09150566946

معرفی ارز دیجیتال الگورند (ALGO)

0d5fae2a3ec83177ae5ff8a13a9d4614 - معرفی ارز دیجیتال الگورند (ALGO)

الگورند Algorand در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و یک بستر جدید بلاکچین است که برای ایجاد برنامه های قدرتمند غیرمتمرکز یا همان Dappها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ستون فقرات اقتصاد آینده مورد استفاده می باشد. این پلتفرم برای رفع چندین چالش اساسی دیگر پلتفرم های رقیب امروزی، یعنی تمرکززدایی، مقیاس گذاری و سرعت، با فراهم کردن زیرساخت ها و ابزارهایی که سازندگان برای ایجاد برنامه ها و دارایی های قابل استفاده نیاز دارند طراحی شده است.

به عبارت دیگر الگورند یک بلاکچین و پروتکل رمزنگاری شده است که هدف آن ارائه تمرکززدایی، مقیاس و امنیت برای همه شرکت کنندگان است. توکن بومی الگورند، ALGO است. الگورند از یک پروتکل اثبات سهام استفاده می نماید که همه کاربرانی که ALGO را در اختیار دارند، به طور خودکار واجد شرایط شرکت در کلیه عملکردهای پروتکل، از جمله شرکت در اجماع با پیشنهاد و رای دادن در مورد بلوک ها، متناسب با سهام خود هستند.

همانطور که گفتیم، توکن بومی الگورند با نام ALGO شناخته می شود. از این توکن برای پرداخت کارمزد معاملات و محاسبات قراردادهای هوشمند استفاده می شود. اما بیشتر این توکن برای پشتیبانی از فعالیت های شبکه الگورند مورد استفاده قرار می گیرد. توکن الگو علاوه بر مزایای موجود در شبکه، به طور فزاینده ای در برنامه های DeFi ساخته شده در الگورند استفاده می شود.

عملکرد الگورند Algorand چگونه است؟

پروتکل الگورند به دو لایه تقسیم شده است. لایه یک برای اجرای قراردادهای هوشمند، رسیدگی به مبادله اتمی، و ایجاد دارایی های بلاکچین مبتنی بر الگورند استفاده می شود. لایه یک فقط قادر به اجرای قراردادهای هوشمند نسبتا اساسی است. برای استفاده از قابلیت های اضافی، الگورند یک لایه دوم دارد که قادر به اجرای قراردادهای هوشمند بزرگتر و دارای ویژگی های بیشتر است.

این پلتفرم حول یک مکانیسم جدید اجماع اثبات سهام به نام Pure Proof Of Stake ساخته شده است. این سیستم به عنوان یک سیستم اجماع سریع و عادلانه طراحی شده است که به دارندگان ارز دیجیتال ALGO اجازه می دهد تا در تولید بلوک شرکت کرده و برای این کار پاداش کسب کنند

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت الگورند

رمز ارز ALGO سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰٫۴۹۱۴ دلار آغاز کرد و هم‌اکنون در ۱۹ تیر ۱۴۰۰، در محدوده ۰٫۸۹۸۴۳۹ دلاری خرید و فروش می‌شود که رشدی ۸۱ درصدی از ابتدای سال میلادی جاری تا کنون را ثبت کرده است. پیش بینی وب‌سایت CoinPriceFocast برای انتهای سال ۲۰۲۱، هدف ۱٫۱۲ دلار است که رشد ۲۶ درصدی را تا آن زمان رقم خواهد شد. پیش بینی این وبسایت برای میانه سال ۲۰۲۲ نیز هدف ۱٫۲۱ دلار و تا انتهای آن، ۱٫۵۷ دلار است.

برای سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ نیز این وبسایت هدف ۲٫۹۶ دلار را که رشدی ۸۹ درصدی خواهد بود، پیش بینی کرده است. این وبسایت گفته است که در صورت آغاز سال ۲۰۲۳ با رقم ۱٫۵۷ دلار و صعود به ۱٫۹۲ دلار طی شش ماه و پایان آن در قیمت ۲٫۲۷ دلار، راه برای رسیدن به هدف ۲٫۹۶ دلار هموار خواهد شد.

با وجودی که کل این پیش بینی صعودی و مثبت به نظر می‌رسد، اما از نوسانات بازار نیز نباید غافل شد؛ چراکه همیشه امکان سقوط به دلایل فاندامنتال یا اخبار منفی وجود دارد. این پیش بینی یک توصیه سرمایه گذاری نیست و همیشه پیش از اقدام به خرید یا فروش رمز ارزهای خود، تحقیقات جامع و کاملی را انجام دهید.

کیف پول های ارزدیجیتال الگو ALGO

انتخاب کیف پول دیجیتالی مناسب دومین کاری است که برای خرید،فروش و مبادله ALGO به ان احتیاج دارید،کار کیف پول نگه داری از ارز مد نظر است، ابتدا باید کیف پول هایی را پیدا کنیم که از ارز ALGO پشتیبانی می کنند.کیف پول دیجیتالی شما دارای یک کلید خصوصی و عمومی است، هرگز این کلیدها را در اختیار کسی قرار ندهید و در نگه داری ان کوشا باشید چرا که به محض دسترسی یک فرد به کلید خصوصی شما، توانایی این را دارد که کل حساب شما را برداشت کند. در انتخاب کیف پول دو موضوع را مد نظر داشته باشید:اول اینکه کیف پولی با امنیت بسیار بالا انتخاب کرده و رمز عبور قوی برای ان انتخاب کنید،دوم در ارسال ادرس کیف پول دقت داشته باشید چون در صورت ارسال اشتباه ممکن است ارسال کاملا اشتباه صورت بگیرد  و خسارات جبران ناپدیر به شما وارد شود.کیف پول های معتبری مثل Coinomi ،Trustwallet از این ارز پشتیبانی میکنند، لیست کیف پول هایی که از ALGO پشتیبانی میکنند را میتوانید در مقاله مربوط به  کیف پول های این ارز بخوانید.

کیف پول سخت افزاری لجر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره سازی ارز دیجیتال الگو ALGO باشد. کیف پول سخت افزاری لجر یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری شناخته شده است و به گفته بسیاری بهترین و ایمن ترین کیف پول نیز هست. در واقع می توان گفت کیف پول سخت افزاری بهترین راه برای ذخیره سازی رمزارز شماست.

کیف پول تحت وب مای الگو MyALGO کیف پولی می باشد که توسط تیم تخصصی الگورند طراحی شده است. این کیف پول یک رابط امن و آسان برای ذخیره الگو ALGO است.

کیف پول Algorand Core یک کیف پول موبایلی است  که کاربران می توانند این کیف پول را برای سیستم عامل های اندروید و Ios بارگیری کنند. این کیف پول نیز به عنوان یک کیف پول رسمی الگورند شناخته می شود و ویژگی های جدید به طور منظم به آن اضافه می شوند.

کیف پول دسکتاپی و موبایلی اتمیک از دیگر کیف پول هایی است که برای ذخیره سازی ارز دیجیتال الگورند مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر رمزارز الگورند این کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین مختلف دیگر پشتیبانی می کند. کیف پول اتمیک در نسخه دستکتاپ برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس و در نسخه ی تلفن همراه برای سیستم عامل های اندروید و Ios در دسترس است.

صرافی های پشتیبانی کننده الگورند

یکی از راه های خرید ALGO خریداری از صرافی های معتبر است.از ویژگی های صرافی معتبر حجم معاملات بالا،امنیت،سرعت است.در انتخاب صرافی دقت لازم را داشته باشید تا متحمل ضرر و کلاهبرداری ها نشوید.نکاتی که باید در انتخاب صرافی به ان دقت کنید شامل رابط کاربری اسان،کارمزد پایین،پشتیبانی از رمز ارز های بیشتر و پشتیبانی از مشتریان است.البته بیشتر صرافی های خارجی برای ایرانیان فیلتر می باشد و پشتیبانی از مشتری برای افراد ایرانی معنایی ندارد البته اگر با IP ایران وارد شوید.در ادامه لیست کامل صرافی هایی که از ALGO پشتیبانی میکند را در اختیار شما قرار دادیم.

  • Hotbit
  • CoinEx
  • Bilaxy
  • MXC
  • CoinEx
  • Bit-Z
  • Huobi Global
  • Binance
  • OKEx
  • BiKi
  • Gate.Io
  • BitMax
  • Vebitcoin
  • Bibox
  • CionEx
  • Coinbase Pro
  • KuCoin
  • BitMart
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *