب مشخص درخواست میکنند، ولی مدیر حساب ممکن است محدودیت هایی برای تعداد سرمایه گذاران یا حداقل سرمایه مورد پذیرش داشته باشند. مدیر حساب شما نمی تواند به طور مستقیم با حساب شما یا مبلغی که می خواهید سرمایه گذاری کنید دسترسی داشته باشد.
  3. زمانیکه یک مدیر حساب معامله ای انجام میدهد نه تنها پول سرمایه گذاران، بلکه پول خود را نیز وارد معامله میکند و ریسک معامله را با پول شخصی خود نیز میپذیرد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در PAMM در فارکس قابل اعتماد است، زیرا مدیر حساب اغلب محتاط تر عمل میکند زیرا او نیز پول خود را به بازی آورده است.
  4. افرادی که بعنوان مدیر حساب وجود دارد تریدرهای باتجربه فارکس با درصد بالایی از تراکنش های موفق هستند. مدیر حساب بر اساس آمار ارائه شده توسط بروکر انتخاب می شود. سرمایه گذاری فارکس با حساب PAMM، بسته به موفقیت مدیر حساب برروی میزان درآمد از سرمایه گذاری تاثیر مستقیم دارد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در حساب PAMM

معایب مزایا
سرمایه گذار (شما) در تصمیمات معاملاتی هیچ دخالتی ندارد. سرمایه گذار (شما) مدیر حساب و میزان سرمایه گذاری را انتخاب می کند.
حتی حرفه ای ترین و تجربه ترین تریدرهای فارک نیز ممکن است اشتباه کنند. فعالیت های مدیر حساب کاملا شفاف است.
مدیر حساب یک تریدر حرفه ای با تجربه فارکس است.
مدیر حساب نیز سرمایه خود را وارد معاملات میکند و ریسک میپذیرد.

 

اگر شما یک معامله گر مبتدی هستید یا تنها قصد سرمایه گذاری در فارکس را دارید، با کمک یک تریدر حرفه ای و با تجربه تر شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. این همان چیزی است که سرمایه گذاری PAMM بر اساس آن بنا شده است. با این حال، همه معامله گران گاهی اوقات ضرر می کنند. گاهی اوقات حرفه ای ها یک سری موقعیت های خوب را پشت سر هم از دست می دهند. این موضوع برای همه اتفاق می افتد.

بنابراین، هنگام سرمایه گذاری در فارکس در یک حساب PAMM، شما ریسک های خود را به صورت چشمگیری کاهش میدهید اما نمیتوانید ریسک را بطور کلی حذف کنید.

سرمایه گذاری در سبد PAMM

حساب‌های سبد PAMM یا PAMM Portfolio Investment با حساب‌های استاندارد PAMM تفاوت دارند. در این نوع حساب سرمایه شما توسط چند مدیر حساب مدیریت میشود نه فقط یک مدیر.سرمایه گذاری در سبد PAMM یک سرویس جداگانه است که توسط هر بروکری ارائه نمی شود. وب سایت بروکر را برای جزئیات بررسی کنید یا از خدمات پشتیبانی تجارت آفرین برای پیدا کردن بروکرهایی که این نوع حساب را ارائه میدهند استفاده نمایید.

با وجود اینکه این نوع حساب ممکن است ریسک کمتری برای سرمایه گذاری در فارکس داشته باشد، ولی چندان مورد علاقه سرمایه گذاران و بروکرهای فارکس برای ارائه نیست. زیرا برای خصیص سرمایه به چندین پرتفوی، شما به سرمایه گذاری بسیار بیشتری نسبت به یک حساب استداندارد PAMM نیاز خواهید داشت.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *