09150566946

سرمایه گذاری Trust Management در فارکس

bbbbb - سرمایه گذاری Trust Management در فارکس

 

سرمایه گذاری در فارکس به روش Trust Management یکی دیگر از روشهای محبوب بین سرمایه گذاران غیرفعال است. این گزینه نوعی سرمایه گذاری کلاسیک و سنتی تکامل یافته به حساب میاید که شامل کپی تریدینگ و حساب های PAMM می شود.

در روش Trust Management شما سرمایه خود را در اختیار یک معامله گر قرار میدهید و او با سرمایه شما در بازار فارکس معامله انجام میدهد. چنانچه او در معاملات موفق عمل کند شما میتوانید سود سرمایه خود را منهای کمیسیون از او دریافت کنید. چنانچه او در معاملات ضرر کند مسلما شما ضرر خواهید کرد.

 

این نوع سرمایه گذاری در فارکس ریسک بالاتری نسبت دیگر موارد اشاره شده در بالا دارد. در اینجا شما سرمایه خود را در اختیار فردی ثالث قرار میدهید که اغلب شناخت مشخصی از او ندارید. اگر قراردادی قابل پیگیری بین شما و معامله گر بسته نشده باشد، او میتواند سرمایه شما را برنگرداند یا مبلغی کمتر از میزان وعده داده شده به شما بازگرداند. برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری این موارد را رعایت کنید:

 

  1. تنها روی معامله گرانی سرمایه گذاری کنید که توسط خود بروکر معتبر به شما معرفی میشود. برخی از بروکرهای فارکس چنین خدماتی را ارائه می دهند، یعنی معامله گران حرفه ای دارند که می توانید سرمایه خود را به آنها منتقل کنید تا مدیریت شوند.
  2. اگر میخواهید با شخص ثالثی کار کنید این تعامل باید بر اساس یک قرارداد قابل پیگیری از مراجع قانونی باشد. اگر ناظر این قرارداد بروکر باشد شما میتوانید شکایات خود را از طریق آن شرکت پیگیری نمایید. اما اگر خودتان آن را بدون کمک کارگزار منعقد کنید، تمام نقص های قانونی بر دوش شما می افتد. بنابراین پیشنهاد میکنیم هرگز با افرادی که در ایران بدون نظارت این خدمات را ارائه میدهند قرارداد نبندید، زیرا به سادگی میتوانند از مسئولیت های خود شانه خالی کنند و سرمایه خود را برنگردانند.

سرمایه‌گذاری در فارکس با استفاده از مدیریت اعتماد یا Trust Management بسیار پرریسک‌تر از حساب‌های PAMM و کپی تریدینگ است. با این حال، اگر سرمایه خود را به معامله گران خود بروکر بدهید، ریسک را به حداقل میرسانید. تا حد امکان سعی کنید این گزینه را برای سرمایه گذاری در فارکس استفاده نکنید و استفاده از حساب PAMM که بروکر بصورت مستقیم ناظر آن است را برای این کار انتخاب نمایید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *