09150566946

سرمایه گذاری در فارکس با کپی تریدینگ

گزینه کپی تریدنیگ برای سرمایه گذاری در فارکس به همان اندازه سرمایه گذاری در حساب های PAMM محبوب است. نام جایگزین روش کپی تریدینگ، معاملات خودکار یا اتوماتیک است. روش کپی تریدینگ نیز همانند حساب های PAMM شفاف و ساده است، اما مکانیسم این معاملات بطور کلی با یکدیگر متفاوت هستند.

n3 - سرمایه گذاری در فارکس با کپی تریدینگ

کپی تریدینگ چگونه کار میکند ؟

  • سرمایه گذار (شما) یک برنامه خاص را روی دستگاه خود نصب می کنید. گاهی نیز از پلتفرم استاندارد متاتریدر برای اینکار استفاده میشود (این موضوع به بروکر شما بستگی دارد).
  • بروکر فارکس ارائه دهندگان سیگنال را به شما پیشنهاد می کند. اینها معامله گران حرفه ای هستند که آماده هستند سفارشات خود را بصورت زنده و واقعی با شما به اشتراک بگذارند.
  • سرمایه گذار (شما) از بین معامله گران فردی را که دوست دارید را انتخاب می‌کنید و تراکنشهای او را در ترمینال معاملاتی خود کپی می‌کنید، یعنی معاملات او را دقیقا کپی می‌کنید.
  • برخی از ارائه‌دهندگان سیگنال ممکن است به شما اجازه دهند که تراکنش‌هایشان را به صورت رایگان استفاده کنید. برخی دیگر از معاملات برنده کمیسیون دریافت میکنند. تمام این شرایط هنگام انتخاب یک معامله گر برای کپی تریدینگ نمایش داده میشود.

در سیستم کپی تریدیگ شما بعنوان یک سرمایه گذار خاموش یا منفعل نخواهید بود، بلکه تمام معاملات از طریق حساب شما و توسط خودتان صورت خواهد گرفت و شما مدیر حساب خود خواهید بود. بنابراین این نوع سرمایه گذاری در فارکس نیاز به مشارکت سرمایه گذار دارد.

در این نوع سرمایه گذاری، زمانیکه شما معاملات یک تریدر حرفه ای و با تجربه فارکس را کپی میکنید (آمار تریدر توسط بروکر فارکس ارائه میشود)، شانس موفقیت خود نسبت به زمانی که به صورت فردی معامله میکنید را افزایش میدهید. همچنین از دیگر مزایای این نوع سرمایه گذاری میتوان به یادگیری از معاملات یک فرد حرفه ای در عمل نیز اشاره کرد. فراموش نکنید که شما بازار را همانند او میتوانید مشاهده کنید و میتوانید معاملات او را بصورت زنده نگاه کنید. این میتواند بهترین کلاس درس فارکس برای یک معامله گر مبتدی باشد.

در این نوع سرمایه گذاری در فارکس شما میتوانید استراتژی فارکس یک معامله گر حرفه ای را محاسبه کنید و ببینید که به تغییرات و نوسانات بازار چه عکس العمل هایی نشان میدهد. این مزیتی است که این کپی تریدینگ نسبت به حساب PAMM دارد.

با این وجود، ریسک هایی که در معاملات وجود دارد در کپی تریدینگ نیز مانند حساب PAMM است. حتی حرفه ای های بازار فارکس نیز گاهی دچار لغزش میشوند و ممکن است ضرر و زیان به دنبال داشته باشد. برای کاستن ریسک سرمایه گذاری در این نوع حساب شما میتوانید از معاملات چندین معامله گر را همزمان کپی کنید و چنانچه تصمیمات آنها مشابه باشد میتوانید آن معامله را اجرا نمایید.

معایب مزایا
نیاز به صرف وقت دارد. سرمایه گذار (شما) اختیار معاملات را در دست دارید.
ریسک های معاملاتی همچنان باقی است. میتوانید از معاملات و استراتژی تریدرهای حرفه ای یاد بگیرید.
میتوانید از چند حساب مختلف کپی کنید.
انتخاب شما بین تعداد زیادی معامله گر حرفه ای است و میتوانید بهترین را انتخاب نمایید.
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *