09150566946

فیلتر نمایش تعداد خریداران و فروشندگان حقیقی و حقوقی

فیلتر نمایش تعداد خریداران و فروشندگان حقیقی و حقوقی

همانطور که قبلا گفته شد فیلترهای مهم و کاربردی بورس مجموعه ای از کدهای برنامه نویسی است که می توان شروط مختلفی در آن قرار داد. این کدها در سایت دیده بان بازار بورس (Tsetmc) مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از فیلترهای بورسی یکی از روش هایی است که می توان با قرار دادن شروط مختلف از بین نمادهای بیشمار بازار بورس تعداد محدودی را انتخاب و نسبت به خرید و یا بررسی آن نمادها اقدام نمود.

این مجموعه شامل فیلترهای مهم و کاربردی بورس می باشد. تمامی کاربران بازار بورس اعم از سرمایه گذاران حرفه ای و مبتدی برای نتیجه گیری بهتر در معاملات خود می توانند از این فیلترهای بورسی مهم استفاده کنند.

 

۱- سهم‌هایی که تعداد خریداران حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد خریداران حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۲- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد خریداران حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۳- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد خریداران حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۴- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد خریداران حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۵- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۶- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۷- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۸- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۹- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۰- این فیلتر کاربردی بورس سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۱- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقیقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۱۲- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقیقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقیقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۱۳- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد خریداران حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۴- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد خریداران حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۵- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد خریداران حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۱۶- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد خریداران حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۱۷- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۸- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۱۹- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۲۰- این فیلتر بورسی و مهم سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد خریداران حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۲۱- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۲۲- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۳ ماه گذشته است.

۲۳- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقوقی امروز بیشتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

۲۴- این فیلتر سهم‌هایی را نشان می دهد که تعداد فروشندگان حقوقی امروز کمتر از میانگین تعداد فروشندگان حقوقی در ۱۲ ماه گذشته است.

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *