09150566946

معرفی ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

ENJ coin blockchainLand 780x405 1 - معرفی ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

ارز دیجیتال ENG نوعی ارز دیجیتال است که انجین کوین (Enjin) یک پلتفرم ارز دیجیتال و blockchain است که برای صنعت بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. این پلتفرم در بلاک چین اتریوم توسط Enjin ساخته شده است. شرکت انجین به بیش از ۲۰ میلیون گیمر کمک می‌کند تا به ایجاد انجمن‌ها و اجتماعات پیرامون بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند. انجین کوین (Enjin) این بستر موجود را به موتور توسعه بازی‌های ویدیویی blockchain نیز گسترش می‌دهد.

بازی‌های ویدئویی به یک صنعت گسترده تبدیل شده است. طبق اعلام انجمن نرم افزار سرگرمی (ESA)  ۷۵٪ از مردم آمریکا حداقل یک گیمر حرفه‌ای در خانه خود دارند و ۶۵٪ از بزرگسالان آمریکایی بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.

درباره‌ی توکن ENJ

انجین کوین (Enjin) در کل دارای ۱۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن ENJ است. اوج قیمت آن تا کنون مربوط می‌شود به تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۸ که ۰٫۴۹۳۳۸۴ دلار بوده است. ENJ یک توکن ERC-20 بر روی بلاک چین Ethereum است ، همچنین از قراردادهای هوشمند ERC-1155 نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگاه بین المللی انجین کوین از جولای تا نوامبر ۲۰۱۷ برقرار بود و ارزش تقریبی ۲۲ میلیون دلار ETH را به خود اختصاص داد. که در این نمایشگاه تقریباً ۸۰ درصد از کل توکن عرضه شده فروخته شده است و ۲۰ درصد باقیمانده نیز بین تیم موسس ، شرکت و سرمایه گذاران تقسیم شده است. هنگامی که این پروژه با فروش توکن خصوصی ترکیب شد، تقریباً ۳۵ میلیون دلار سود به دست آورد.

انجین کوین (Enjin) چیست؟  

Enjin یک انجمن بازی‌های ویدیویی و بستریست که امکان توسعه و تبادل کالاهای دیجیتال را فراهم می‌کند. هدف این انجمن به طور گسترده، صنعت بازی‌های ویدیویی غیر متمرکز بوده و توانسته است مشارکت‌های زیادی داشته باشد با بنیانگذارانی که در مورد ادعای خود برای مشارکت در صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار جدی هستند.

آیا می‌دانید چرا انجمن انجین کوین (Enjin)  توانست است تا این حد موفق عمل کند؟ موفقیت این شرکت به عوامل مهم زیر وابسته است:

  1. Enjin یک بازار با سابقه است که با ارز دیجیتال ادغام شده است و عملکردهای بلاک چین را در جوامع موجود با بیش از ۲۰ میلیون گیمر در سراسر جهان نیز ادغام نموده است.
  2. توکن ENJ یک توکن ERC-20 است که به طور گسترده از مبادله از طریق صرافی و کیف پول پشتیبانی می‌کند. Enjin همچنین از قراردادهای هوشمند ERC-1155 پشتیبانی می‌کند.
  3. شرکای شرکت انجین کوین (Enjin)  شامل سامسونگ، یونیتی ، گیمرهای رایانه شخصی و چند eSportsbrands هستند. این امر به آن‌ها کمک کرد تا ده‌ها توسعه دهنده‌ی بازی با نسخه‌های مبتنی بر blockchain را به خود جذب کنند.

انواع کیف پول های ارز دیجیتال ENJ

برای خرید و نگهداری ارز دیجیتال ENJ می توانید از والت ها (کیف پول ها)مختلفی استفاده کنید، تفاوت این کیف پول ها در امنیت و همینطور تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط آن ها است.

به طور کلی کیف پول های ارزهای دیجیتال به ۳ نوع دسته بندی می شوند :

  1. کیف پول های آنلاین (تحت وب) 
  2. کیف پول های نرم افزاری
  3. کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های آنلاین توسط سایت خود صرافی ها ارائه می شوند و از امنیت بسیار کمی در نگهداری ارزهای دیجیتال برخوردار هستند، پس بهتر است که فقط برا یChange کردن از آن ها استفاده کنید. و بعد از اینکه معامله و ترید خود را انجام دهید ارزهای دیجیتالتان را به کیف پول های نرم افزاری یا کیف پول های سخت افزاری منتقل کنید.

کیف پول های نرم افزاری : این کیف پول ها از امنیت نسبتا بهتری برخوردار هستند و قابل دانلود از شبکه اینترنت و اپلیکشین ها هستند. در هنگام انلود و نصب این کیف پول ها به این موارد توجه کنید که ۱٫ کیف پول مورد نظر شما حتما ارز دیجیتال شما را پشتیبانی کند ۲٫ این والت بر روی سیستم عامل مورد نظرشما قابل نصب و استفاده باشد چون بعضی از والت ها برای موبایل طراحی شده اند و بعضی ها برای کامپیوتر و لب تاب هستند و بعضی ها برای سیستم عامل android و IOS و. .. استفاده  می شوند.

انواع روش های خریدن ارز دیجیتال ENJ

برای خریدن ارز دیجیتال ENJ می توانید از چند روش اقدام کنید. 

  1. خریدن ارز دیجیتال  ENJاز افراد فروشنده و یا سایت های واسطه
  2. خریدن ارز دیجیتال  ENJ از طریق صرافی های معتبر

خریدن ارز دیجیتال ENJ از افراد فروشنده و یا سایت های واسطه 

طبیعی است که خریدن ارز دیجیتال ENJ طریق افراد فروشنده روشی مطمئن و قابل اعتماد نیست!

اگر قصد خریدن ارز دیجیتال ENJ  از اشخاص فروشنده را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با ملاقات های حضوری با فرد فروشنده از صحت این معامله اطمینان حاصل کنید، علت آن هم این است که مساله ی شناخت افراد ، برای اینکه دچار تله ی افراد سودجو نشویم موضوع مهمی است که باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

خریدن ارز دیجیتال ENJ از سایت های متفرقه هم مساله ی پر ریسکی است که باید حتما مورد تحقیق قرار بگیرد چراکه چون امروزه سایت های کلاهبرداری هم شدیدا دارایی های شما را هدف به سود رسیدن خودشان قرار داده اند ؛ پس قبل از هر اقدامی در مورد اعتبار معامله ی خود و اعتبار سایت و فرد خریدار تحقیق کنید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

خریدن ارز دیجیتال ENJ از طریق صرافی های معتبر 

روش دیگر خریدن ارز دیجیتال این است که درخواست خرید و فروش خود را در صرافی های مختلف ثبت کنید. 

ما در این مقاله قصد داریم تا مرحله به مرحله روش های خرید ارز دیجیتال ENJ را به شما آموزش بدهیم.

چگونه ارز دیجیتال ENJ را از صرافی بایننس بخریم؟

با توجه به تحریمات کشور ایران شما نمی توانید مستقیما با استفاده ازحساب های بانکی و ارزهای فیات ( مثل دلار و ریال و …) ، ارزهای دیجیتال را خریداری کنید.

برای اینکار ابتدا باید در یک صرافی ایرانی مقداری توکن خریداری کنید ( مثلا تتر) و سپس بعد از آن توکن را به سایت بایننس واریز کنید ، بعد از انجام این مراحل می توانید وارد معامله شده و ارز مورد نظر خودتان را خریداری کنید ؛ پس در ادامه ی مقاله با ما مرحله به مرحله پیش بروید.

انواع کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول های ارز دیجیتال به طور ملی به ۳ نوع تقسیم می شوند:

  1. کیف پول نرم افزاری
  2. کیف پول سخت افزاری
  3. کیف پول آنلاین
  • کیف پول های نرم افزاری نوعی کیف پول است که دانلود می شود و بر روی موبایل نصب می شود.
  • کیف پول سخت افزاری قطعه ای سخت افزاری است که باید خریداری شود و بعد از آن استفاده کنید.
  • کیف پول های آنلاین دسته ای از کیف پول است که بصورت آنلاین توسط خود صرافی هایی مثل صرافی بایننس ارائه می شود.
🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *